Формування господарської операції

Примітка: Формування господарських операцій можливо тільки після зміни статусу документів з Чернетки на Затверджено.
Для формування господарських операцій необхідно по пункту меню Реєстр/Відкрити або по клавіші Enter відкрити обраний затверджений планово-фінансовий документ.

У вікні Кошториси по пункту меню Документ/Проведення або комбінацією клавіш Alt+E чи натиснувши піктограму відкрити вікно Проведення в головну книгу.

У вікні Проведення в головну книгу підтвердити проведення документу до головної книги натиснувши кнопку ОК.

У вікні Введення/Модифікація проводок по документу ввести необхідну інформацію:
  • у полі Зміст – встановлюється автоматично, при необхідності можна змінити;
  • у полі Типова операція по клавіші F3 обрати з Довідника типових операцій необхідну господарську операції та натиснути кнопку ОК;

Натиснути клавішу ОК.

Необхідно провести у головну книгу суму планово-фінансових документів за кожним КЕКВ.

Якщо установа має мережу та/або декілька КПКВК (ТПКВКМБ) проведення здійснюються за кожним КЕКВ (ККК) та Установою. Проведені планово-фінансові документи у Головну книгу відобразиться жирним шрифтом.

Примітка: В залежності від налаштування можна провести у головну книгу одночасно всі рядки планово-фінансових документів.
Для цього у вікні Кошторис та план асигнувань бюджетної організації встановити курсор на обраний планово-фінансовий документ та по пункту меню Реєстр/Проведення або комбінацією клавіш Alt+Р відкрити вікно Проведення в головну книгу.

У вікні Проведення в головну книгу підтвердити проведення документу до головної книги натиснувши кнопку ОК.

У вікні Довідник типових операцій по клавіші F3 обрати необхідну господарську операції та натиснути кнопку ОК.

У вікні Проведення в головну книгу відобразиться результат завершення операції.

Проведені планово-фінансові документи у Головну книгу відобразиться жирним шрифтом.

Якщо планово-фінансовий документ не відобразився жирним шрифтом – це означає що документ не провівся у головну книгу. Необхідно провести документ у головну книгу.
По пункту меню Документ/Контроль сум плану і кошторису надано можливість здійснення контролю сум плану асигнувань, плану надання кредитів та плану спеціального фонду відносно сум сформованого кошторису.

У вікні Увага! відобразиться результат контролю сум кошторисів, планів асигнувань та планів спеціального фонду. У разі їх незбігів виводиться Попередження про помилку.