Друк документу

Для виведення на друк документу на вкладці Реєстр кошторисів вибрати пункт меню Реєстр/Друк або клавішею F9 відкрити вікно Вибір вихідної форми зі списком звітів.

У вікні Вибір вихідної форми обрати необхідний звіт, наприклад 517 FR Довідка про зміни до плану асигнувань (файл R517_002.RPF) та натиснути кнопку ОК.

У вікні Параметри експорту обрати параметри звіту:

По клавішіF3 обрати:

  • у полі Тип плану: із запропонованого списку(Головний чи Початковий план), у нашому випадку – Головний;
  • у полі Вид коштів: із запропонованого списку(асигнування, кредити, надання кредитів, повернення кредитів чи бюджетний паспорт), у нашому випадку – асигнування;
  • у полі Бюджет: із запропонованого списку(державний чи місцевий бюджет), у нашому випадку – державний;
  • у полі КПКВ: з довідника необхідний КПКВК (ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
  • у полі Установа: з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
  • позначкою при необхідності зазначити параметри: Заповнювати від розпорядника верхнього рівня – для централізованого обліку, Виводити рядки з нульовими сумами змін по КЕКВ;
  • у полі Тип довідки: по клавішіF3 обрати із запропонованого списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня) – за довідкою Мінфіну;
  • у полі Стан: по клавішіF3 із запропонованого списку (Чернетка чи Затверджено), у нашому випадку – Затверджено;

У табличній частині автоматично відобразяться сформовані довідки про зміни.

  • позначкою зазначити довідку змін, яку потрібно роздрукувати;
  • у полі Номер реєстру: вказати номер реєстру довідки про зміни;
  • у полі Номер довідки: вказати номер довідки про зміни;
  • у полі Дата довідки: вказати дату довідки про зміни;
  • натиснути кнопку ОК.

Для установ, які фінансуються за усіма КЕКВ:

Для установ, які фінансуються за 2 КЕКВ:

У вікні Довідка про зміни до плану асигнувань ЗФ обрати параметри звіту:

  • у полі Дата ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
  • у полі Номери: встановлюється автоматично, у разі потреби можна змінити;
  • у полі Точність із запропонованого списку (грн., грн. коп.) обрати необхідне;
  • позначкою при необхідності зазначити параметри Не виводити дату та номери довідок й Погоджений;
  • вибрати перемикачем одного з представлених варіантів Індивідуальна дов., Зведена дов. чи Індивід. дов. по всім установам;

По клавішіF3 обрати:

  • у полі Бюджетна установа з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
  • у полі КПКВ з довідника необхідний КПКВК(ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
  • у полі Вибір комісії: із запропонованого списку обрати Комісію для затвердження;
  • при виборі комісії поле Склад комісії: заповниться автоматично;
  • у полі Порожні клітинки із запропонованого списку (залишити порожніми, заповнити нулями, заповнити символом «-») обрати необхідне заповнення у документі порожніх клітинок, у нашому випадку заповнити символом «-»;
  • позначкою при необхідності зазначити параметр Знак додатних сум (+);
  • натиснути кнопку ОК.

Для установ, які фінансуються за усіма КЕКВ:

Для установ, які фінансуються за 2 КЕКВ:

Для установ, які фінансуються за одним КЕКВ та КПКВК:

Друковані форми сформованих документів матимуть наступний вигляд:

  • Довідка про зміни до плану асигнувань форми R517_002.RPF для установ, які фінансуються за усіма КЕКВ на збільшення/зменшення асигнувань;

  • Довідка про зміни до плану асигнувань форми R517_002.RPF для установ, які фінансуються за усіма КЕКВ на щомісячний перерозподіл асигнувань;

  • Довідка про зміни до плану асигнувань форми R517_002.RPF для установ, які фінансуються за 2 КЕКВ;

  • Довідка про зміни до плану асигнувань форми R517_002.RPF для установ, які фінансуються за одним КЕКВ та КПКВК:

Зведена довідка;

Індивідуальна довідка по всім установам;