Створення документів

Для створення довідок про зміни до кошторисів потрібно встановити курсор у табличну частину вкладки Зміни обраного кошторису та по пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно Довідка змін.

У вікні Довідка змін заповнити відповідні поля.

  • У полі Тип довідки: клавішею F3 обрати значення із запропонованого списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня), наприклад:
    • при формуванні довідки про зміни до кошторису ЗФ, наприклад на збільшення/зменшення асигнувань – за довідкою Мінфіну;
    • для довідки про зміни до кошторису СФ, наприклад на фінансування на початок року та надходження благодійних внесків – за довідкою головного розпорядника.
  • поле № довідки встановлюється автоматично;
  • у полі № реєстру ввести вручну номер реєстру;
  • у полі Дата зміни: ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
  • у полі Підстава: по клавіші F3 обрати з довідника підстав Зміна кошторису наприклад:
    • для довідки про зміни до кошторису ЗФ – Довідка МФУ. Номер довідки Мінфіну та дату її затвердження добавити у полі Підстава, наприклад– від 14.03.2022 №4/12

Примітка: Якщо нормативно-правова підстава внесення змін до кошторисів у довіднику відсутня – сформувати необхідну підставу у модулі Налаштування/Довідники/Підстава. Якщо зміни до кошторисів формуються відповідно до наказів, листів головних розпорядників коштів – ввести вручну.

  • у полі Коментар – при необхідності ввести коментар у довільній формі, наприклад:
    • для довідки про зміни до кошторису ЗФ – збільшення/зменшення асигнувань;
    • для довідки про зміни до кошторису СФ – благодійні внески;
  • у полі Вид коштів: обрати значення із запропонованого списку асигнування або надання кредитів), у нашому випадку – Асигнування;
  • у полі Статус: обрати значення із запропонованого списку (чернетка або затверджено). Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу;
  • натиснути кнопку ОК.
Примітка: Створення Довідок змін здійснюється для всіх підлеглих установ з вибором відповідних Типів довідок, Підстав та Видів коштів. Сформовані довідки про зміни до кошторисів матимуть наступний вигляд:

Примітка: Внести зміни у створеному документів Довідка змін можна по пункту меню Реєстр/Змінити або клавішеюF4. Сформовані довідки про зміни до кошторисів, відображаються у нижній табличній частині вкладки Реєстр кошторисів вкладки Зміни:
  • за загальним фондом;

  • за спеціальним фондом.