Друк документів
Для виведення на друк документів на вкладці Реєстр кошторисів вибрати пункт меню Реєстр/Друк або клавішею F9 відкрити вікно Вибір вихідної форми зі списком звітів.
У вікні Вибір вихідної форми обрати необхідний звіт та натиснути кнопку ОК:
- FR Довідка про зміни до помісячного плану використання (файл R517_011.RPF);
- FR Довідка про зміни до плану використання (файл R517_010.RPF).
У вікні Параметри експорту обрати параметри звіту:
По клавішіF3 обрати:
- у полі Тип плану: із запропонованого списку(Головний чи Початковий план), у нашому випадку – Головний;
- у полі Вид коштів: із запропонованого списку (асигнування, кредити, надання кредитів, повернення кредитів чи бюджетний паспорт), у нашому випадку – асигнування;
- у полі Бюджет: із запропонованого списку (державний чи місцевий бюджет), у нашому випадку – державний;
- у полі КПКВ: з довідника необхідний КПКВК (ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
- у полі Установа: з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
- позначкою при необхідності зазначити параметри: Заповнювати від розпорядника верхнього рівня - для централізованого обліку, Виводити рядки з нульовими сумами змін по КЕКВ;
- у полі Тип довідки: по клавішіF3 обрати із запропонованого списку (за
довідкою Мінфіну, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня), у
нашому випадку:
- на фінансування на початок року, на надходження благодійних внесків та на щомісячний перерозподіл надходжень – за довідкою головного розпорядника;
- на збільшення/зменшення надходжень – за довідкою Мінфіну;
- у полі Стан: по F3 із запропонованого списку (Чернетка чи Затверджено), у нашому випадку – Затверджено;
У табличній частині автоматично відобразяться сформовані довідки про зміни:
- позначкою зазначити довідку про зміни, яку потрібно роздрукувати;
- у полі Номер реєстру: вказати номер реєстру довідки про зміни;
- у полі Номер довідки: вказати номер довідки про зміни;
- у полі Дата довідки: ввести вручну дату довідки про зміни або по клавіші F3 задати з Календаря;
- натиснути кнопку ОК.
Сформовані параметри експорту довідок про зміни матимуть наступний вигляд:
- до помісячних планів використання:
- до річних планів використання ЗФ на збільшення/зменшення асигнувань;
- до річних планів використання СФ:
- на фінансування на початок року та на надходження благодійних внесків;
- на перерозподіл надходжень спеціального фонду;
У вікні Довідка про зміни до помісячного плану використання обрати параметри звіту:
- у полі Дата ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
- у полі Номери: встановлюється автоматично, у разі потреби можна змінити;
- позначкою при необхідності зазначити параметр Погоджений;
- у полі Точність із запропонованого списку (грн., грн. коп.) обрати необхідне;
- вибрати перемикачем один з представлених варіантів Загальний фонд або Спеціальний фонд, у нашому випадку Загальний фонд.
По клавіші F3 обрати:
- у полі Бюджетна установа з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
- у полі КПКВ з довідника необхідний КПКВК (ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
- у полі Вибір комісії: із запропонованого списку обрати Комісію для затвердження кошторису;
- при виборі комісії поле Склад комісії: заповниться автоматично;
- натиснути кнопку ОК.
У вікні Довідка про зміни до плану використання обрати параметри звіту:
- у полі Дата ввести вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
- у полі Точність із запропонованого списку (грн., грн. коп.) обрати необхідне;
- позначкою при необхідності зазначити параметри Не виводити дату та номери довідок й Погоджений;
- у полі Номери: встановлюється автоматично, у разі потреби можна змінити.
По клавіші F3 обрати:
- у полі Бюджетна установа з довідника Установи необхідну установу та натиснути кнопку ОК;
- у полі КПКВ з довідника необхідний КПКВК(ТПКВКМБ) та натиснути кнопку ОК;
- у полі Вибір комісії: із запропонованого списку обрати Комісію для затвердження;
- при виборі комісії поле Склад комісії: заповниться автоматично;
- у полі Порожні клітинки із запропонованого списку (залишити порожніми, заповнити нулями, заповнити символом «-») обрати необхідне заповнення у документі порожніх клітинок, у нашому випадку заповнити символом «-»;
- натиснути кнопку ОК.
Друковані форми сформованих документів будуть матимуть наступний вигляд:
- Довідка про зміни до помісячних планів використання форми R517_011.RPF:
- на збільшення/зменшення асигнувань ВСП Фаховий коледж;
-
- щомісячний перерозподіл асигнувань Закладу вищої освіти;
- Довідка змін до плану використання бюджетних коштів форми R517_010.RPF:
- на збільшення/зменшення асигнувань ВСП Фаховий коледж;
-
- на фінансування на початок року та на надходження благодійних внесків Закладу вищої освіти;
-
- на перерозподіл надходжень спеціального фонду.