Створення документу Відомість заміни

Документ призначений для виконання операції заміни одного майна на інше. Документ дозволяє виконати дві операції: повернення і видача певної кількості речового майна в одному документі.

Даний документ передбачає заміну виданого майна на таке саме майно. Такий функціонал передбачений для випадків, коли видане майно стало неможливим до використання і воно замінюється на придатне.

Для формування документу Відомість заміни необхідно обрати систему Облік речового забезпечення та відкрити модуль Документи по працівникам.



У полі Журнал (у разі їх налаштування) вибрати необхідний журнал, в іншому випадку потрібно обрати пункт Документи без журналу.

Примітка:
Вид журналу Всі журнали використовується тільки для перегляду. Створювати документи в цьому журналі неможливо.

У полі Тип операції обрати: Відомість заміни.



Перейти до пункту меню Реєстр / Створити або натиснути клавішу Insert.



На закладці Реквізити заповнити наступні поля:

  • Відомість № - номер заповнюється користувачем довільно або автоматично при встановленій автонумерації (закладка Нумерація модуля Налаштування);
  • від - зазначається дата видачі речового майна;
  • Журнал - відображається журнал, в якому створюється документ;
  • Статус - Чернетка або Закрита;
  • Працівник - по клавіші F3 обирається з довідника працівників;
  • Картка № - відображається номер картки обраного працівника;
  • Примітка - вводиться довільний зміст господарської операції.


При додаванні позицій до табличної частини документу відкривається вікно Вибір позицій для повернення, в колонці Кількість повернення зазначити кількість та натиснути кнопку ОК.



Зберегти введену інформацію: натиснувши на піктограму або на клавішу F2.



Для закриття відомості, потрібно змінити значення в полі Статус з Чернетка на Закрита, після чого натиснути на піктограму або клавішу F2 для збереження зміни статусу.



Створено Відомість заміни.