Формування довідок змін за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень)

Бюджетні установи, які отримують кошти спеціального фонду (за винятком власних надходжень) у процесі своєї діяльності вносять зміни до планово-фінансових документів за цими надходженнями:

  • на суму збільшення/зменшення надходжень та відповідних видатків;
  • на суму збільшення фінансування (на залишок коштів на рахунку на початок року);
  • на щомісячний перерозподіл надходжень (щомісячне наближення чи відстрочення надходжень та відповідних видатків).

У разі внесення змін до кошторисів за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень) на суму збільшення/зменшення надходжень та збільшення фінансування формуються відповідні довідки про зміни:

  • до кошторисів спеціального фонду;
  • планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) (далі – плани спеціального фонду);
  • плани використання бюджетних коштів за спеціальним фондом (далі – плани використання) – для установ, які фінансуються за 2 КЕКВ.

На щомісячний перерозподіл без зміни сум та кодів економічної класифікації видатків (далі – КЕКВ) формуються тільки довідки про зміни:

  • до плану спеціального фонду.

Зміни до планово-фінансових документів спеціального фонду (за винятком власних надходжень) затверджуються і виконуються в тому самому порядку, що й планово-фінансові документи за цими надходженнями.

Формування довідок про зміни за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень) проводиться у системі Фінансове планування й аналіз у модулі Кошторис та план асигнувань.

При внесенні змін на суму збільшення/зменшення надходжень та збільшення фінансування за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень) спочатку формується Довідка про зміни до Кошторису, а потім довідка про зміни до Плану спеціального фонду та Плану використання.

Для створення довідок про зміни за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень) необхідно виконати наступні дії:

  • У вікні Кошторис та план асигнувань бюджетної організації на вкладці Реєстр кошторисів встановити позначку по пункту меню Вид/Кошторис зі змінами.

У нижній табличній частині на вкладці Зміни, у полі Місяць: обрати місяць, у якому будуть проводиться зміни, наприклад – квітень.

У верхній табличній частині обрати документ, до якого будуть створюватися зміни:

  • при формуванні довідки про зміни до кошторису, у нашому випадку – Кошторис СФ;

  • при формуванні довідки про зміни до плану спеціального фонду – План спеціального фонду;

  • при формуванні довідки про зміни до плану використання, у нашому випадку – План використання 3210 СФ;