Керування доступом

Комплекс підтримує розмежування прав доступу користувачів до інформації в журналах документів. Для налаштування прав доступу вибирається модуль Керування доступом.

Функціонал модулю Керування доступом доступний для роботи через тонкий клієнт (десктопна версія Комплексу).

Мал. 1. Модуль Керування доступом через тонкий клієнт
Модуль Керування доступом через тонкий клієнт

Користувачі, які відображаються в даному модулі, можуть бути показані всі або ті, яким налаштований доступ до конкретної системи (налаштування головного меню в ролі). Відображення регулюється відміткою в пункті меню Вид / Показати всіх користувачів або по клавіші BkSp.

На вкладеній вкладці Ролі відображається список ролей, призначених даному користувачеві. Ролі призначаються користувачеві в розрізі підприємств (баз даних). Налаштування ролей дивіться в Керівництві Адміністратора.

Курсор в списку користувачів встановлюється на користувача, потім в правій частині вікна курсор встановлюється на Списку доступних журналів і проводиться установка прав доступу на створення, зміну та видалення документів.

По кожному виду Журналів документів у вікні Управління доступом відзначаються доступні для користувача журнали, визначені на вкладці Журнали, вкладки Довідники модуля Налаштування, або доступ до спільного системного журналу Документи без журналу.

На вкладці Параметри при необхідності відмічається параметр Відображати документи тільки доступних центрів відповідальності.
Примітка: Установка прав доступу користувача до Об’єктів обліку в підсистемі Облік грошових коштів використовується як налаштування доступу користувача і в Реєстрі зобов’язань.

На вкладці Налаштування налаштовується розмежування доступу до вкладок модуля Налаштування. У модулі Налаштування будуть відображатися ті вкладки, які відзначені в налаштуванні доступу. Якщо немає позначених вкладок, то буде видно все вкладки.