Друк документів

Для виведення на друк документів на вкладці Реєстр кошторисів вибрати пункт меню Реєстр/Друк або клавішею F9 відкрити вікно Вибір вихідної форми зі списком звітів.

У вікні Вибір вихідної форми обрати необхідний звіт та натиснути кнопку ОК:

  • FR Довідка про зміни до помісячного плану використання (файл R517_011.RPF);
  • FR Довідка про зміни до плану використання (файл R517_010.RPF).

У вікні Параметри експорту обрати параметри звіту:

По клавішіF3 обрати:

  • у полі Тип плану: із запропонованого списку(Головний чи Початковий план), у нашому випадку – Головний;
  • у полі Вид коштів: із запропонованого списку (асигнування, кредити, надання кредитів, повернення кредитів чи бюджетний паспорт), у нашому випадку – асигнування;
  • у полі Бюджет: із запропонованого списку (державний чи місцевий бюджет), у нашому випадку – державний;
  • у полі КПКВ: з довідника необхідний КПКВК (ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
  • у полі Установа: з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
  • позначкою при необхідності зазначити параметри: Заповнювати від розпорядника верхнього рівня - для централізованого обліку, Виводити рядки з нульовими сумами змін по КЕКВ;
  • у полі Тип довідки: по клавішіF3 обрати із запропонованого списку (за довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня), у нашому випадку:
    • на фінансування на початок року, на надходження благодійних внесків та на щомісячний перерозподіл надходжень – за довідкою головного розпорядника;
    • на збільшення/зменшення надходжень – за довідкою Мінфіну;
  • у полі Стан: по F3 із запропонованого списку (Чернетка чи Затверджено), у нашому випадку – Затверджено;

У табличній частині автоматично відобразяться сформовані довідки про зміни:

  • позначкою зазначити довідку про зміни, яку потрібно роздрукувати;
  • у полі Номер реєстру: вказати номер реєстру довідки про зміни;
  • у полі Номер довідки: вказати номер довідки про зміни;
  • у полі Дата довідки: ввести вручну дату довідки про зміни або по клавіші F3 задати з Календаря;
  • натиснути кнопку ОК.

Сформовані параметри експорту довідок про зміни матимуть наступний вигляд:

  • до помісячних планів використання:

  • до річних планів використання ЗФ на збільшення/зменшення асигнувань;

  • до річних планів використання СФ:
    • на фінансування на початок року та на надходження благодійних внесків;
    • на перерозподіл надходжень спеціального фонду;

У вікні Довідка про зміни до помісячного плану використання обрати параметри звіту:

  • у полі Дата ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
  • у полі Номери: встановлюється автоматично, у разі потреби можна змінити;
  • позначкою при необхідності зазначити параметр Погоджений;
  • у полі Точність із запропонованого списку (грн., грн. коп.) обрати необхідне;
  • вибрати перемикачем один з представлених варіантів Загальний фонд або Спеціальний фонд, у нашому випадку Загальний фонд.

По клавіші F3 обрати:

  • у полі Бюджетна установа з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
  • у полі КПКВ з довідника необхідний КПКВК (ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
  • у полі Вибір комісії: із запропонованого списку обрати Комісію для затвердження кошторису;
  • при виборі комісії поле Склад комісії: заповниться автоматично;
  • натиснути кнопку ОК.

У вікні Довідка про зміни до плану використання обрати параметри звіту:

  • у полі Дата ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
  • у полі Точність із запропонованого списку (грн., грн. коп.) обрати необхідне;
  • позначкою при необхідності зазначити параметри Не виводити дату та номери довідок й Погоджений;
  • у полі Номери: встановлюється автоматично, у разі потреби можна змінити.

По клавіші F3 обрати:

  • у полі Бюджетна установа з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
  • у полі КПКВ з довідника необхідний КПКВК(ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
  • у полі Вибір комісії: із запропонованого списку обрати Комісію для затвердження;
  • при виборі комісії поле Склад комісії: заповниться автоматично;
  • у полі Порожні клітинки із запропонованого списку (залишити порожніми, заповнити нулями, заповнити символом «-») обрати необхідне заповнення у документі порожніх клітинок, у нашому випадку заповнити символом «-»;
  • натиснути кнопку ОК.

Друковані форми сформованих документів будуть матимуть наступний вигляд:

  • Довідка про зміни до помісячних планів використання форми R517_011.RPF:
    • на збільшення/зменшення асигнувань ВСП Фаховий коледж;
на
    • щомісячний перерозподіл асигнувань Закладу вищої освіти;

  • Довідка змін до плану використання бюджетних коштів форми R517_010.RPF:
    • на збільшення/зменшення асигнувань ВСП Фаховий коледж;

    • на фінансування на початок року та на надходження благодійних внесків Закладу вищої освіти;

    • на перерозподіл надходжень спеціального фонду.