Створення документу Відомість заміни
Документ призначений для виконання операції заміни одного майна на інше. Документ дозволяє виконати дві операції: повернення і видача певної кількості речового майна в одному документі.
Даний документ передбачає заміну виданого майна на таке саме майно. Такий функціонал передбачений для випадків, коли видане майно стало неможливим до використання і воно замінюється на придатне.
Для формування документу Відомість заміни необхідно обрати систему Облік речового забезпечення та відкрити модуль Документи по працівникам.
У полі Журнал ( у разі їх налаштування) вибрати необхідний журнал, в іншому випадку потрібно обрати пункт Документи без журналу.
У полі Тип операціїобрати: Відомість заміни.
Перейти до пункту меню Реєстр/Створити або натиснути клавішу Insert.
На закладці Реквізити заповнити наступні поля:
- Відомість № - номер заповнюється користувачем довільно або автоматично при встановленій автонумерації (закладка Нумерація модуля Налаштування).
- від – зазначається дата видачі речового майна;
- Журнал – відображається журнал, в якому створюється документ;
- Статус – Чернетка або Закрита;
- Працівник – по клавіші F3 обирається з довідника працівників;
- Картка № – відображається номер картки обраного працівника;
- Примітка - вводиться довільний зміст господарської операції.
При додаванні позицій до табличної частини документу відкривається вікно Вибір позицій для повернення, в колонці Кількість повернення зазначити кількість та натиснути кнопку ОК.
Зберегти введену інформацію: натиснувши на піктограму або на клавішу F2.
Для закриття відомості, потрібно змінити значення в полі Статус з Чернетка на Закрита , після чого натиснути на піктограму або клавішу F2 для збереження зміни статусу.
Створено Відомість заміни.