Диспетчер обліку часу

Модуль Диспетчер обліку часу призначений для імпорту файлів, обробки й аналізу даних електронної прохідної, обліку документів, що виправдовують відсутність працівників, присвоєння ідентифікаторів перепустками працівників підприємства та ін.

Крім цього, в модулі передбачений оперативний перегляд підсумків за будь-який період по підприємству, підрозділу, працівника без формування звітів.

Імпорт даних від Електронної прохідної здійснюється по клавіші F5 або по команді меню Реєстр / Прийняти дані від Електронної прохідної.

Вся інформація виводиться за періодами. Необхідний період вибирається зі списку по клавіші F3 у лівому верхньому куті, а в правому верхньому куті вікна Диспетчер обліку використання робочого часу вибирається зі списку необхідний або всі підрозділи.

Відображення даних у модулі може бути Стандартним або Комбінованим. У комбінованому виді знизу відображається таблиця з даними, розділеними по закладках: Режим роботи, Події, Документи, Порушення, Перепустки.

У вікні Диспетчер обліку використання робочого часу в таблиці представлені такі дані:

  • Табельний №;
  • Прізвище І.Б.;
  • Кількість днів/годин перебування на роботі за планом, фактично, і відхилення фактичних даних від планових, а так само кількість днів/годин перебування на території і власне інформація табеля за кожен день періоду.

По пункту меню Вид налаштовується відображення реєстру. Пункт меню Вид / Стандартний (комбінація клавіш Alt + 5) відображається тільки табель електронної прохідної. Пункт меню Вид / Комбінований (комбінація клавіш Alt + 6) відображається комбінований реєстр: табель електронної прохідної разом з закладками: Режим роботи, Події, Документи, Порушення та Пропуски по кожному з співробітників. Режими роботи і Події можна відображати за день або за місяць, увімкнення відображення тільки порушень встановлюється параметр Лише порушення.

На закладці Режим роботи відображаються дані про режим роботи співробітника за день або місяць.

На закладці Події відображаються всі події по співробітнику за день або місяць.

На закладці Документи проводиться створення запису по даті й часу відсутності по співробітнику з використанням документів-підстав відсутності за день або місяць.

На закладці Порушення проводиться відображення допущених працівником порушень.

На закладці Перепустки одноразово вноситься номер (ідентифікатор) перепустки і дата початку її використання.