Атестат вибуття
Документ виконує функцію розрахунку даних для атестату виданого майна.
Для формування документу Атестат зарахування необхідно обрати систему Облік речового забезпечення та відкрити модуль Документи по працівникам.
У полі Журнал ( у разі їх налаштування) вибрати необхідний журнал, в іншому випадку потрібно обрати Документи без журналу.
У полі Тип операції обрати: Атестат вибуття.
Перейти до пункту меню Реєстр/Створити або натиснути клавішу Insert.
На закладці Реквізити заповнити наступні поля:
- Атестат № - номер заповнюється користувачем довільно або автоматично при встановленій автонумерації (закладка Нумерація модуля Налаштування).
- від – зазначається дата видачі речового майна;
- Журнал – ( у разі наявності або обрати Документи без журналу);
- Статус – Чернетка або Закрита;
- Працівник – по клавіші F3 обирається з довідника працівників;
- Картка № – відображається номер картки обраного працівника;
- Поля Підстава та Адресат заповнюються вручну (у разі необхідності).
- Примітка - вводиться довільний зміст господарської операції.
- Таблична частина документу (специфікація) заповнюється автоматично. Не редагується!
Зберегти введену інформацію натиснувши на піктограму або на клавішу F2.
Для закриття атестату, потрібно змінити значення в полі Статус (з Чернетка на Закрита) , після чого натиснути на піктограму або на клавішу F2 для збереження зміни статусу.