ISpro Телефон

Система Телефон є вбудованою можливістю Комплексу.

Для роботи з системою Телефон необхідна наявність на комп'ютері мікрофона і колонок або гарнітури.

Телефон виконує дзвінки з комп'ютера на телефон і з комп'ютера на комп'ютер за допомогою VoIP-провайдерів.

Телефон дозволяє зробити:

  • Дзвінки;
  • Утримання виклику;
  • Запис розмови і збереження в файл;
  • Вибір звукових пристроїв відтворення.

Підтримує стандарти звуку G.711 A-law/Mu-law, GSM.610, Speex, DTMF-сигнали, SIP INFO, RFC2833.

Телефон призначений для автоматизації обробки зовнішніх вхідних і вихідних дзвінків. Забезпечує спільну роботу телефонної мережі, комп'ютерних мереж і систем. Телефон розвиває можливості Комплексу. На даний час Телефон використовується в системах Взаємовідносини з клієнтами та Менеджмент персоналу.

Телефон дозволяє автоматизувати:

  • бізнес процеси;
  • гарячу лінію(служби підтримки);
  • управління маркетингом;
  • керування продажами;
  • первинної бухгалтерії та договірних відносин.

Телефон дає можливість:

  • підвищити якість обробки клієнтських запитів;
  • скоротити кількість дзвінків без відповіді, за рахунок обробки пропущених дзвінки;
  • зменшити тривалість телефонних переговорів;
  • контролювати якість обслуговування по записах розмов;
  • раціонально використовувати канали зв'язку і людські ресурси для обслуговування клієнтів;
  • скоротити витрати на всі види зв'язку;
  • відслідковувати побажання клієнтів;
  • підвищити дисципліну персоналу.

При включенні Телефону в треї з'являється іконка. По контекстному меню іконки здійснюється включення (з'єднання) і відключення телефону, згортання і розгортання вікна, а також вихід з Телефону. При включенні телефону відкривається вікно Телефон.

Вид вікна регулюється кнопками верхній панелі:

  • Кнопка Телефон включає клавіатури набору.
  • Кнопка Книжка відкриває книгу контактів.
  • Кнопка Динамік дозволяє налаштувати звук для розмови і дзвінка.
  • Кнопка Утримання дозволяє утримувати дзвінок.
  • Кнопка Запис дозволяє проводити запис розмови. При натисканні на кнопку Запис відображається кнопка Дискета і здійснюється запис розмови в файл. Після закінчення розмови необхідно натиснути на кнопку Дискета і зберегти файл в необхідний каталог.

У книзі контактів відображаються користувачі, у яких в модулі Користувачі і ролі заповнені параметри SIP-номер і пароль. При підключенні видно статус користувача (не в мережі, зайнятий, вільний, тощо).

Дзвінок робиться декількома способами:

  • безпосередній набір номера телефону і натисканням кнопки дзвінка (кнопка Піднята трубка);
  • подвійного натискання мишею (курсор повинен бути встановлений на комірку в колонці Номер телефону абонента, що викликається) в телефонній книзі або в модулі Взаємовідносини з клієнтами на номер телефону контактної особи.

Закінчення дзвінка здійснюється при натисканні на кнопку Покладена трубка.

При вхідному дзвінку відкривається вікно, яке дозволяє прийняти або відхилити виклик.

При вхідному дзвінку з'являється поле для введення номера телефону, за допомогою якого можна переадресувати (переключити) дзвінок на інший номер телефону, наприклад на іншого співробітника.

При натисканні кнопки виклику відображаються 10 останніх вхідних викликів номерів.

Проводиться налаштування Телефону на сервері додатків (Вкладка SIP) та у Комплексі ( ISpro Телефон. Налаштування).