Створення документів
Для створення довідок про зміни спеціального фонду (за винятком власних
надходжень) потрібно встановити курсор у табличну частину вкладки Зміни та по
пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно Довідка
змін.
У вікні Довідка змін заповнити поля:
- у полі Тип довідки: клавішею F3 обрати значення із
запропонованого списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного
розпорядника коштів, для обласного рівня), наприклад для довідки про
зміни:
- на фінансування на початок року та на щомісячний перерозподіл надходжень – за довідкою головного розпорядника
- на зменшення надходжень - за довідкою Мінфіну;
- поле № довідки – встановлюється автоматично;
- у полі № реєстру – ввести вручну номер реєстру;
- у полі Дата зміни: – ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
- у полі Підстава: по клавіші F3 обрати з довідника підстав
Зміна кошторису, наприклад для довідки про зміни:
- на фінансування на початок року – Постанова КМУ від 28.02.2002 №228;
- на збільшення/зменшення надходжень – Довідка МФУ. Номер довідки Мінфіну та дату її затвердження добавити у полі Підстава, наприкладвід 12.04.2022 №17/04;
- на щомісячний перерозподіл надходжень – Перерозподіл бюджетних призначень (ст.22 БКУ);
Примітка: Якщо нормативно-правова підстава внесення змін
до планово-фінансових документів у довіднику відсутня – сформувати необхідну
підставу у модулі Налаштування/Довідники/Підстава. Якщо зміни до
планово-фінансових документів формуються відповідно до наказів, листів головних
розпорядників коштів – ввести вручну.
- у полі Коментар – при необхідності ввести коментар у довільній формі,
наприклад для довідки про зміни:
- на фінансування на початок року – фінансування СФ на початок 2022 р.;
- на збільшення/зменшення надходжень – зменшення надходжень СФ;
- на щомісячний перерозподіл надходжень – щомісячний перерозподіл надходжень СФ;
- у полі Вид коштів: по клавіші F3 обрати значення із запропонованого списку (асигнування, надання кредитів), у нашому випадку – асигнування;
- у полі Статус: клавішею F3 обрати значення із запропонованого списку (чернетка або затверджено). Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу;
- натиснути кнопку ОК.
Примітка: Якщо зміни формуються до кошторису спеціального фонду,
плану спеціального фонду та плану використання параметри документу Довідка
змін заповнюються однаково.
- до кошторису СФ;
- до плану спеціального фонду;
- до плану використання СФ.
Сформовані документи довідок про зміни спеціального фонду (за винятком власних
надходжень) відобразяться у нижній табличній частині вкладки Зміни:
- до кошторису СФ;
- до плану спеціального фонду;
- до плану використання СФ.
Примітка: Зміни у створеному документі Довідка змін можна
внести по пункту меню Реєстр/Змінити або клавішею F4.