ISpro Телефон. Налаштування
Налаштування в системі Адміністратор.
У системі Адміністратор в модулі Підприємства та доступ до даних на закладці Розсилання здійснюється настройка підключення до SIP-сервера. Для підключення необхідно заповнити наступні поля:
- сервер WinSocket;
- сервер WebSocket;
- проксі;
- STUN.
У системі Адміністратор в модулі Користувачі і ролі на вкладці Користувачі необхідно для користувача, який буде дзвонити / приймати дзвінки, заповнити наступні поля:
- телефон
- SIP-номер;
- SIP-пароль.
Якщо налаштування не зроблені при запуску телефону буде повідомлення.
Налаштування системного Телефону
Після першого виклику Телефону, здійснюється його налаштування. Безпосередньо в телефоні здійснюється настройка:
- звуку;
- кількості обслуговуваних ліній;
- повідомлень;
- з'єднання;
- місця збереження записів розмов;
- ведення протоколювання.
Під час налаштування звуку вказуються звукові пристрої.
Під час налаштування ліній вказується кількість обслуговуваних ліній. Максимальна кількість - 5.
При настроюванні повідомлень проводиться настройка повідомлень текстових і звукових при виникненні подій.
При включеному параметрі Відключити звук дзвінка по другій лінії в режимі телефонної розмови, при вхідному дзвінку по другий лінії, буде приходити тільки підказка про дзвінок, без звуку дзвінка.
При включеному параметрі Відображати вікно вхідного дзвінка (за замовчуванням - включено) при вхідному виклику буде відображатися додаткове вікно, якщо параметр відключити вхідний дзвінок буде відображатися у вікні системного Телефону.
При настроюванні з'єднання сервер відображається з налаштування підприємства. Для настройки з'єднання необхідно також вказати:
- Локальний SIP-порт;
- RTP-порти;
- Задаються, якщо значення за замовчуванням (по SIP-стандарту) закриті або використовуються в інших цілях;
- Параметри перереєстрації;
- Значення задаються, так деякі АТС вимагають періодичної перереєстрації.
При настроюванні інших даних вказуються:
- Каталог для запису розмов;
- Запит статусу користувача;
- Відображення в списку користувачів системного Телефону статусу кожного користувача: Зайнятий, В мережі, Дзвонить, в Очікуванні;
- Ведення протоколу;
- Фіксувати вікно контактів (Внизу, Вгорі, Ліворуч, Праворуч) - параметрична настройки розташування вікна списку контактів. У разі включення даного параметра, вікно контактів знаходиться з вказаною боку від вікна телефону, в разі відключення параметра - як самостійне вікно.