Атестат вибуття

Документ виконує функцію розрахунку даних для атестату виданого майна.

Для формування документу Атестат зарахування необхідно обрати систему Облік речового забезпечення та відкрити модуль Документи по працівникам.



У полі Журнал (у разі їх налаштування) вибрати необхідний журнал, в іншому випадку потрібно обрати Документи без журналу.

Примітка:
Вид журналу Всі журнали використовується тільки для перегляду. Створювати документи в цьому журналі неможливо.

У полі Тип операції обрати: Атестат вибуття.



Перейти до пункту меню Реєстр/Створити або натиснути клавішу Insert.



На закладці Реквізити заповнити наступні поля:

  • Атестат № - номер заповнюється користувачем довільно або автоматично при встановленій автонумерації (закладка Нумерація модуля Налаштування);
  • від – зазначається дата видачі речового майна;
  • Журнал – (у разі наявності або обрати Документи без журналу);
  • СтатусЧернетка або Закрита;
  • Працівник – по клавіші F3 обирається з довідника працівників;
  • Картка № – відображається номер картки обраного працівника;
  • Поля Підстава та Адресат заповнюються вручну (у разі необхідності);
  • Примітка - вводиться довільний зміст господарської операції;
  • Таблична частина документу (специфікація) заповнюється автоматично. Не редагується!


Зберегти введену інформацію натиснувши на піктограму або на клавішу F2.



Для закриття атестату, потрібно змінити значення в полі СтатусЧернетка на Закрита), після чого натиснути на піктограму або на клавішу F2 для збереження зміни статусу.