Формування звітів в системі Облік основних засобів

Формування звітів по основних засобах, нематеріальних активах та інших необоротних матеріальних активах проводиться в системі Облік основних засобів в модулі Картотека основних засобів та в модулі Звіти. Звіти по інвентаризації, переоцінки основних засобів, нематеріальних активів та інших необоротних матеріальних активів формуються у відповідних модулях і також у модулі Звіти. Розглянемо формування звітів в модулі Звіти.

При відкритті модулю Звіти на екрані відображається Меню звітів. В усіх вищезазначених модулях звіти налаштовані. Але, якщо при відкритті відповідних пунктів або модулю Звіти вікно звітів порожнє, то є можливість налаштувати перелік звітів по пункту меню Реєстр / Налаштування меню звітів.

Примітка: Порядок налаштування меню звітів детально розглянуто в розділі Загальні відомості за посиланням Налаштування меню звітів.

В Меню звітів обрати потрібний звіт , наприклад Відомість вибуття ОЗ.

Перейти по пункту меню Реєстр/Відкрити (Вибрати) або просто натиснути на обраному звіті подвійним кліком лівої кнопки миші або клавішею Enter.

Відкривається вікно Відомість вибуття ОЗ. Після заповнення необхідних параметрів, натиснути кнопку ОК.

Примітка: Вікно з параметрами відрізняється набором таких параметрів в залежності від виду обраного звіту.

Формується необхідний звіт Відомість вибуття основних засобів.

Для запуску звіту на друк перейти по пункту меню Файл/Друк.