Налаштування меню звітів

Список звітних форм і документів викликається в кожному модулі та в модулі Звіти систем. За пунктом меню в модулях Друк, Формування звіту або Друк документу відкривається вікно, яке може бути порожнім або містити налаштовані звіти. При першому виклику дане вікно порожнє.

По пункту Реєстр/Налаштування меню звітів або по комбінації клавіш Shift+F4, відкривається вікно для налаштування меню звітів користувача. Вікно Налаштування меню звітів може приймати два види відображення – вертикальний і горизонтальний (перехід між видами здійснюється за пунктом меню Вид / Вертикальний або Горизонтальний).

Вікно Налаштування меню звітів складається з двох частин: у верхній (або правій) частини вікна знаходиться список звітних форм, які викликаються з поточного модуля, в нижній (або лівій) – список звітних форм, які відобразяться в меню звітів.

У стовпці Опис може бути дано роз'яснення щодо звіту або уточнено його назву.

Копіювання необхідних звітів в активному списку проводиться по клавіші F5. Звіти, перенесені в нижню (або ліву) частину, перейменовуються по клавіші F4. У нижній (або лівої) частини вікна по пункту меню Правка / Створити групу або по клавіші Ins створюється довільна група звітів, в яку копіюються необхідні для роботи звітні форми. Після вибору форми звіту по клавіші Enter здійснюється його побудова. Для запуску на виконання декількох звітів одночасно, необхідні звіти виділяються клавішею Пробіл або мишею і відкриваються по клавіші Enter або за пунктом меню Реєстр/Відкрити (Вибрати). Для кожного звіту по черзі здійснюються необхідні налаштування.

Для створення власних форм звітів, у вікні Налаштування меню звітів виберіть шаблон звіту, який буде взято за основу, та оберіть пункт меню Реєстр / Породити або за допомогою комбінації клавіш Shift+Ins. У вікні Породження форми звіту необхідно обрати тип звіту: Звіт Fast Report, Excel-звіт, Word-звіт, звіт OLAP, Excel , Fast Report.core звіти. Вказати найменування та підтвердити породження натиснувши на кнопку ОК. Звіт відкриється у залежності від обраного типу звіту в генераторі FastReport для подальшого налаштування. Більш детально див. розділ Керівництво програміста.

Налаштування меню звітів

За допомогою пункту меню Реєстр/Перебудувати список звітів або комбінації клавіш Alt+S відбудеться сканування файлів звітів і перебудова реєстру звітів.

В Комплексі використовується три види друку звітів в залежності від місцезнаходження:

  • за допомогою клавіші F9 або через пункт меню Реєстр / Друк. Якщо користувач знаходиться у реєстрі – звіти формуються по даним реєстру. Якщо користувач знаходиться у документі – звіт формується по даним документу;
  • за допомогою комбінації клавіш Alt+F9 або через пункт меню Звіт / Формування звіту. Звіти формуються по загальній інформації модуля.
  • за допомогою комбінації клавіш Ctrl+F9 або через пункт меню Реєстр / Друк документа – дозволяє роздрукувати документ знаходячись у реєстрі, з можливістю вибору декількох документів.

У будь-якому вікні реєстру звітів крім шаблонів друку є кнопка Експорт поточного представлення, при натисканні якої, здійснюється експорт даних в Excel. При відсутності програми Excel на комп'ютері користувача і наявності програми OpenOffice Calc, реєстр звітів буде відкриватися в OpenOffice Calc.

Згідно з позицією меню Реєстр / Зберігати відмічені звіти активізується режим при використанні якого зазначені в меню звіти при наступному виклику друку залишаються зазначеними і дозволяють вибрати для друку вже відмічені звіти.