Робота з документами у модулі Відносини з клієнтами
Модуль Відносини з клієнтами системи Відносини з клієнтами є комплексним рішенням по управлінню і контролю розрахунків в розрізі контрагентів. Даний модуль призначений для ведення Картотеки клієнтів і розрахунків з ними. В модулі реалізовані можливості для перегляду, корегування та створення різних документів по розрахунках з контрагентами, отримання фактичних і планових показників за договорами з контрагентами, а також є можливість перегляду і створення подій і завдань в розрізі клієнтів. В даному модулі збирається вся інформація по розрахунках з клієнтами, яка введена в інших системах Комплексу і створена в даному модулі.
Функціональні можливості та роботу з реєстром клієнтів розглядається в Робота з реєстром клієнтів у модулі Відносини з клієнтами.
В реєстрі клієнтів за кожним контрагентом можна переглянути всі документи за період, по яких з ним проводились розрахунки. Подвійним натиском лівої кнопки миші відкриваємо вікно Розрахунки з контрагентом. В цьому ж вікні обираємо потрібний документ і також відкриваємо його для перегляду.
Також у вікні Розрахунки з контрагентом по пункту меню Вид/Підсумки по відвантаженням можна переглянути документи лише на відвантаження продукції/товарів та надання робіт/послуг.
- Події;
- Завдання;
- Виконавчі Договори;
- Картотека обліку договорів;
- Податкові накладні на купівлю;
- Податкові накладні на продаж;
- Розрахунки коригувань на купівлю;
- Розрахунки коригувань на продаж;
- Виписки банку;
- Платіжні документи;
- Касові книги;
- Касові ордера;
- Рахунки до оплати;
- Рахунки до отримання;
- Рахунки-накладні на купівлю;
- Прибуткові-товарні накладні;
- Рахунки-накладні на повернення;
- Видаткові товарні накладні;
- Акти виконаних робіт (прихід);
- Акти виконаних робіт (продаж);
- Телефон.
При наведенні стрілки миші на документ відбувається підсвічування його назви.
На рисунку зображений весь перелік документів, якими можна скористатись у модулі Відносини з клієнтами. Але, за необхідності, перелік кнопок документів можна скоротити і вибрати необхідні для роботи.
Налаштування панелі документів робимо по пункту меню Сервіс/Налаштування. У вікні Налаштування користувача при необхідності можна встановити параметр Зберігати параметри вибірки при виході, що дасть можливість закріпити обраний перелік документів і не налаштовувати його при кожному вході до модулю. Також можна встановити параметр Нагадувати про дні народження клієнтів, щоб кожен користувач під своїм логіном міг встановити собі таке нагадування. Нижче у вікні приведений перелік модулів, кнопки яких можна вивести на панель, та по яких створюються відповідні документи. Позначаємо документи, які потрібні для роботи і натискаємо кнопку ОК.
Для перегляду документу по певному контрагенту, наприклад Задачі, необхідно зробити наступні дії:
- Обираємо у реєстрі контрагентів необхідного контрагента (виділяємо кнопкою миші);
- На панелі документів натискаємо лівою кнопкою миші необхідний документ - Задачі;
- Отримуємо відповідне вікно Задачі з переліком документів (задач) для перегляду;
- Вибираємо у переліку необхідний документ (задачу) і подвійним натиском лівої кнопки миші відкриваємо Картку документу (картку задачі).
Приклад перегляду Завдань
Приклад перегляду Виписок банку
Крім перегляду, за допомогою панелі документів можна створити потрібний документ безпосередньо у модулі Відносини з клієнтами. Для цього потрібно зробити наступні дії (на прикладі платіжного доручення):
- Обираємо у реєстрі контрагентів необхідного контрагента (виділяємо кнопкою миші);
- На панелі документів натискаємо лівою кнопкою миші необхідний документ (Платіжні документи);
- Отримуємо відповідне вікно (Журнал документів по контрагенту) з переліком документів (платіжні документи);
- У вікні з переліком документів по пункту меню Реєстр/Створити відкривається картка необхідного документу. При створенні конкретного документу необхідно обрати відповідні параметри. В даному прикладі у Журналі документів по контрагенту у полі Журнал обираємо тип рахунку для проведення платежу, а у полі Документ зі списку обираємо вид документу для створення, наприклад платіжне доручення. Після цього по пункту меню Реєстр/Створити відкривається вікно документа Платіжне доручення.
В аналогічному порядку можна проводити корегування/видалення документу безпосередньо у модулі Відносини з клієнтами по пункту меню Реєстр/Змінити або Реєстр/Видалити, відповідно.
Тобто, у модулі Відносини з клієнтами створена можливість не працювати в інших модулях системи по створенню, корегуванню і перегляду документів, а всі процедури проводити в одному місці. Перелік таких документів, операцій з ними, а також їх місце розташування у системі наведений у таблиці нижче.
Перелік документів на панелі кнопок модулю Відносини з клієнтами та операції з ними
Назва документу | Позначка | Можливість |
Місцезнаходження документу (система/підсистема/модуль) |
||
створення | коригування | перегляду | |||
Події | + | + | + | Відносини з клієнтами / Події | |
Завдання | + | + | + | Відносини з клієнтами / Задачі | |
Виконавчі договори | - | + | + | Керування фінансовими розрахунками / Ведення договорів / Облік розрахунків по договорах | |
Картотека обліку договорів | - | + | + | Керування фінансовими розрахунками / Ведення договорів / Картотека обліку договорів | |
Податкові накладні на продаж | + | + | + | Бухгалтерський та податковий облік / Книга покупок/продажів / Податкові накладні на продаж | |
Податкові накладні на купівлю | + | + | + | Бухгалтерський та податковий облік / Книга покупок/продажів / Податкові накладні на покупку | |
Розрахунок коригувань на продаж | + | + | + | Бухгалтерський та податковий облік / Книга покупок/продажів / Розрахунки коригування на продаж | |
Розрахунок коригувань на купівлю | + | + | + | Бухгалтерський та податковий облік / Книга покупок/продажів / Розрахунки коригування на купівлю | |
Виписки банку | + | + | + | Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів / Розрахункові й валютні рахунки / Виписки банку | |
Платіжні доручення | + | + | + | Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів / Розрахункові й валютні рахунки / Платіжні документи | |
Касові книги | + | + | + | Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів / Каса / Касові книги | |
Касові ордери | + | + | + | Керування фінансовими розрахунками / Облік грошових коштів / Каса / Касові ордери | |
Рахунки до оплати | + | + | + | Логістика /Облік закупок / Рахунки до сплати | |
Рахунки до отримання | + | + | + | Логістика /Облік збуту / Рахунки до одержання | |
Рахунки-накладні на купівлю | + | + | + | Логістика /Облік закупок / Рахунок-накладна постачальника | |
Рахунки-накладні на повернення | + | + | + | Логістика /Облік закупок / Накладні на повернення постачальникові | |
Прибуткові товарні накладні | + | + | + | Логістика /Облік закупок / Прибуткові товарні накладні | |
Видаткові товарні накладні | + | + | + | Логістика /Облік збуту / Видаткові товарні накладні | |
Акти виконаних робіт (прихід) | + | + | + | Логістика /Облік закупок / Акти приймання робіт | |
Акти виконаних робіт (продаж) | + | + | + | Логістика /Облік збуту / Акти виконаних робіт |