Відображення у підприємства-одержувача

У структурній одиниці, що одержує основні засоби, які вже перебували в експлуатації, створення документу надходження проводиться в системі Логістика/Облік закупок в модулі Прибуткові товарні накладні.

В реєстрі прибуткових товарних накладних в полі Журнал обрати потрібний журнал, наприклад Документи без журналу.

Примітка: Вид журналу Всі журнали використовується тільки для перегляду. Створювати документи в цьому журналі неможливо.

Перейти по пункту меню Реєстр/Створити.

При наявності відповідного налаштування у вікні Програма користувача. Введення значень зазначити вхідні параметри , в нашому прикладі це Дату накладної і Номер накладної підприємства-передавача. Натиснути кнопку ОК.

У вікні документу Придбання ТМЦ більшість полів будуть активними, тобто призначені для заповнення. Але значна частина цих полів для даного виду операції непотрібна.

Одразу перейти в поле Операція і зі списку вибрати операцію 15 Внутрішнє переміщення ОЗ між СО.

Після чого активними залишаються поля СО-здавач і № документу підстави.

В полі СО-здавач вибрати потрібну структурну одиницю, що передає основні засоби. В полі Підстава буде зазначено автоматично Накладна, а праворуч, в полі , по стрілці відкрити вікно Видаткові товарні накладні і вибрати потрібний документ СО-передавача.

Після вибору документу в полі Сума автоматично буде зазначена вартість об'єкту основних засобів, що приймається.

На закладці Специфікація автоматично будуть зазначені дані об'єкту, що приймається.

Перейти на закладку Ордери.

В меню Документ обрати пункт Сформувати/Документ ОЗ.

У вікні Формування документу ОЗ перейти в нижню табличну частину і натиснути клавішу F5.

Відкриється вікно Атрибути належності ОЗ, де потрібно вибрати МВО і Підрозділ. Натиснути кнопку ОК.

Обрані дані будуть відображені в нижній табличній частині вікна Формування документа ОЗ. Натиснути кнопку ОК.

Відкриється вікно Документ надходження ОЗ. Поля, що підсвічені кольором, є обов'язковими для заповнення.

Заповнити обов'язкові поля і інші необхідні поля. Натиснути кнопку ОК.

Примітка: Якщо одержаний об'єкт потрібно зарахувати спочатку до капітальних інвестицій, то необхідно в полі Використання вибрати Не введено в експлуатацію, і, в подальшому, створити операцію введення в експлуатацію. Якщо об'єкт одразу вводиться в експлуатацію, то в полі Використання обрати В експлуатації. І в подальшому створення операції введення в експлуатацію буде непотрібно.

Система видасть Протокол діагностики про результати створення документу надходження ОЗ. Натиснути кнопку ОК.

Дані про сформований документ надходження ОЗ будуть відображені на закладці Ордери.

Для створення бухгалтерської проводки натиснути на піктограму Д/К синього кольору.

У вікні Введення/Модифікація проводок по документу в полі Типова операція обрати потрібне. Після відображення кореспонденції рахунків натиснути кнопку ОК.

Для проведення операції до Головної книги натиснути на піктограму Д/К зеленого кольору. Після проведення операції ця піктограма стає неактивною і з'являється піктограма Д/К червоного кольору, яка дозволяє відкликати операцію з Головної книги. Закрити документ.

Сформований документ з проводками і проведенням до Головної книги буде відображений в реєстрі документів чорним жирним шрифтом.

Документ надходження ОЗ зберігається в системі Облік основних засобів в модулі Документи руху ОЗ по операції Надходження.

Для введення об'єкту в експлуатацію необхідно перейти до операції Введення в експлуатацію і створити Акт приймання-передачі (див. Введення в експлуатацію ОЗ після інших операцій).