Розрахунки з підзвітними особами по господарським потребам

Для ведення розрахунків з підзвітними особами необхідно дотримуватись наступної технології:

  1. Створити відомість видачі сум під звіт (Створення відомості видачі сум під звіт);
  2. Сформувати виплату по відомості (Створення відомості видачі сум під звіт);
  3. Створити авансовий звіт з господарськими потребами (закупівля ТМЦ) ;
  4. Зареєструвати авансовий звіт (Реєстрація авансового звіту);
  5. Створити складський ордер та податкову накладну (за необхідності);
  6. Створити відомість видачі відрядних витрат на суми заборгованості перед співробітниками (Створення відомості видачі сум під звіт на суму заборгованості перед співробітниками).

Розглянемо п.2 та 5.

Робота проводиться в підсистемі Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів в групі модулів Розрахунки з підзвітними особами.

Створення Авансового звіту

  • Зайти у модуль Авансові звіти.
  • Створити авансовий звіт в модулі Авансові звіти по пункту меню Реєстр / Створити. При наявності журналів, обрати необхідний журнал.
  • Заповнити поля:
    • У полі Об’єкт обліку по клавіші F3 обрати .
    • У полі Співробітник по клавіші F3 обрати співробітника.
    • В полі Відрядження - поле не заповнюється для господарчих потреб.
    • В полі Призначення – зазначити необхідне. При наявності постійних призначень по клавіші F3 обрати з довідника або створити в довіднику новий запис для обрання.
    • На закладці Звіт встановити курсор у таблицю та по пункту меню Документ / Створити створити запис для кожної позиції документа, що наданий з авансовим звітом.
  • Заповнити дані по документу:
    • дата операції, автоматично зазначається поточна дата;
    • номер документу
    • Встановити позначку Номенклатура. При встановленні позначки, відображається закладка для додання товарів та послуг Специфікація.
    • Коментар - заповнюємо довільно, за необхідності
    • Стаття платежу - обрати з довідника , за необхідності
    • Податкова модель - зазначається при необхідності
    • Кор. рахунок - обрати з довідника
    • Контрагент – заповнити для відображення розрахунків з контрагентом
    • Кількість діб – для господарчих потреб не заповнюється.
  • Перейти на закладку Специфікація.
  • По клавіші Ins провести додавання позиції. Позиції додаються: товар - клавіша F3, послуга - комбінація клавіш Alt+F3.
  • Провести заповнення даних згідно налаштованих для вашого підприємства полів.
  • Натиснути на кнопку ОК .
  • Додати всі необхідні позиція , як зазначено раніше.
  • Якщо гроші були видані підзвіт наперед, то для коректного відображення розрахунків по авансових звітах на закладці Видано документом вибрати по клавіші Ins платіжне доручення або видатковий касовий ордер.
  • У вікні Вибір оплати з платіжними документами відмітити потрібний документ та натиснути кнопку ОК. Зберегти авансовий звіт по піктограмі або клавіші F2 та закрити його.

    Створення складського ордеру
  • По пункту меню Операція/Сформувати складський ордер або по комбінації клавіш Ctrl+O провести формування документа Прибутковий складський ордер.
  • Обрати склад для формування складського ордеру.
  • Після створення ордеру, його реквізити відображаються у відповідному полі.
  • Перевірити наявність документу та проводити подальшу роботу можна в системі Логістика/Облік запасів/Запаси на складах у модулі Документи руху запасів.
  • По пункту меню Операція/Сформувати податкову накладну або по комбінації клавіш Ctrl+F6 провести формування податкового документу.