Створення документів

Для створення довідок про зміни до помісячних та річних планів використання потрібно встановити курсор у табличну частину вкладки Зміни та по пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно Довідка змін.

У вікні Довідка змін заповнити поля:

У полі Тип довідки: клавішею F3 обрати значення із запропонованого списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня), наприклад для довідки про зміни:

  • на фінансування на початок року, на надходження благодійних внесків та на щомісячний перерозподіл надходжень – за довідкою головного розпорядника;
  • на збільшення/зменшення надходжень – за довідкою Мінфіну.

Поле № довідки: – встановлюється автоматично.

У полі № реєстру: – ввести вручну номер реєстру.

У полі Дата зміни: – ввести вручну або по клавіші F3 задати у Календарі.

У полі Підстава: по клавіші F3 обрати з довідника підстав Зміна кошторису, наприклад для довідки про зміни:

  • на збільшення/зменшення надходжень – Довідка МФУ. Номер довідки Мінфіну та дату її затвердження добавити у полі Підстава, наприкладвід 14.03.2022 №4/12;
  • на щомісячний перерозподіл надходжень – Перерозподіл бюджетних призначень (ст.22 БКУ);
  • на фінансування на початок року та на надходження благодійних внесків – Постанова КМУ від 28.02.2002 №228.

Примітка: Якщо нормативно-правова підстава внесення змін до планів використання та помісячних планів використання у довіднику відсутня – сформувати необхідну підставу у модулі Налаштування/Довідники/Підстава. Якщо зміни до планів використання формуються відповідно до наказів, листів головних розпорядників коштів – ввести вручну.

У полі Коментар – при необхідності ввести коментар у довільній формі, наприклад, для довідки про зміни:

  • на збільшення/зменшення асигнувань – збільшення/зменшення асигнувань;
  • на фінансування на початок року та надходження благодійних внесків – благодійні внески;
  • на щомісячний перерозподіл асигнувань – щомісячний перерозподіл асигнувань;
  • на щомісячний перерозподіл надходжень спеціального фонду – щомісячний перерозподіл надходжень СФ.

У полі Вид коштів: по клавіші F3 обрати значення із запропонованого списку (асигнування, надання кредитів), у нашому випадку – асигнування.

У полі Статус: – чернетка або затверджено.

Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу.

Натиснути кнопку ОК.

Примітка: Якщо зміни формуються до кошторисів, планів асигнувань та помісячних і річних планів використання поля шаблонів Довідка змін заповнюються однаково.

Створені шаблони довідок про зміни матимуть наступний вигляд:

  • до помісячних планів використання та річних планів використання загального фонду;

  • до річних планів використання спеціального фонду.

Сформовані довідки про зміни, відображаються у нижній табличній частині вкладки Реєстр кошторисів вкладки Зміни:

до помісячних планів використання;

  • на збільшення/зменшення асигнувань;

  • на щомісячний перерозподіл асигнувань;

до річного плану використання загального фонду на збільшення/зменшення асигнувань;

до річних планів використання спеціального фонду:

  • на фінансування на початок року та надходження благодійних внесків;

  • на щомісячний перерозподіл надходжень спеціального фонду.

Примітка: Зміни у створені шаблони Довідка змін можна внести по пункту меню Реєстр/Змінити або клавішеюF4.