Коригуюче списання ТМЦ
Модуль Коригуюче списання ТМЦ призначений для формування документа пересписання ТМЦ із зазначенням помилкового об'єкта витрат (з якого повертають) і правильного (на який списують). У разі помилкового списання ТМЦ із зазначенням об'єкта витрат, є можливість пересписання. Прибутковий ордер і Акти списання формуються користувачем вручну.
При створенні нового документа (клавіша Ins) у вікні Коригуюче списання ТМЦ заповнюються такі реквізити:
- Номер - унікальний номер документа в реєстрі заповнюється автоматично при включеному режимі автонумерація для документа Коригуюче списання ТМЦ (модуль Налаштування, вкладка Нумерація), або вводиться користувачем. Дата створення документа заповнюється за замовчуванням системною датою, при необхідності коригується користувачем;
- З об'єкта витрат - вказується тип об'єкта витрат, з якого повертають ТМЦ (помилковий): Групи продукції, Види продукції, Підрозділи або Замовлення і вказується об'єкт витрат. Для цього відкривається відповідний довідник, з якого необхідна позиція переноситься в документ;
- На об'єкт витрат вказуйте тип об'єкта витрат, на який списуються ТМЦ (правильний): Групи продукції, Види продукції, Підрозділи або Замовлення і вказується об'єкт витрат. Для цього відкривається відповідний довідник, з якого необхідна позиція переноситься в документ;
- Склад - заповнюється автоматично кодом і найменуванням поточного виробничого підрозділу (залежно від вибору в реєстрі);
- МВО - вибрати з довідника МВО табельний номер і ПІБ матеріально-відповідальної особи. За замовчуванням поле заповнюється кодом матеріально-відповідальної особи, зазначеного в нас трійці даного робочого центру;
- Коментар - довільний текст;
- Ордер № - відображається номер і дата створення прибуткового ордера;
- АктСп № - відображається номер і дата створення Акту списання.
Вибір номенклатури проводиться з Довідника номенклатури. При введенні нового рядка в вікні, що розкрилося Вибір номенклатурних позицій вибираються необхідні позиції, після чого проводиться перенесення позицій в документ. Ціни вводяться користувачем.
Згідно з позицією меню Документ / Сформувати ордер створюються Прибутковий ордер і Акти списання, в поле Об'єкт витрат автоматично підтягується поле На об'єкт витрат документа.