Формування таблиці 1 Інформація до фінансового плану (розрахунок)

Для формування таблиці використано наказ Мінекономрозвитку «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки» (надалі Порядок) за № 205 від 02.03.2015 р (в редакції Мінекономіки 2021 р).

Формування таблиці Інформація до фінансового плану (розрахунок) проводиться у модулі Фінансові таблиці системи Фінансове планування і аналіз.

Встановити курсор у полі Журнал шаблонів, по клавіші F3 обрати певний журнал чи Документи без журналу.

Встановити курсор у лівій табличній частині вікна Фінансові таблиці та обрати шаблон

FFR1 Інф до ФП (розрахунок). Встановити курсор у праву табличну частину вікна для формування таблиці та по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Insert створити розрахунок.

У вікні Властивості таблиці автоматично встановлюється дата формування таблиці і номер за порядком.

У полі Номер зазначити номер розрахунку вручну. У полі Квартал по клавіші F3 обрати квартал.

У полі Рік виставляється рік автоматично, але можливо його змінити. У полі Статус по клавіші F3 обрати статус та натиснути кнопку ОК.

При необхідності (бажано проводити) провести перерахунок таблиці. Для підтвердження натиснути кнопку ОК, якщо таблицю не перераховувати натиснути кнопку Відміна.

Встановити курсор у табличну частину вікна в колонку Факт минулого року та натиснути клавішу Enter.

Для формування інформації із статей доходів (аналітики) за кожним показником таблиці установити курсор у табличну частину вікна та по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Insert провести внесення інформації.

У полі Види доходів і витрат натиснути клавішу F3.

Обрати з картотеки Види доходів необхідний рахунок (субрахунок із кодом аналітики підприємства).

Аналогічно вводяться і решта статей доходів (необхідно передбачити всі субрахунки – всі статті доходів по підприємству за окремим рядком).

Перейти до заповнення статей витрат: прямі витрати – собівартість, адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні і т.д. Встановити курсор на показник таблиці та натиснути клавішу Enter.

Для формування інформації за статтями витрат (аналітики) за кожним показником таблиці встановити курсор у табличному полі та по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Insert заповнити дані.

Встановити курсор у полі Види витрат та натиснути клавішу F3. Обрати статтю витрат (рахунок, субрахунок, код) з аналітичної картотеки Статті витрат. Аналітична картотека попередньо на підприємстві повинна бути сформована.

Складову структури витрат включено в аналітичну картку. Натиснути кнопку ОК.

За даним показником статтю включено, автоматично йде перерахунок таблиці, вся інформація, що відображена за аналітикою цієї статті підтягується під цей показник.

Інформація по статті сформована.

Якщо за цим показником в таблиці є декілька статей, то вводиться кожна стаття окремо по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Insert.

Включається кожна стаття, щоб було включені всі рахунки і субрахунки за цим показником (може бути від 1 до 10-20 залежно від детальної аналітики підприємства). У компанії розробляється можливість в подальшому копіювати статті витрат за кожним показником таблиці, щоб в ручному їх не набирати при складанні фінансового плану та звіту .

Для планування вручну вносяться показники. Для збереження натиснути піктограму Дискета.

Аналогічно провести формування інформації за кожним показником доходів і витрат таблиці – Прямі витрати.

Таблиці Витрати на оплату праці.

Фактичні витрати за попередній період за кожною статей автоматично відобразяться у таблиці.

Аналогічно формуються всі показники таблиці.

Формування таблиці Інформація до фінансового плану перебуває в стадії доопрацювання щодо копіювання статей витрат і доходів за кожним показником таблиці . Автоматичне перенесення дозволить швидше в автоматичному режимі накопичувати інформацію.