Технологія формування розрахунків із замовниками платних послуг закладів освіти

Розрахунки із замовниками закладів освіти за надання платних послуг здійснюється у сфері:

  • освітньої та наукової та науково-технічної діяльності;
  • міжнародного співробітництва;
  • охорони здоров’я, відпочинку, дозвілля, оздоровлення, туризму, фізичної культури та спорту;
  • побутових, житлово-комунальних та інших послуг.

Найбільш поширеними платними послугами у закладах освіти є надання послуг у сфері освітньої діяльності на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців та у сфері житлово-комунальних послуг – проживання мешканців у студентських гуртожитках.

В залежності від обраної технології використовуються ті чи інші модулі.

Загальна схема формування розрахунків із замовниками платних послуг закладів освіти

  1. При вступі, поновленні на навчання або переведенні з іншого закладу освіти сформувати Накази у модулі Управління студентами/Накази (див. нотатку Загальні відомості по роботі з наказами по контингенту здобувачів освіти):
  • про зарахування здобувачів освіти (студентів, слухачів, аспірантів, докторантів) на навчання за рахунок коштів юридичних та фізичних осіб (див. нотатку Створення операції до наказу про зарахування здобувачів освіти);
  • про поселення у гуртожиток (див. нотатку Створення операцій (групових операцій) до наказу про поселення у студентські гуртожитки- в роботі).

2. У системі Загальні довідники створити:

3. Сформувати Договір (угоду) у модулі Керування фінансовими розрахунками/Ведення договорів/Картотека обліку договорів (див. нотатку Формування договорів із замовниками платних послуг закладів освіти):

4. На підставі договорів сформувати Акти виконаних робіт (наданих послуг) у модулі Керування фінансовими розрахунками/Ведення договорів/Облік розрахунків по договорах (див. нотатку Формування актів наданих послуг замовникам закладів освіти на підставі договорів).

5. При надходженні на реєстраційні рахунки установи оплати за надані послуги сформувати Виписку банку про надходження коштів у модулі Керування фінансовими розрахунками/Облік грошових коштів/Розрахункові й валютні рахунки/Виписки банку (див. нотатку Обробка банківських виписок).

6. На підставі первинних документів сформувати регістри бухгалтерського обліку:

7. На підставі сформованих регістрів бухгалтерського обліку сформувати звітність у модулі Бухгалтерський та податковий облік/Головна книга/Регламентована звітність сформувати регламентовану звітність (див. нотатку Формування форм регламентованої звітності бюджетної установи).