Налаштування резерву оплати невикористаних відпусток
Ця інструкція описує варіант роботи з резервом відпусток, що враховує лише планові дні відпустки, та інвентаризацією резерву, яка коригує суму резерву наприкінці періоду у сумі фактичних відпусток, а також враховує зміни середньої періоді.
Створення виду оплати Резерв відпусток
Для створення виду оплати Резерв відпусток необхідно у підсистемі Облік праці та зарплати, у групі модулів Параметри у модулі Налаштування, у переліку видів оплат обрати групу Відпустки.
1. Встановити курсор у реєстр видів оплат і за пунктом меню Реєстр/Створити, створити новий вид оплати. У полі Метод розрахунку обрати метод 246 «Резерв оплати невикористаних відпусток». Задати код та найменування виду оплати.
2. У пункті Властивості в полі Вид основної щорічної відпустки вибрати основну відпустку, по налаштуванню якої буде розраховуватись резерв.
3. Встановити параметр Не враховувати фактичні відпустки (план на дату).
4. У пункті Відпустки вибрати види оплат відпусток, за якими визначатиметься кількість невикористаних днів відпусток для розрахунку резерву. Натисніть кнопку ОК.
Створення виду оплати Інвентаризація відпусток
1. Встановити курсор до реєстру видів оплат і за пунктом меню Реєстр/Створити створити новий вид оплати. У полі Метод розрахунку вибрати метод 246 «Резерв оплати невикористаних відпусток». Задати код та найменування виду оплати Інвентаризація резерву відпусток.
2. У пункті Властивості вибрати основну відпустку, налаштування якої буде виконуватися резерв.
3. Встановити параметр Інвентаризація відпусток.
4. У полі Вид розрахунку резерву вибрати резерв відпусток, по налаштуванню якого виконуватиметься інвентаризація. Можна вибрати лише ті види резерву, які мають параметр Не враховувати фактичні відпустки (план на дату). Натиснути кнопку ОК.