Загальна характеристика системи

Комплекс Відносини з клієнтами дозволяє компанії відслідковувати історію розвитку взаємовідносин із замовниками, координувати багатосторонні зв'язки з постійними клієнтами і централізовано керувати продажами і клієнт–орієнтованим маркетингом.

Комплекс Відносини з клієнтами включає модулі:

Робота в системі дає можливість використовувати кілька варіантів роботи:

  • з урахуванням проектів. Вся робота може бути зосереджена в модулях Проєкти та Відносини з клієнтами;

  • без урахування проектів. Вся робота може бути зосереджена в модулях Відносини з клієнтами, Задачі, Події.

  • Модулі Задачі та Події дозволяють керівнику також побачити і працювати з подіями і завданнями всіх проектів, включаючи завдання не прив’язані до конкретного проекту.

    В системі використовується ISpro телефонія.