Загальна характеристика системи
Комплекс Відносини з клієнтами дозволяє компанії відслідковувати історію розвитку взаємовідносин із замовниками, координувати багатосторонні зв'язки з постійними клієнтами і централізовано керувати продажами і клієнт–орієнтованим маркетингом.
Комплекс Відносини з клієнтами включає модулі:
- Склад системи
Відносини з клієнтамиПримітка: Система Відносини з клієнтами дозволяє працювати з зовнішніми контрагентами (клієнтами) і їх даними і дозволяє працювати з внутрішніми контрагентами (виконавцями по проектам, завданням).
Робота в системі дає можливість використовувати кілька варіантів роботи:
-
з урахуванням проектів. Вся робота може бути зосереджена в модулях Проєкти та Відносини з клієнтами;
-
без урахування проектів. Вся робота може бути зосереджена в модулях Відносини з клієнтами, Задачі, Події.
-
Модулі Задачі та Події дозволяють керівнику також побачити і працювати з подіями і завданнями всіх проектів, включаючи завдання не прив’язані до конкретного проекту.
В системі використовується ISpro телефонія.