Початок та завершення роботи з Комплексом
Кожен запуск Комплексу супроводжується необхідністю авторизації користувача. Для початку роботи у Комплексі користувач може скористатись одним із наступних способів:
- звичайним чином. Для цього необхідно вказати свій логін (Ім'я) та Пароль від облікового запису. Ці дані створюються для кожного працівника адміністратором Комплексу від підприємства;
- авторизуватись за допомогою КЕП/ ЕЦП (електронного підпису). При використанні КЕП/ЕЦП необхідно попередньо отримати файл з електронним підписом для подальшого його використання у Комплексі. При авторизації таким способом потрібно вказати свій логін (Ім'я), у полі Особистий ключ вказати шлях до місця знаходження файлу з електронним підписом на робочому комп'ютері користувача та вказати Пароль.
У Комплексі допускається можливість авторизації користувачів обома способами (частина користувачів з КЕП, а частина без КЕП).
У вікні Головного меню Комплексу по пункту Меню / Завершення роботи або клавіші Esc здійснюється вихід з Комплексу. При виході з Комплексу пропонується здійснити вибір таких параметрів:
- Зміна підприємства – при виборі даного параметра відкривається список існуючих в базі підприємств, в якому вибирається необхідне підприємство;
- Реєстрація під іншим ім'ям – здійснюється вхід в Комплекс під іншим користувачем, де потрібно ввести ім’я (логін) і пароль користувача;
- Вихід – здійснюється вихід з програми;
- Вихід з видаленням тимчасових файлів станції – здійснюється вихід з програми з очищенням каталогів PRIVATE і Tmp станції. Рекомендується хоча б раз на день здійснювати вихід з видаленням тимчасових файлів станції для забезпечення та підтримання коректної роботи Комплексу.
Кнопка Зміна пароля служить для введення нового паролю для входу в Комплекс. При натисканні кнопки Зміна пароля пропонується ввести новий пароль і підтвердити його. При вході в Комплекс в наступний раз вводиться новий пароль.