Створення документів
Для створення довідок про зміни до кошторисів потрібно встановити курсор у табличну частину вкладки Зміни обраного кошторису та по пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно Довідка змін.
У вікні Довідка змін заповнити відповідні поля.
- У полі Тип довідки: клавішею F3 обрати значення із запропонованого
списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для
обласного рівня), наприклад:
- при формуванні довідки про зміни до кошторису ЗФ, наприклад на збільшення/зменшення асигнувань – за довідкою Мінфіну;
- для довідки про зміни до кошторису СФ, наприклад на фінансування на початок року та надходження благодійних внесків – за довідкою головного розпорядника.
- поле № довідки – встановлюється автоматично;
- у полі № реєстру – ввести вручну номер реєстру;
- у полі Дата зміни: – ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
- у полі Підстава: по клавіші F3 обрати з довідника підстав Зміна
кошторису наприклад:
- для довідки про зміни до кошторису ЗФ – Довідка МФУ. Номер довідки Мінфіну та дату її затвердження добавити у полі Підстава, наприклад– від 14.03.2022 №4/12
Примітка: Якщо нормативно-правова підстава внесення змін до
кошторисів у довіднику відсутня – сформувати необхідну підставу у модулі
Налаштування/Довідники/Підстава. Якщо зміни до кошторисів формуються
відповідно до наказів, листів головних розпорядників коштів – ввести вручну.
- у полі Коментар – при необхідності ввести коментар у довільній формі,
наприклад:
- для довідки про зміни до кошторису ЗФ – збільшення/зменшення асигнувань;
- для довідки про зміни до кошторису СФ – благодійні внески;
- у полі Вид коштів: обрати значення із запропонованого списку асигнування або надання кредитів), у нашому випадку – Асигнування;
- у полі Статус: обрати значення із запропонованого списку (чернетка або затверджено). Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу;
- натиснути кнопку ОК.
Примітка: Створення Довідок змін здійснюється для всіх
підлеглих установ з вибором відповідних Типів довідок, Підстав та
Видів коштів. Сформовані довідки про зміни до кошторисів матимуть
наступний вигляд:
Примітка: Внести зміни у створеному документів Довідка змін
можна по пункту меню Реєстр/Змінити або клавішеюF4. Сформовані довідки
про зміни до кошторисів, відображаються у нижній табличній частині вкладки Реєстр
кошторисів вкладки Зміни:
- за загальним фондом;
- за спеціальним фондом.