Формування форм регламентованої звітності бюджетної установи
Для формування форм регламентованої звітності потрібно вибрати систему Бухгалтерський та податковий облік та перейти у модуль Регламентована звітність.
Нотатка показана на прикладі бюджетної установи. Але принципи формування єдині для всіх регламентованих звітів як для бюджетної сфери так й для госпрозрахункових підприємств.
У полі Розділи шаблонів обрати необхідний Розділ шаблонів:
- для форм місячної звітності – шаблон Місячна бухгалтерська звітність бюджет UA;
- для форм квартальної звітності – шаблон Квартальна бухгалтерська звітність бюджет UA;
- для форм річної звітності – шаблон Річна бухгалтерська звітність бюджет UA.
У полі Журнал вибрати необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
Щоб створити звіт, потрібно встановити курсор в ліву табличну частину вікна та обрати необхідний шаблон звіту.
Розглянемо формування форми квартальної фінансової звітності № 1-дс «Баланс».
Формування форм фінансової звітності
Після вибору шаблону, потрібно створити та розрахувати дані для обраної форми із зазначених параметрах розрахунку. Для цього потрібно перейти в праву частину вікна та по пункту меню Реєстр/Створити або за допомогою клавіші Insert створити звіт.
У вікні Створення розрахунку у параметрах формування звіту заповнюємо необхідні поля, наприклад:
- у полі Період розрахунку – обрати за який період потрібно сформувати звіт (по пункту меню Вид можна вибрати іншу структуру періоду);
- у полі Тип балансу – вибрати із запропонованого списку Обліковий чи Валютний, у нашому випадку – Обліковий;
- у полі Номер звіту – зазначити системний код форми;
- у полі Примітка – при необхідності, вводиться довільний коментар, наприклад КПКВ;
- у полі Валюта фільтру – зазначається автоматично в залежності від вибору поля Тип балансу. Якщо обрано Тип балансу/Валютний – обирається вид валюти (EUR, USD, RUB);
- у полі Валюта звіту – зазначається автоматично в залежності від вибору поля Тип балансу (Облікова чи Ін. валюта);
- у полі Точність розрахунку – вибрати із запропонованого списку необхідне, у нашому випадку – за замовчуванням;
- якщо потрібно створити щоденний регістр, то відмітити позначкою у полі Поденний розрахунок;
- натиснути кнопку ОК.
Після чого буде сформовано у правій частині вікна Регламентована звітність група Розрахунок з Типом розрахунку – Первинний розрахунок.
У разі необхідності перевірки сум у звіті, потрібно встановити курсор на первинний розрахунок та відкрити його по клавіші Enter .
У вікні Розрахунок форми … обрати необхідну суму та відкрити її, натиснувши на клавішу Enter.
Відкриється вікно Параметри розрахунку чарунки, в якому видно з яких сум по рахунках складається загальна сума.
Для виведення на друк звіту вибрати пункт меню Звіт/Формування звіту або комбінацією клавіш ALT+F9.
Відкрити вікно Вибір вихідної форми зі списком звітів, вибрати потрібний та натиснути кнопку ОК.
У вікні Баланс обрати із запропонованого списку необхідне:
- у полі Одиниця виміру зазначити одиницю виміру, у нашому випадку – грн;
- у полі Територія обрати необхідну територію, у нашому випадку – Юридична адреса.
- якщо у параметрах звіту надається можливість вивантаження звіту у файл необхідно відмітити позначкою такий пункт (обрати формат звіту), задати місце розташування файлу.
- натиснути кнопку ОК.
Друкована форма №1-дс Баланс матиме наступний вигляд.
Звіти регламентованої звітності формуються за методикою створення ф.№1-дс Баланс.