Заявка на речове майно

Модуль призначений для створення замовлення на речове майно.

Модуль Замовлення на речове майно

По пункту меню Реєстр/Створити або клавіші Ins створюються замовлення на речове майно.

По комбінації клавіш Shift+Ctrl+E або по пункту меню Реєстр / Експорт поточного представлення здійснюється експорт відібраних в поточному вигляді записів в формат Excel.

Документ Замовлення на речове майно містить вкладки: Головна, Специфікація / майно та Специфікація / фурнітура.

Модуль Замовлення на речове майно. Створення документа. Вкладка Головна

По пункту меню Документ/Видалити або клавішею F8 видаляється замовлення на речове майно.

Згідно з позицією меню Реєстр/Відкрити або клавішею Enter відкривається документ, який виділений в реєстрі.

Копіювання документів відбувається по пункту меню Документ/Копіювати або клавішею F5.

За допомогою пункту меню Документ/Друк або по клавіші F9 виконується друк Замовлення на речове майно.

Оновити документ можна по пункту Документ/Оновити (комбінація клавіш Ctrl+F2).

На вкладці Головна вносяться загальні дані Замовлення на речове майно:

Замовлення № – унікальний ідентифікатор документа в реєстрі, який заповнюється користувачем, або автоматично, в залежності від налаштувань режиму автонумерації для документа Замовлення на речове майно в модулі Налаштування (можлива автоматична нумерація для Замовлення на речове майно);

від – заповнюється автоматично поточною системною датою, при необхідності коригується;

Статус – показує, на якому етапі робіт знаходиться документ (змінюється автоматично, Чернетка або Закрита);

Період з по ;

Коментар;

Місця зберіг. – по клавіші Ins (в табличній частині) обирається місце зберігання.

На вкладці Специфікація / майно вводиться номенклатура та вказується:

Підрозділ – по клавіші F3 обирається з довідника Підрозділів;

Група забезпечення – по клавіші F3 обирається з довідника Груп забезпечення;

Картка РМ (речового майна) – по клавіші F3 обирається картка речового забезпечення співробітника;

Норма – по клавіші F3 обирається норма забезпечення.

На вкладці Специфікація / фурнітура вводиться номенклатура та вказується:

Підрозділ – по клавіші F3 обирається з Довідника підрозділів;

Група забезпечення – по клавіші F3 обирається з довідника Груп забезпечення;

Картка РМ (речового майна) – по клавіші F3 обирається картка речового забезпечення співробітника;

Норма – по клавіші F3 обирається норма забезпечення.

Для вкладок специфікацій на майно і фурнітуру є можливість фільтрувати дані по підрозділу, нормі, співробітнику і групи забезпечення.

По пункту меню Документ / Розрахувати (комбінація клавіш Shift+Ctrl+S) виконується розрахунок, дані якого відображаються на вкладках Специфікація / майно та Специфікація / фурнітура. Розрахунок майна у вказаному періоді і розрахунок фурнітури, що входить в комплект цього майна виконується станом на дату заявки.

Згідно пункту меню Правка / Зберегти або натиснувши клавішу F2 виконується збереження документу.

Згідно з позицією меню Вид / Види реєстру (комбінація клавіш Alt+0) у вікні Вибір виду реєстру доступні різні види реєстру, що відображають різну множину інформації з картотеки.

По пункту меню Вид / По співробітникам відображається комбінований реєстр, де відображаються дані картки співробітника: Номер картки, Табельний номер, ПІБ, Код норми забезпечення, Код підрозділу, Кількість, Заборгованість за попередній період.

По комбінації клавіш Alt+Z або меню Правка / Документообіг схематично показує ланцюжок документів, що пов’язані між собою.

Створення Замовлення на речове майно. Вкладка Специфікація / майно