Керування доступом

Адміністратор Комплексу для кожного користувача визначає права доступу до різних функцій підсистеми Ведення договорів. Для цієї мети призначений модуль Керування доступом.

Функціонал модулю Керування доступом доступний для роботи через тонкий клієнт.

Мал. 1. Модуль Керування доступом. Вкладки Договори

Модуль Керування доступом. Вкладки Договори

Користувачі, які відображаються в цьому модулі, можуть бути показані усі, або ті, яким налаштовано доступ до конкретної підсистеми (налаштування головного меню в ролі). Відображення регулюється відміткою в пункті меню Вид / Показати всіх користувачів або за допомогою клавіші BkSp.

На лівій панелі реєстру Управління доступом вибирається користувач, потім на правій панелі на вкладці Договори по пункту меню Реєстр / Змінити (клавіша F4 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ???) відкривається вікно Вибір видів діяльності. Відмічаючи пункти списку, формується набір доступних видів договірної діяльності для вибраного користувача.

На вкладці Договори:

  • в таблиці Доступні види діяльності здійснюється вибір доступних типових шаблонів договорів з модуля Налаштування на створення договору. Вікно зі списком усіх типових шаблонів відкривається при натисканні клавіші Enter на виді діяльності. Якщо користувачем не відмічений жоден типовий шаблон договору, то доступні усі. Після цього, користувач, при створенні договору буде мати право створювати тільки відмічені типи договорів;
  • налаштовуються параметри:
    • Коригування затверджених договорів – при включеному параметрі в договорах можна коригувати поля дата, номер, сума, коментар, поля користувача, рознесення по аналітиці;
    • Заборона коригування внутрішнього номера, дати створення і реєстрації – при включеному параметрі в картці затвердженого договору будуть доступні для редагування усі поля, за винятком полів внутрішній номер, дата створення, дата реєстрації;
    • Зміна статусу договору і Зміна статусу операції – при включених параметрах дозволяється змінювати статус договорів і статус операцій відповідно. Потім встановленням перемикачів Формування документів і Коригування затверджених операцій визначається доступ користувача до відповідних функцій;
    • Формування документів за всіма позиціями специфікації – при включеному параметрі в похідні документи, які формуються з договору, потрапляють усі рядки специфікації, без урахування специфікації, яка вже повністю відвантажена. Якщо необхідно формувати документи по усіх позиціях специфікації окрім операцій оплати, то необхідно відмітити параметр Заборонити для операцій ОПЛАТА. Якщо необхідно формувати документи по усіх позиціях специфікації окрім операцій відвантаження / постачання, то необхідно вказати параметр Заборонити для операцій ВІДВАНТАЖЕННЯ / ПОСТАЧАННЯ;
    • Дозволити запускати калькуляцію за комбінацією клавіш Alt + U – при включеному параметрі дозволяється проводити калькуляції за заданими програмами;
    • Дозволити запускати глобальне коригування за комбінацією клавіш Alt + G – при включеному параметрі дозволяється проводити глобальні коригування документів.
Примітка: Останні два параметри доступні, якщо не включений параметр Коригування затверджених договорів

На вкладці Довідники містяться довідники, до яких відмічається дозвіл окремого користувача на Створення, Зміна, Видалення.

На вкладці Журнали в списку доступних по пункту меню Реєстр / Змінити (клавіша F4 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) визначаються права доступу до журналів документів.

На вкладці Параметри для обробки доступу на відображення документів, з доступними Центрами відповідальності в розрізі підсистем треба встановити параметр Відображати документи лише доступних центрів відповідальності. При включеному параметрі в реєстрі відображатимуться на перегляд тільки документи доступних центрів відповідальності. Доступ на перегляд встановлюється в підсистемі Загальні довідники в модулі Керування доступом на вкладці Довідники центрів відповідальності.

На вкладці Налаштування настроюється розмежування доступу до вкладок модуля Налаштування. У модулі Налаштування відображатимуться ті вкладки, які відмічені в налаштуванні доступу. Якщо немає відмічених вкладок, то будуть видні усі вкладки. Користувач, що має роль Адміністратор може обирати будь-якого користувача і по пункту меню Реєстр / Призначити повний доступ (комбінація клавіш Shift + Ctrl + F) надати цьому користувачу повний доступ для роботи в усіх підсистемах. Видалення повного доступу обраного користувача здійснюється по пункту меню Реєстр / Видалити повний доступ (комбінація клавіш Shift + Ctrl + U).

На вкладеній вкладці Ролі налаштування можна проводити аналогічно користувача. В такому випадку всі користувачі з даною роллю будуть мати налаштовані доступи.