Підписання договору засобами ЕЦП
Підписання договорів ЕЦП (електронний цифровий підпис) може здійснюватися у разі попередньо встановлених налаштувань Комплексу. У системі Адміністратор в модулі Параметри системи на вкладці Захист в полі Тип сертифікату обирається значення зі списку Використовується.
Для авторизації користувача по електронному сертифікату необхідно в системі Адміністратор в модулі Користувачі і ролі, на вкладці Користувачі / Загальні встановити параметр Авторизація користувача по електронному сертифікату і за допомогою кнопки Завантажити сертифікат… у вікні Вибір сертифікату обирається каталог в якому розташований сертифікат. Для завантаження сертифікату в Систему натискається кнопка Відкрити.
Для авторизації користувача необхідно ввести логін, вказати шлях до секретного файлу-ключа і ввести пароль для ключа.
Після авторизації користувача по електронному сертифікату в реєстрі кореспонденції договорів з’являться на панелі інструментів кнопки Підписати, Зняти підпис, Інформація про підписи.
Встановивши курсор на потрібний запис в реєстрі і натиснувши кнопку Підписати – документ буде підписаний.
Встановивши курсор на потрібний запис в реєстрі і натиснувши кнопку Зняти підпис – підпис з документу буде знято.
Для перегляду інформації про підписи по документу, встановивши курсор, на потрібний запис в реєстрі і натиснувши кнопку Інформація про підписи відкриється вікно Властивості сертифіката, де можна переглянути інформацію про власника і термін дії сертифікату, яким була проведена підпис.
Редагування і видалення підписаної кореспонденції заборонено!
Для зручності перегляду підписаних документів в стандартний системний реєстр можна вивести поля користувача Rst_DogKrpHd_PFlg, що означає Статус підпису і Rst_DogKrpHd_PFlgP – Статус підпису назва.
Підписання кореспонденції можливо, як з модуля Кореспонденція по договорах так з модуля Картотека обліку договорів, в картці договору, на вкладці Кореспонденція.