Формування звітів в системі Облік основних засобів
Формування звітів по основних засобах, нематеріальних активах та інших необоротних матеріальних активах проводиться в системі Облік основних засобів в модулі Картотека основних засобів та в модулі Звіти. Звіти по інвентаризації, переоцінки основних засобів, нематеріальних активів та інших необоротних матеріальних активів формуються у відповідних модулях і також у модулі Звіти. Розглянемо формування звітів в модулі Звіти.
При відкритті модулю Звіти на екрані відображається Меню звітів. В усіх вищезазначених модулях звіти налаштовані. Але, якщо при відкритті відповідних пунктів або модулю Звіти вікно звітів порожнє, то є можливість налаштувати перелік звітів по пункту меню Реєстр / Налаштування меню звітів.
В Меню звітів обрати потрібний звіт , наприклад Відомість вибуття ОЗ.
Перейти по пункту меню Реєстр/Відкрити (Вибрати) або просто натиснути на обраному звіті подвійним кліком лівої кнопки миші або клавішею Enter.
Відкривається вікно Відомість вибуття ОЗ. Після заповнення необхідних параметрів, натиснути кнопку ОК.
Формується необхідний звіт Відомість вибуття основних засобів.
Для запуску звіту на друк перейти по пункту меню Файл/Друк.