Створення задачі
Для досягнення мети у реалізації управлінських рішень, бізнес-проектів важливим моментом є постановка задач. З метою контролю за виконанням поставлених завдань, як окремих так і в рамках проекту, доцільним є використання модулю Задачі. В рамках цього модулю реалізована можливість відбору завдань в розрізі виконавців, що сприяє їх своєчасному виконанню та контролю як з боку контролера так і з боку виконавця.
Модуль Задачі знаходиться у системі Відносини з клієнтами. Модуль призначений для відображення завдань по створених проектах та подіях, а також створення завдань, що неприв’язані до проектів та подій.
.png)
У системі Відносини з клієнтами є наступні варіанти створення задач:
- у модулі Задачі без прив’язки до проекту чи події;
- у модулі Задачі на підставі події без прив’язки до проекту;
- у модулі Задачі із прив’язкою до проекту без події;
- у модулі Події у картки події по пункту меню Документ/Створити задачу з успадкуванням всіх реквізитів події;
- у модулі Проекти у картки проекту на закладці Завдання.
Незалежно від місця (модуля) створення Картки задачі алгоритм її створення ідентичний.
Розглянемо створення Картки задачі у модулі Задачі. У вікні модуля Задачі праворуч у полі Виконавець обираємо Співробітник чи Центр відповідальності. Одразу можна обрати виконавця - безпосередньо працівника підприємства або відділ. Тобто, задача буде сформована вже з прив’язкою до цього виконавця, але при необхідності його можна бути змінити вже у процесі створення завдання.
.png)
По пункту меню Реєстр/Створити відкривається Картка задачі, яка складається із закладок Реквізити, Документи, Додатково, Обговорення, Вкладення.
.png)
На закладці Реквізити потрібно виконати наступні дії:
- реквізит Створена заповнюється автоматично: проставляється ініціатор та дата і час створення.
- Початок виконання (дата і час) по замовчанню встановлюється поточна дата і час, при необхідності, змінити вручну.
- Номер завдання проставити вручну, а також може встановлюватись автоматично при налаштуванні автонумерації у модулі Налаштування.
- реквізити Виконано на: та Витрачено часу формуються автоматично по мірі виконання завдання.
- поле Статус обрати зі списку.
.png)
- Закінчення виконання (дата і час) по замовчанню стоїть поточна дата і час, при необхідності, змінити вручну.
- поле Колір призначено для відображення проекту у відповідному місяці його проведення заданим кольором.
- поле Пріоритет заповнюється зі списку
.png)
- поле Найменування містить стислу назву завдання.
- Контролер обирається зі списку працівників.
- обрати з довідника Типи подій. При заповненні цього поля відбувається прив’язка задачі до відповідної події, а сама задача з’являється у Картки події на закладці Документ.
.png)
- Клієнт обрати з довідника контрагентів. Поле Адреса заповнюється автоматично після вибору контрагента.
- обрати з довідника контактних осіб. Поля Телефон, Факс, E-mail заповнюються автоматично після вибору контактної особи.
- поле Проект заповнюється з переліку створених проектів. При заповненні цього поля відбувається прив’язка задачі до проекту, а сама задача з’являється у картці проекту на закладці Задачі.
.png)
- на закладці Зміст відображається інформація по завданню.
- закладка Виконавці містить інформацію про виконавців даного завдання. При зазначенні виконавця у реєстрі задач перед початком створення картки, такий виконавець з’являється автоматично, але при необхідності виконавця можна змінити. У табличній частині закладки у полі Тип обирається тип відповідального Співробітник або Центр відповідальності. У полі Код або Найменування по пункту меню Документ/Створити обирається відповідальна особа з відповідного довідника. Всі інші поля заповнюються автоматично.
.png)
Закладка Залежності містить інформацію про завдання, від якого залежить виконання даного завдання. У табличній частині закладки по пункту меню Документ/Створити у вікні Завдання обирається залежне завдання. Також ця закладка може залишатись порожньою, якщо такої прив’язки немає.
.png)
Закладка Історія містить перелік подій, що відбувались при виконанні завдання.
.png)
Наступною частиною Картки задачі є закладка Документи, яка містить інформацію про документи, які були отримані (використані) в ході виконання завдання. На закладці Документи натиснути по пункту меню Сервіс/Налаштування
.png)
У вікні Налаштування користувача можна обрати тип документу для додавання у закладку.
.png)
Далі перейти по пункту меню Документ/Створити
.png)
Отримуємо вже створений перелік документів, з якого вибирається необхідний. Користувач може відкривати на перегляд або редагування прив'язані документи відповідно до наданого доступу. Так само є можливість із задач відправляти прив'язані документи до програми M.E.Doc.
.png)
Обраний документ з’являється у табличній частині закладки Документи.
.png)
Закладка Додатково містить ряд параметрів щодо встановлення Нагадування для виконання даного завдання. Для задачі, яка має циклічність встановлюється період повторення
.png)
На закладці Обговорення є можливість обговорення виконання конкретного завдання. Текст набирати в нижньому полі і по клавіші Надіслати передати обраному співробітнику. При необхідності текст обговорення можна надрукувати. Для цього виділити необхідний текст у верхньому полі і по правій кнопки миші обрати пункт Друк.
.png)
Закладка Вкладення містить завантаженні файли (текстові, фото, відео). Завантаження проводиться по пункту меню Документ/Створити. У вікні Додати файл вкладення вказати шлях до необхідного файлу і натиснути кнопку ОК. За необхідності по кнопці Сканувати можна провести сканування документу безпосередньо з даного вікна, якщо сканер підключено до комп’ютера.
.png)
Безпосередньо у Картки задачі пункти меню Правка/Зберегти шаблон і Правка/Завантажити шаблон служать для роботи з шаблонами завдань. У шаблоні зберігаються реквізити завдання та його виконавці.
.png)
Незалежно від місця (модуля) створення задачі, а також із/без прив’язки до проектів чи подій, кожна задача відображається у реєстрі задач модуля Задачі.