Розрахунки з підзвітними особами по господарським потребам

Для ведення розрахунків з підзвітними особами необхідно дотримуватись наступної технології:

  1. Створити відомість видачі сум під звіт (Створення відомості видачі сум під звіт);
  2. Сформувати виплату по відомості (Створення відомості видачі сум під звіт);
  3. Створити авансовий звіт з господарськими потребами (закупівля ТМЦ);
  4. Зареєструвати авансовий звіт (Реєстрація авансового звіту);
  5. Створити складський ордер та податкову накладну (за необхідності);
  6. Створити відомість видачі відрядних витрат на суми заборгованості перед співробітниками (Створення відомості видачі сум під звіт на суму заборгованості перед співробітниками).

Розглянемо п.2 та 5.

Робота проводиться в підсистемі Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів в групі модулів Розрахунки з підзвітними особами.

Створення Авансового звіту

  • Зайти у модуль Авансові звіти.

  • Створити авансовий звіт в модулі Авансові звіти по пункту меню Реєстр / Створити. При наявності журналів, обрати необхідний журнал.


  • Заповнити поля:
    • У полі Об’єкт обліку по клавіші F3 обрати;
    • У полі Співробітник по клавіші F3 обрати співробітника;
    • В полі Відрядження - поле не заповнюється для господарчих потреб;
    • В полі Призначення – зазначити необхідне. При наявності постійних призначень по клавіші F3 обрати з довідника або створити в довіднику новий запис для обрання;
    • На закладці Звіт встановити курсор у таблицю та по пункту меню Документ / Створити створити запис для кожної позиції документа, що наданий з авансовим звітом.


  • Заповнити дані по документу:
    • дата операції, автоматично зазначається поточна дата;
    • номер документу
    • Встановити позначку Номенклатура. При встановленні позначки, відображається закладка для додання товарів та послуг Специфікація;
    • Коментар - заповнюємо довільно, за необхідності;
    • Стаття платежу - обрати з довідника, за необхідності;
    • Податкова модель - зазначається при необхідності;
    • Кор. рахунок - обрати з довідника;
    • Контрагент – заповнити для відображення розрахунків з контрагентом;
    • Кількість діб – для господарчих потреб не заповнюється.
  • Перейти на закладку Специфікація;
  • По клавіші Ins провести додавання позиції. Позиції додаються: товар - клавіша F3, послуга - комбінація клавіш Alt + F3.


  • Провести заповнення даних згідно налаштованих для вашого підприємства полів.


  • Натиснути на кнопку ОК;
  • Додати всі необхідні позиція, як зазначено раніше;
  • Якщо гроші були видані підзвіт наперед, то для коректного відображення розрахунків по авансових звітах на закладці Видано документом вибрати по клавіші Ins платіжне доручення або видатковий касовий ордер;
  • У вікні Вибір оплати з платіжними документами відмітити потрібний документ та натиснути кнопку ОК. Зберегти авансовий звіт по піктограмі або клавіші F2 та закрити його. Створення складського ордеру;
  • По пункту меню Операція / Сформувати складський ордер або по комбінації клавіш Ctrl + O провести формування документа Прибутковий складський ордер;
  • Обрати склад для формування складського ордеру.


  • Після створення ордеру, його реквізити відображаються у відповідному полі.


  • Перевірити наявність документу та проводити подальшу роботу можна в системі Логістика / Облік запасів / Запаси на складах у модулі Документи руху запасів.


  • По пункту меню Операція / Сформувати податкову накладну або по комбінації клавіш Ctrl + F6 провести формування податкового документу.