Друк документу
Для виведення на друк документу на вкладці Реєстр кошторисів вибрати пункт меню Реєстр/Друк або клавішею F9 відкрити вікно Вибір вихідної форми зі списком звітів.
У вікні Вибір вихідної форми обрати необхідний звіт, наприклад 517 FR Довідка про зміни до плану асигнувань (файл R517_002.RPF) та натиснути кнопку ОК.
У вікні Параметри експорту обрати параметри звіту:
По клавішіF3 обрати:
- у полі Тип плану: із запропонованого списку(Головний чи Початковий план), у нашому випадку – Головний;
- у полі Вид коштів: із запропонованого списку(асигнування, кредити, надання кредитів, повернення кредитів чи бюджетний паспорт), у нашому випадку – асигнування;
- у полі Бюджет: із запропонованого списку(державний чи місцевий бюджет), у нашому випадку – державний;
- у полі КПКВ: з довідника необхідний КПКВК (ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
- у полі Установа: з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
- позначкою при необхідності зазначити параметри: Заповнювати від розпорядника верхнього рівня – для централізованого обліку, Виводити рядки з нульовими сумами змін по КЕКВ;
- у полі Тип довідки: по клавішіF3 обрати із запропонованого списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня) – за довідкою Мінфіну;
- у полі Стан: по клавішіF3 із запропонованого списку (Чернетка чи Затверджено), у нашому випадку – Затверджено;
У табличній частині автоматично відобразяться сформовані довідки про зміни.
- позначкою зазначити довідку змін, яку потрібно роздрукувати;
- у полі Номер реєстру: вказати номер реєстру довідки про зміни;
- у полі Номер довідки: вказати номер довідки про зміни;
- у полі Дата довідки: вказати дату довідки про зміни;
- натиснути кнопку ОК.
Для установ, які фінансуються за усіма КЕКВ:
Для установ, які фінансуються за 2 КЕКВ:
У вікні Довідка про зміни до плану асигнувань ЗФ обрати параметри звіту:
- у полі Дата ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
- у полі Номери: встановлюється автоматично, у разі потреби можна змінити;
- у полі Точність із запропонованого списку (грн., грн. коп.) обрати необхідне;
- позначкою при необхідності зазначити параметри Не виводити дату та номери довідок й Погоджений;
- вибрати перемикачем одного з представлених варіантів Індивідуальна дов., Зведена дов. чи Індивід. дов. по всім установам;
По клавішіF3 обрати:
- у полі Бюджетна установа з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
- у полі КПКВ з довідника необхідний КПКВК(ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
- у полі Вибір комісії: із запропонованого списку обрати Комісію для затвердження;
- при виборі комісії поле Склад комісії: заповниться автоматично;
- у полі Порожні клітинки із запропонованого списку (залишити порожніми, заповнити нулями, заповнити символом «-») обрати необхідне заповнення у документі порожніх клітинок, у нашому випадку заповнити символом «-»;
- позначкою при необхідності зазначити параметр Знак додатних сум (+);
- натиснути кнопку ОК.
Для установ, які фінансуються за усіма КЕКВ:
Для установ, які фінансуються за 2 КЕКВ:
Для установ, які фінансуються за одним КЕКВ та КПКВК:
Друковані форми сформованих документів матимуть наступний вигляд:
- Довідка про зміни до плану асигнувань форми R517_002.RPF для установ, які фінансуються за усіма КЕКВ на збільшення/зменшення асигнувань;
- Довідка про зміни до плану асигнувань форми R517_002.RPF для установ, які фінансуються за усіма КЕКВ на щомісячний перерозподіл асигнувань;
- Довідка про зміни до плану асигнувань форми R517_002.RPF для установ, які фінансуються за 2 КЕКВ;
- Довідка про зміни до плану асигнувань форми R517_002.RPF для установ, які фінансуються за одним КЕКВ та КПКВК:
Зведена довідка;
Індивідуальна довідка по всім установам;