Створення документів
Для створення довідок про зміни до помісячних та річних планів використання потрібно встановити курсор у табличну частину вкладки Зміни та по пункту меню Реєстр/Створити або клавішею Ins відкрити вікно Довідка змін.
У вікні Довідка змін заповнити поля:
У полі Тип довідки: клавішею F3 обрати значення із запропонованого списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня), наприклад для довідки про зміни:
- на фінансування на початок року, на надходження благодійних внесків та на щомісячний перерозподіл надходжень – за довідкою головного розпорядника;
- на збільшення/зменшення надходжень – за довідкою Мінфіну.
Поле № довідки: – встановлюється автоматично.
У полі № реєстру: – ввести вручну номер реєстру.
У полі Дата зміни: – ввести вручну або по клавіші F3 задати у Календарі.
У полі Підстава: по клавіші F3 обрати з довідника підстав Зміна кошторису, наприклад для довідки про зміни:
- на збільшення/зменшення надходжень – Довідка МФУ. Номер довідки Мінфіну та дату її затвердження добавити у полі Підстава, наприкладвід 14.03.2022 №4/12;
- на щомісячний перерозподіл надходжень – Перерозподіл бюджетних призначень (ст.22 БКУ);
- на фінансування на початок року та на надходження благодійних внесків – Постанова КМУ від 28.02.2002 №228.
У полі Коментар – при необхідності ввести коментар у довільній формі, наприклад, для довідки про зміни:
- на збільшення/зменшення асигнувань – збільшення/зменшення асигнувань;
- на фінансування на початок року та надходження благодійних внесків – благодійні внески;
- на щомісячний перерозподіл асигнувань – щомісячний перерозподіл асигнувань;
- на щомісячний перерозподіл надходжень спеціального фонду – щомісячний перерозподіл надходжень СФ.
У полі Вид коштів: по клавіші F3 обрати значення із запропонованого списку (асигнування, надання кредитів), у нашому випадку – асигнування.
У полі Статус: – чернетка або затверджено.
Спочатку вибрати статус документа – Чернетка, статус змінюється після проведення документу.
Натиснути кнопку ОК.
Створені шаблони довідок про зміни матимуть наступний вигляд:
- до помісячних планів використання та річних планів використання загального фонду;
- до річних планів використання спеціального фонду.
Сформовані довідки про зміни, відображаються у нижній табличній частині вкладки Реєстр кошторисів вкладки Зміни:
до помісячних планів використання;
- на збільшення/зменшення асигнувань;
- на щомісячний перерозподіл асигнувань;
до річного плану використання загального фонду на збільшення/зменшення асигнувань;
до річних планів використання спеціального фонду:
- на фінансування на початок року та надходження благодійних внесків;
- на щомісячний перерозподіл надходжень спеціального фонду.