ISpro Телефон. Налаштування

Налаштування в системі Адміністратор.

У системі Адміністратор в модулі Підприємства та доступ до даних на закладці Розсилання здійснюється настройка підключення до SIP-сервера. Для підключення необхідно заповнити наступні поля:

  • сервер WinSocket;
  • сервер WebSocket;
  • проксі;
  • STUN.


У системі Адміністратор в модулі Користувачі і ролі на вкладці Користувачі необхідно для користувача, який буде дзвонити / приймати дзвінки, заповнити наступні поля:

  • телефон
  • SIP-номер;
  • SIP-пароль.


    Якщо налаштування не зроблені при запуску телефону буде повідомлення.



Налаштування системного Телефону

Після першого виклику Телефону, здійснюється його налаштування. Безпосередньо в телефоні здійснюється настройка:

  • звуку;
  • кількості обслуговуваних ліній;
  • повідомлень;
  • з'єднання;
  • місця збереження записів розмов;
  • ведення протоколювання.

Під час налаштування звуку вказуються звукові пристрої.

Під час налаштування ліній вказується кількість обслуговуваних ліній. Максимальна кількість - 5.

При настроюванні повідомлень проводиться настройка повідомлень текстових і звукових при виникненні подій.

При включеному параметрі Відключити звук дзвінка по другій лінії в режимі телефонної розмови, при вхідному дзвінку по другий лінії, буде приходити тільки підказка про дзвінок, без звуку дзвінка.

При включеному параметрі Відображати вікно вхідного дзвінка (за замовчуванням - включено) при вхідному виклику буде відображатися додаткове вікно, якщо параметр відключити вхідний дзвінок буде відображатися у вікні системного Телефону.

При настроюванні з'єднання сервер відображається з налаштування підприємства. Для настройки з'єднання необхідно також вказати:

  • Локальний SIP-порт;
  • RTP-порти;
  • Задаються, якщо значення за замовчуванням (по SIP-стандарту) закриті або використовуються в інших цілях;
  • Параметри перереєстрації;
  • Значення задаються, так деякі АТС вимагають періодичної перереєстрації.

При настроюванні інших даних вказуються:

  • Каталог для запису розмов;
  • Запит статусу користувача;
  • Відображення в списку користувачів системного Телефону статусу кожного користувача: Зайнятий, В мережі, Дзвонить, в Очікуванні;
  • Ведення протоколу;
  • Фіксувати вікно контактів (Внизу, Вгорі, Ліворуч, Праворуч) - параметрична настройки розташування вікна списку контактів. У разі включення даного параметра, вікно контактів знаходиться з вказаною боку від вікна телефону, в разі відключення параметра - як самостійне вікно.