Створення документів

Для створення довідок про зміни спеціального фонду (за винятком власних надходжень) потрібно встановити курсор у табличну частину вкладки Зміни та по пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно Довідка змін.

У вікні Довідка змін заповнити поля:
  • у полі Тип довідки: клавішею F3 обрати значення із запропонованого списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня), наприклад для довідки про зміни:
    • на фінансування на початок року та на щомісячний перерозподіл надходжень – за довідкою головного розпорядника
    • на зменшення надходжень - за довідкою Мінфіну;
  • поле № довідки – встановлюється автоматично;
  • у полі № реєстру – ввести вручну номер реєстру;
  • у полі Дата зміни: – ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
  • у полі Підстава: по клавіші F3 обрати з довідника підстав Зміна кошторису, наприклад для довідки про зміни:
    • на фінансування на початок року – Постанова КМУ від 28.02.2002 №228;
    • на збільшення/зменшення надходжень – Довідка МФУ. Номер довідки Мінфіну та дату її затвердження добавити у полі Підстава, наприкладвід 12.04.2022 №17/04;
    • на щомісячний перерозподіл надходжень – Перерозподіл бюджетних призначень (ст.22 БКУ);
Примітка: Якщо нормативно-правова підстава внесення змін до планово-фінансових документів у довіднику відсутня – сформувати необхідну підставу у модулі Налаштування/Довідники/Підстава. Якщо зміни до планово-фінансових документів формуються відповідно до наказів, листів головних розпорядників коштів – ввести вручну.
  • у полі Коментар – при необхідності ввести коментар у довільній формі, наприклад для довідки про зміни:
    • на фінансування на початок року – фінансування СФ на початок 2022 р.;
    • на збільшення/зменшення надходжень – зменшення надходжень СФ;
    • на щомісячний перерозподіл надходжень – щомісячний перерозподіл надходжень СФ;
  • у полі Вид коштів: по клавіші F3 обрати значення із запропонованого списку (асигнування, надання кредитів), у нашому випадку – асигнування;
  • у полі Статус: клавішею F3 обрати значення із запропонованого списку (чернетка або затверджено). Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу;
  • натиснути кнопку ОК.
Примітка: Якщо зміни формуються до кошторису спеціального фонду, плану спеціального фонду та плану використання параметри документу Довідка змін заповнюються однаково.
  • до кошторису СФ;
  • до плану спеціального фонду;

  • до плану використання СФ.
Сформовані документи довідок про зміни спеціального фонду (за винятком власних надходжень) відобразяться у нижній табличній частині вкладки Зміни:
  • до кошторису СФ;
  • до плану спеціального фонду;
  • до плану використання СФ.
Примітка: Зміни у створеному документі Довідка змін можна внести по пункту меню Реєстр/Змінити або клавішею F4.