Розрахунки з підзвітними особами по господарським потребам
Для ведення розрахунків з підзвітними особами необхідно дотримуватись наступної технології:
- Створити відомість видачі сум під звіт (Створення відомості видачі сум під звіт);
- Сформувати виплату по відомості (Створення відомості видачі сум під звіт);
- Створити авансовий звіт з господарськими потребами (закупівля ТМЦ) ;
- Зареєструвати авансовий звіт (Реєстрація авансового звіту);
- Створити складський ордер та податкову накладну (за необхідності);
- Створити відомість видачі відрядних витрат на суми заборгованості перед співробітниками (Створення відомості видачі сум під звіт на суму заборгованості перед співробітниками).
Розглянемо п.2 та 5.
Робота проводиться в підсистемі Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів в групі модулів Розрахунки з підзвітними особами.
Створення Авансового звіту
- Зайти у модуль Авансові звіти.
- Створити авансовий звіт в модулі Авансові звіти по пункту меню Реєстр / Створити. При наявності журналів, обрати необхідний журнал.
- Заповнити поля:
- У полі Об’єкт обліку по клавіші F3 обрати .
- У полі Співробітник по клавіші F3 обрати співробітника.
- В полі Відрядження - поле не заповнюється для господарчих потреб.
- В полі Призначення – зазначити необхідне. При наявності постійних призначень по клавіші F3 обрати з довідника або створити в довіднику новий запис для обрання.
- На закладці Звіт встановити курсор у таблицю та по пункту меню Документ / Створити створити запис для кожної позиції документа, що наданий з авансовим звітом.
- Заповнити дані по документу:
- дата операції, автоматично зазначається поточна дата;
- номер документу
- Встановити позначку Номенклатура. При встановленні позначки, відображається закладка для додання товарів та послуг Специфікація.
- Коментар - заповнюємо довільно, за необхідності
- Стаття платежу - обрати з довідника , за необхідності
- Податкова модель - зазначається при необхідності
- Кор. рахунок - обрати з довідника
- Контрагент – заповнити для відображення розрахунків з контрагентом
- Кількість діб – для господарчих потреб не заповнюється.
- Перейти на закладку Специфікація.
- По клавіші Ins провести додавання позиції. Позиції додаються: товар - клавіша F3, послуга - комбінація клавіш Alt+F3.
- Провести заповнення даних згідно налаштованих для вашого підприємства полів.
- Натиснути на кнопку ОК .
- Додати всі необхідні позиція , як зазначено раніше.
- Якщо гроші були видані підзвіт наперед, то для коректного відображення розрахунків по авансових звітах на закладці Видано документом вибрати по клавіші Ins платіжне доручення або видатковий касовий ордер.
- У вікні Вибір оплати з платіжними документами відмітити потрібний документ та натиснути кнопку ОК. Зберегти авансовий звіт по піктограмі або клавіші F2 та закрити його.Створення складського ордеру
- По пункту меню Операція/Сформувати складський ордер або по комбінації клавіш Ctrl+O провести формування документа Прибутковий складський ордер.
- Обрати склад для формування складського ордеру.
- Після створення ордеру, його реквізити відображаються у відповідному полі.
- Перевірити наявність документу та проводити подальшу роботу можна в системі Логістика/Облік запасів/Запаси на складах у модулі Документи руху запасів.
- По пункту меню Операція/Сформувати податкову накладну або по комбінації клавіш Ctrl+F6 провести формування податкового документу.