Друк документу
Для виведення на друк планово-фінансових документів на вкладці Реєстр кошторисів вибрати пункт меню Реєстр/Друк або клавішею F9 відкрити вікно Вибір вихідної форми зі списком звітів.
У вікні Вибір вихідної форми обрати необхідний звіт, у нашому випадку – 506 FR Кошторис (файл R506_001.RPF) та натиснути кнопку ОК.
У вікні параметрів Кошторис обрати параметри звіту:
- у полі Датаввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
- у полі Точність із запропонованого списку (в гривнях, в гривнях з копійками, в тис. грн) обрати необхідне, у нашому випадку – в гривнях.
Вибрати перемикачем один з представлених варіантів:
- Головний чи Початковий план;
- Індивідуальний кошт. чи Зведений кошт. або Індивід. кошт. по всім установам;
- Державний чи місцевий бюджет.
По клавіші F3 обрати:
- у полі Бюджетна установа з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
- у полі КПКВ з довідника необхідний КПКВК (ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК.
- у полі Вибір комісії із запропонованого списку обрати Комісію для затвердження кошторису;
- при виборі комісії поле Склад комісії заповниться автоматично;
- у полі Порожні клітинки із запропонованого списку (залишити порожніми, заповнити нулями, заповнити символом «-») обрати необхідне заповнення у документі порожніх клітинок, у нашому випадку заповнити символом «-»;
- позначкою при необхідності зазначити параметр Погоджено та Не використовувати чернетки;Натиснути кнопку ОК.
Друковані форми сформованих документів матимуть наступний вигляд: Кошторису форми R506_009.RPF;
Плану асигнувань ЗФ бюджету форми R506_002.RPF;
Плану асигнувань СФ бюджету форми R506_003.RPF;