Робота з юридичними та фінансовими зобов’язаннями
Формування зобов’язань проводиться у системі Керування фінансовими розрахунками / Розрахунки з контрагентами у модулі Реєстр зобов’язань.
Для створення реєстру необхідно:
- У полі Період вибрати необхідний період.
- У полі Рахунок вибрати необхідний рахунок.
По клавіші Insert створити день для реєстру зобов’язань. У вікні заповнити поля і натиснути кнопку ОК.
Створення Юридичного зобов’язання :
- По клавіші Enter відкрити створений день.
- У вікні Юридичні зобов’язання по рахунку по клавіші Insert створити юридичне зобов’язання.
- У полі Документ – обрати пункт Договір (при наявності в системі договору) або інший пункт списку. Якщо договору або іншого документу немає можна обрати Договір (ручний).
- У полі № – обрати необхідний договір (після чого відбувається заповнення усіх реквізитів з договору: дата, сума і термін дії).
- Курсор встановити у таблиці на закладці Рознесення по статтям та по клавіші Insert відкрити вікно рознесення.
- У вікні Рознесення по статтям обрати КЕКВ, зазначити суму та натиснути кнопку ОК.
Створення Фінансового зобов’язання :
- Перейти на закладку Фінансові зобов’язання.
- Курсор встановити у таблиці на закладці та по клавіші Insert створити Фінансове зобов’язання.
- У полі Документ фін. зобов. обрати тип документу – наприклад, Акт робіт (прих.).
- У полі № обрати – необхідний документ (після чого відбувається заповнення реквізитів з акту: Дата і Дата реєстрації док-та фін.об.).
- При необхідності відмітити параметри: Не публікувати, Приховати персональні дані, Код доходу.
- Встановити курсор на таблицю закладки Рознесення по статтям та натиснути клавішу Insert.
- У вікні Рознесення по статтям зазначити КЕКВ, при необхідності змінити суму. Натиснути кнопку ОК.
- Натиснути кнопку ОК.
Створення Платіжних документів :
- У вікні Фінансового зобов’язання перейти на закладку Платіжні документи.
- Курсор встановити у таблиці на закладці Платіжні документи та по клавіші Insert створити платіжне доручення.
- У вікні Вибір журналу документа вибрати необхідний журнал, наприклад, Документи без журналу, та натиснути кнопку ОК.
- У вікні Платіжне доручення перевірити дані та зберегти по іконці .
- Далі все закрити. Створене платіжне доручення в статусі Чернетка відобразиться в модулі Платіжні документи підсистеми Облік фінансових розрахунків/Облік грошових коштів в групі Розрахункові й валютні рахунки.
Також створене платіжне доручення відображається в реєстрі зобов’язань на закладці Платіжні документи. Формування звітів Реєстр зобов'язань і Реєстр фінансових зобов'язань для друку та експорту в dbf-файл для казначейства здійснюються на закладках Реєстр зобов'язань (в списку юридичних зобов'язань), Реєстр зобов'язань (статистика) і Статистика фін. зобов'язань, Платіжні документи по комбінації клавіш Alt + F9 або по пункту меню Звіт / Формування звіту.
Обрати потрібну форму та натиснути клавішу ОК.
Експорт Реєстр платіжних доручень в dbf-файл для казначейства здійснюються на закладці Платіжні документи або в модулі Клієнт-банк на закладці Вихідні (через друковану форму).