Зміна діючого штатного розпису (штатні позиції)

Зміна діючого штатного розпису проводиться в системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Планування в модулі Штатний розпис.

Для зміни штатної позиції у діючому штатному розпису необхідно виконати наступні дії:

По пункту меню Реєстр / Створити вибрати пункт Зміна діючого штатного розпису.

В вікні Створення заповнити поля Номер та Найменування. Найменування зазначайте так, щоб однозначно знати, що в даному документі (для можливості в подальшому швидкого пошуку необхідного Вам документу). Натиснути кнопку ОК.

В реєстрі Штатного розпису зробити активним рядок проекту Змін до діючого штатного розпису. Відкрити документ по клавіші Enter. Відкриється вікно створення документу.

У вікні створення документу, встановити курсор в лівій частині вікна.

По пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Ins відкривається вікно з переліком операцій.

У документі можливі наступні операції над штатними позиціями:

  • Створення штатної позиції.
  • Зміна параметрів штатної позиції.
  • Ліквідація штатної позиції.
  • Створення штатної позиції на базі існуючої.
  • Створення штатної позиції на підставі ліквідованої.

При виборі пункту Створення штатної позиції:

  • Вибрати підрозділ, в якому створюватиметься штатна позиція.
  • Вибрати посаду.
  • Заповнити всі необхідні реквізити на відповідних закладках.

Перелік полів для заповнення по закладках залежить від налаштування.

Для посад, які мають право підпису, узгодження і затвердження кадрових документів, потрібно проставити відмітки на закладці Підписи. Натиснути кнопку ОК.

Примітка: Створювати нову штатну позицію потрібно, якщо в даному підрозділі немає такої посади з таким окладом, такими реквізитами і надбавками.

При виборі пункту Зміна параметрів штатної позиції:

  • Вибрати підрозділ, в якому вносяться зміни до штатної позиції.
  • Вибрати в полі Посада штатну позицію.
  • На закладці Нові значення ввести нові дані.
  • Натиснути кнопку ОК.

При виборі пункту Ліквідація штатної позиції:

  • Вибрати підрозділ, в якому ліквідується штатна позиція.
  • Вибрати в полі Посада штатну позицію.
  • Натиснути кнопку ОК.
    Примітка: Ліквідуються всі ставки даної позиції. Якщо на штатній позиції є працівники, то вони переміщаються на закладку Поза штатом.

При виборі пункту Створення штатної позиції на базі існуючої:

  • Вибрати підрозділ, в якому існує відповідна штатна позиція.
  • Вибрати в полі Посада штатну позицію.
  • Ввести зміни в необхідні поля на закладках даного документу.
  • Натиснути кнопку ОК .

При виборі пункту Створення штатної позиції на підставі ліквідованої:

  • З переліку раніше ліквідованих штатних позицій вибрати необхідну за основу для створення даної штатної позиції і при необхідності змінити необхідні реквізити. Натиснути кнопку ОК.

    Далі виконуються дії не залежно від обраної операції по змінах штатного розпису.

  • Сформований документ в реєстрі відображається зі статусом Відкрито. Зробити активним рядок документу в реєстрі.
  • По комбінації клавіш Alt+F5 або пункту меню Реєстр / Провести необхідно провести документ.

У разі потреби, змінити дату введення в дію та натиснути кнопку ОК.

У вікні Створення наказу та введення в дію змін до штатного розпису вибрати вид наказу Введення в дію змін до штатного розпису. Обов’язково заповнити поля Номер проекту та Дата реєстрації. Зазначити затверджуючого, обрати чи ввести преамбулу та ввести підставу.

Натиснути кнопку ОК.

Ввести дату та номер наказу та натиснути кнопку ОК.

Відкривається протокол проведення, після чого натиснути клавішу ОК.

Документ змінив статус на Закрито.

Примітка: В залежності від налаштування, наказ може проводитись в автоматичному режимі або необхідно в модулі Накази, для даного наказу , по пункту меню Реєстр/Провести провести даний наказ.