Поточний стан розрахунків з контрагентом
Щоб переглянути список документів, на підставі яких розраховані дані по контрагенту, використовується клавіша Enter (по пункту меню Реєстр / Відкрити, подвійним натисканням лівої клавіші миші по запису в реєстрі або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) на відповідному рядку. По кожному контрагенту відображається початкове сальдо, список всіх документів, номер і дату документа, а також дебіторська і кредиторська заборгованість, поточне сальдо розрахунків.
Перегляд документу відбувається по клавіші Enter (по пункту меню Реєстр / Змінити.
Формування платіжної вимоги по неоплаченим документам (рахунок / рахунок–накладна) проводиться відповідно пунктами меню Реєстр / Сформувати вимогу/ на суму сальдо або на суму до оплати.
У вікні Вибір документів вибирається тип розрахункового документа із запропонованого списку в полі Підстава. Відзначаються необхідні документи. При створенні платіжної вимоги на часткову оплату рахунку чи рахунку-накладної, виконується коригування суми оплати і завершується вибір комбінацією клавіш Ctrl + Enter або по пункту меню Правка / Вибрати. При цьому в Платіжну вимогу автоматично перетягуються сума оплати і специфікація таблиці податків з документа-підстави.
Реалізована можливість, з реєстру картотеки взаєморозрахунків, встановивши курсор на запис контрагента по клавіші F4 (пункт меню Реєстр / Змінити або за допомогою іконки на панелі інструментів –) викликати картку даного контрагента.
Для даного виду картотеки доступні операції сортування і пошуку. У картотеці взаєморозрахунків при фільтрації відображаються тільки ті контрагенти, по яким є взаєморозрахунки в поточній структурної одиниці.
Для відображення даних по пункту меню Вид / Список документів (комбінація клавіш Alt + 1) або Вид / Підсумки по відвантаженням (комбінація клавіш Alt + 2) можна вибрати один з варіантів відображення даних.