Робота з юридичними та фінансовими зобов’язаннями

Формування зобов’язань проводиться у системі Керування фінансовими розрахунками / Розрахунки з контрагентами у модулі Реєстр зобов’язань.

Для створення реєстру необхідно:

  • У полі Період вибрати необхідний період.
  • У полі Рахунок вибрати необхідний рахунок.

По клавіші Insert створити день для реєстру зобов’язань. У вікні заповнити поля і натиснути кнопку ОК.

Створення Юридичного зобов’язання :

  • По клавіші Enter відкрити створений день.
  • У вікні Юридичні зобов’язання по рахунку по клавіші Insert створити юридичне зобов’язання.
  • У полі Документ – обрати пункт Договір (при наявності в системі договору) або інший пункт списку. Якщо договору або іншого документу немає можна обрати Договір (ручний).
  • У полі – обрати необхідний договір (після чого відбувається заповнення усіх реквізитів з договору: дата, сума і термін дії).
  • Курсор встановити у таблиці на закладці Рознесення по статтям та по клавіші Insert відкрити вікно рознесення.
  • У вікні Рознесення по статтям обрати КЕКВ, зазначити суму та натиснути кнопку ОК.

Створення Фінансового зобов’язання :

  • Перейти на закладку Фінансові зобов’язання.
  • Курсор встановити у таблиці на закладці та по клавіші Insert створити Фінансове зобов’язання.
  • У полі Документ фін. зобов. обрати тип документу – наприклад, Акт робіт (прих.).
  • У полі обрати – необхідний документ (після чого відбувається заповнення реквізитів з акту: Дата і Дата реєстрації док-та фін.об.).
  • При необхідності відмітити параметри: Не публікувати, Приховати персональні дані, Код доходу.
  • Встановити курсор на таблицю закладки Рознесення по статтям та натиснути клавішу Insert.
  • У вікні Рознесення по статтям зазначити КЕКВ, при необхідності змінити суму. Натиснути кнопку ОК.
  • Натиснути кнопку ОК.

Створення Платіжних документів :

  • У вікні Фінансового зобов’язання перейти на закладку Платіжні документи.
  • Курсор встановити у таблиці на закладці Платіжні документи та по клавіші Insert створити платіжне доручення.
  • У вікні Вибір журналу документа вибрати необхідний журнал, наприклад, Документи без журналу, та натиснути кнопку ОК.
  • У вікні Платіжне доручення перевірити дані та зберегти по іконці .
  • Далі все закрити. Створене платіжне доручення в статусі Чернетка відобразиться в модулі Платіжні документи підсистеми Облік фінансових розрахунків/Облік грошових коштів в групі Розрахункові й валютні рахунки.

Також створене платіжне доручення відображається в реєстрі зобов’язань на закладці Платіжні документи. Формування звітів Реєстр зобов'язань і Реєстр фінансових зобов'язань для друку та експорту в dbf-файл для казначейства здійснюються на закладках Реєстр зобов'язань (в списку юридичних зобов'язань), Реєстр зобов'язань (статистика) і Статистика фін. зобов'язань, Платіжні документи по комбінації клавіш Alt + F9 або по пункту меню Звіт / Формування звіту.

Обрати потрібну форму та натиснути клавішу ОК.

Експорт Реєстр платіжних доручень в dbf-файл для казначейства здійснюються на закладці Платіжні документи або в модулі Клієнт-банк на закладці Вихідні (через друковану форму).