Створення документу Відомість заміни

Документ призначений для виконання операції заміни одного майна на інше. Документ дозволяє виконати дві операції: повернення і видача певної кількості речового майна в одному документі.

Даний документ передбачає заміну виданого майна на таке саме майно. Такий функціонал передбачений для випадків, коли видане майно стало неможливим до використання і воно замінюється на придатне.

Для формування документу Відомість заміни необхідно обрати систему Облік речового забезпечення та відкрити модуль Документи по працівникам.

У полі Журнал ( у разі їх налаштування) вибрати необхідний журнал, в іншому випадку потрібно обрати пункт Документи без журналу.

Примітка: Вид журналу Всі журнали використовується тільки для перегляду. Створювати документи в цьому журналі неможливо.

У полі Тип операціїобрати: Відомість заміни.

Перейти до пункту меню Реєстр/Створити або натиснути клавішу Insert.

На закладці Реквізити заповнити наступні поля:

  • Відомість № - номер заповнюється користувачем довільно або автоматично при встановленій автонумерації (закладка Нумерація модуля Налаштування).
  • від – зазначається дата видачі речового майна;
  • Журнал – відображається журнал, в якому створюється документ;
  • СтатусЧернетка або Закрита;
  • Працівник – по клавіші F3 обирається з довідника працівників;
  • Картка № – відображається номер картки обраного працівника;
  • Примітка - вводиться довільний зміст господарської операції.

При додаванні позицій до табличної частини документу відкривається вікно Вибір позицій для повернення, в колонці Кількість повернення зазначити кількість та натиснути кнопку ОК.

Зберегти введену інформацію: натиснувши на піктограму або на клавішу F2.

Для закриття відомості, потрібно змінити значення в полі Статус з Чернетка на Закрита , після чого натиснути на піктограму або клавішу F2 для збереження зміни статусу.

Створено Відомість заміни.