Створення документів

Для створення планово-фінансових документів на вкладці Реєстр кошторисів необхідно виконати наступні дії: Встановити позначку по пункту меню Вид/Початковий кошторис.

У полі Рік із запропонованого списку обрати період, у нашому випадку – 2022.

Встановити курсор в табличну частину та по пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно Властивості.

У вікні параметрівВластивості заповнити поля:

Найменування: довільно, ввести вручну найменування планово-фінансових документів, наприклад:

  • Кошторис ЗФ – при формуванні кошторисів за загальним фондом, Кошторис СФ за спеціальним фондом;
  • План асигнувань – при формуванні планів асигнувань;
  • План використання ЗФ – при формуванні планів використання за загальним фондом, План використання СФ – за спеціальним фондом та Помісячний план використання – при формуванні помісячних планів використання;
Клавішею F3 обрати із запропонованого списку необхідне:
  • у полі Деталізація:

Рік – при формуванні кошторисів та планів використання;

Місяць – при формуванні планів асигнувань, планів надання кредитів, планів спеціального фонду та помісячних планів використання;

  • у полі Тип коштів:

Асигнування– при формуванні кошторисів, планів асигнувань, планів надання кредитів та планів спеціального фонду;

План використання – при формуванні планів використання та помісячних планів використання;

Бюджетний запит – при формуванні бюджетного запиту;

  • у полі Фонд бюджету: обрати необхідне:

Загальний– при формуванні кошторисів та планів використання за загальним фондом, планів асигнувань та планів надання кредитів;

Спеціальний– при формуванні кошторисів та планів використання за спеціальним фондом та планів спеціального фонду;

  • у полі Бюджет: – державний або місцевий, у нашому випадку – державний;
  • у полі Статус: – чернетка або затверджено. Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу;
  • у полі Аналітична картотека:при потребі з довідника Аналітичні картотекиобрати картотеку для введення даних у кожному рядку та натиснути кнопку ОК.

Відмітити параметри :

  • у полі Головний план: –при формуванні постійних планово-фінансових документів;
  • у полі Початковий план – при формуванні тимчасових планово-фінансових документів;
Примітка: Якщо не вказана ні одна з цих ознак план вважається попереднім – чернеткою, дані по ньому не виводяться в друковані форми і транспортні файли для казначейства.
  • у полі КЕК видатків: – при формуванні кошторисів за видатками;
  • у полі Скорочений КЕКВ:– при формуванні планів асигнувань, планів надання кредитів, планів асигнувань спеціального фонду та помісячних планів використання;
  • у полі ККК кредитів: – при формуванні кошторисів та планів надання кредитів за кредитами;
Примітка: При формуванні кошторисів одночасно за кодами економічної класифікації видатків та кодами класифікації кредитів відмітити одночасно параметри КЕК видатків: та ККК кредитів:.
  • у полі Надання кредитів: при формуванні планів надання кредитів;
  • включення/відмічення:
    • параметра Тільки за видами доходів формує документи тільки дохідної частини планово-фінансових документів спеціального фонду;
    • параметра Джерело фінансування для загального фонду формує документи планово-фінансових документів загального фонду з додатковим полем Доходи. Виключення параметру означає, що документи формуються тільки для загального фонду;
    • параметра Цільова програма: формує шаблони планово-фінансові документи за цільовою програмою з додатковим полем Цільова програма. Виключення параметру означає, що документи формуються без застосування цільової програми;

При створенні документів помісячних та річних планів використання клавішею F3 обрати із запропонованого списку параметр КЕКВ плану та натиснути кнопку ОК.

При створенні документів планів асигнування, планів надання кредитів, планів спеціального фонду у вікні Увага! Запитання: підтвердити суми перенесення з річного кошторису.

Створені планово-фінансові документи, відображаються у верхній табличній частині вкладки Реєстр кошторисів
Примітка: Для централізованого обліку створюються загальні відомості кошторисів та планово-фінансові документи для всіх структурних одиниць від головного рівного розпорядника до одержувачів коштів.