Формування довідок змін за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень)
Бюджетні установи, які отримують кошти спеціального фонду (за винятком власних надходжень) у процесі своєї діяльності вносять зміни до планово-фінансових документів за цими надходженнями:
- на суму збільшення/зменшення надходжень та відповідних видатків;
- на суму збільшення фінансування (на залишок коштів на рахунку на початок року);
- на щомісячний перерозподіл надходжень (щомісячне наближення чи відстрочення надходжень та відповідних видатків).
У разі внесення змін до кошторисів за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень) на суму збільшення/зменшення надходжень та збільшення фінансування формуються відповідні довідки про зміни:
- до кошторисів спеціального фонду;
- планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) (далі – плани спеціального фонду);
- плани використання бюджетних коштів за спеціальним фондом (далі – плани використання) – для установ, які фінансуються за 2 КЕКВ.
На щомісячний перерозподіл без зміни сум та кодів економічної класифікації видатків (далі – КЕКВ) формуються тільки довідки про зміни:
- до плану спеціального фонду.
Зміни до планово-фінансових документів спеціального фонду (за винятком власних надходжень) затверджуються і виконуються в тому самому порядку, що й планово-фінансові документи за цими надходженнями.
Формування довідок про зміни за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень) проводиться у системі Фінансове планування й аналіз у модулі Кошторис та план асигнувань.
При внесенні змін на суму збільшення/зменшення надходжень та збільшення фінансування за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень) спочатку формується Довідка про зміни до Кошторису, а потім довідка про зміни до Плану спеціального фонду та Плану використання.
Для створення довідок про зміни за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень) необхідно виконати наступні дії:
- У вікні Кошторис та план асигнувань бюджетної організації на вкладці Реєстр кошторисів встановити позначку по пункту меню Вид/Кошторис зі змінами.
У нижній табличній частині на вкладці Зміни, у полі Місяць: обрати місяць, у якому будуть проводиться зміни, наприклад – квітень.
У верхній табличній частині обрати документ, до якого будуть створюватися зміни:
- при формуванні довідки про зміни до кошторису, у нашому випадку – Кошторис СФ;
- при формуванні довідки про зміни до плану спеціального фонду – План спеціального фонду;
- при формуванні довідки про зміни до плану використання, у нашому випадку – План використання 3210 СФ;