Електронна черга

З метою економії часу клієнтів існує Електронна черга. У розрізі системи вона являє собою допрацювання модулів системи Взаємовідносини з клієнтами.

Для налаштування Електронної черги необхідно включити параметри автонумерації в модулі Налаштування / Нумерація / Автонумерація.

Так само необхідно включити параметр Автонумерація подій в розрізі проєктів на вкладці Параметри / Налаштування.

Облік черги ведеться в розрізі проєктів модуля Проєкти. У проекті на вкладці Робоча група відзначаються користувачі, які беруть участь в обслуговуванні клієнтів.

Черга ведеться в модулі Події. У чергу можна записатися декількома способами:

  1. Через сайт. На сайті повинна бути зроблена форма для запису в електронну чергу (процедура може надаватися нашою компанією);
  2. Через адміністратора залу (безпосередньо в офісі).


Модуль Проект. Картка проекту. Вкладка Робоча група

У разі запису в чергу через Web-інтерфейс, клієнт заповнює необхідні поля на сайті і відправляє заявку. В системі створюється подія з типом Електронна черга і часом обраним клієнтом при заповненні полів. Час події залежить від кількості компаній клієнта.

Клієнту необхідно прибути в офіс на вибраний ним час і звернутися до адміністратора залу.

Градація часу в залежності від кількості компаній при запису на конкретний час (прописується за допомогою калькуляції).

У разі запису в чергу через інший спосіб, клієнт по прибуттю в офіс, звертається до адміністратора залу, який створює подію з типом Черга на конкретний час і друкує по клавіші F9 клієнту талон Ваш номер в черзі. Нумерація ведеться за допомогою заздалегідь налаштованої автонумерації в модулі Налаштування / Нумерація, а так само Налаштування / Параметри / Налаштування - Автонумерація в розрізі проєктів.

Час події залежить від кількості компаній клієнта.

З боку Комплексу:

Оператор змінює системний статус на Вільний, Комплекс перевіряє, чи є проєкти з параметром використовується електронна черга та чи є співробітник в списку Робочої групи в даному проєкту. Шукає найближчу за часом подію і створює на його підставі завдання. На екран виводиться номер талона клієнта, до якого підійшла черга.

У завдання переносяться поля з модуля Події:

  • Дата і час початку та закінчення;
  • Тип події;
  • Клієнт;
  • Контактна особа.

Клієнт підходить до зазначеного вікна і оператор проводить роботу з ним і фіксує це в створеному завданні.