Створення штатного розпису
Створення штатного розпису проводиться в системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Планування в модулі Штатний розпис.
Для створення штатного розпису необхідно виконати наступні дії:
По пункту меню Реєстр / Створити / Штатний розпис або по клавіші Insert створити проект штатного розпису.У вікні Створення заповнити поля:
- Планова дата введення в дію.
- Вибрати один із трьох запропонованих варіантів створення штатного розпису.
а) На підставі діючого штатного розпису використовується для створення при невеликій кількості змін в новому штатному розписі.
б) На підставі поточного стану особових карток зазвичай використовується на початку роботи з підсистемою.
в) Порожнє застосовується коли в порівнянні з попереднім, в новому штатному розписі багато змін.
Натиснути кнопку ОК.
У вікні інформації натиснути кнопку ОК.
Відкрити проект штатного розпису по клавіші Enter. Встановити курсор в лівій частині вікна. Визначити структуру коду підрозділів по пункту меню Реєстр / Визначення структури коду підрозділів.
Визначається структура коду. Символ Х зазначає кількість знаків в коді підрозділу, рівні відділяються клавішею Пробіл. (наприклад на малюнку зазначено 3-рівневий код, код кожного рівня містить 2 знаки). Натиснути кнопку ОК.
Далі створюється структура підприємства, перелік підрозділів, з урахуванням його рівня. Створення нового підрозділу виконується по пункту меню Реєстр / Створити / Підрозділ 1-го рівня.
У вікні Створення підрозділу заповнюються необхідні поля. Натискається кнопка ОК. Так створюються всі підрозділи підприємства.
Для подальшого формування штатного розпису необхідно створити штатні позиції. Курсор встановити на відповідному підрозділі в лівій частині вікна. Курсор встановити на рядок таблиці на закладці Штатні позиції.
По пункту меню Реєстр / Створити або по клавіші Insertвиконати створення штатної позиції. У вікні Створення на закладці Реквізити заповнити необхідні поля.
Натиснути кнопку ОК.
Після створення всіх штатних позицій, необхідно провести розставляння всіх працівників на посади. Таке розставляння рекомендується робити при першому створенні штатного розпису, тобто при запуску підсистеми в експлуатацію.
Розставляння працівників на посади.
- Для призначення працівника на посаду курсор встановити на рядок в таблиці нижній частині вікна на закладці Працівники напосаді .
- По контекстному меню Призначити на посаду або комбінації клавіш
Shift + Insв відкритому вікні Призначення на посаду
заповнюються поля:
- Вибирається працівник.
- Вказується кількість ставок.
- Натиснути кнопку ОК.
В штатному розписі при наявності співробітників у декретній відпустці, спочатку призначають таких співробітників. Після призначення декретних співробітників, призначають співробітників, які працюють на декретних місцях. В такому випадку курсор встановлюється на співробітника в декретній відпустці та по контекстному меню Призначити на посаду або комбінації клавіш Shift + Insв відкритому вікні Призначення на посаду вибирається працівник, що заміщає, а поле Працівник, що заміщається заповнюється автоматично.
В реєстрі штатних розписів курсор встановити на проект штатного розпису.
По пункту менюРеєстр / Провести вводиться в дію штатний розпис.
У вікні на підтвердження, натиснути кнопку ОК.
У відкритому вікні Вибір виду наказу вибрати наказ Введення в дію штатного розпису. Натиснути кнопку ОK.
У відкритому вікні Створення наказу та введення в дію штатного розпису заповнюються всі необхідні поля. Натиснути кнопку ОК.
Документ Штатний розпис змінив статус на Діючий.
Далі призначення працівників на посади проводиться наказом.