Заявка на речове майно
Модуль призначений для створення замовлень на речове майно. Меню модулю містить перелік функцій, що притаманні більшості модулів системи. Особливих функцій в реєстрі не передбачено.
Створення Замовлення на речове майно проводиться по пункту меню Реєстр/Створити або клавіші Ins (піктограма ).
Документ містить вкладки: Головна, Специфікація / майно та Специфікація / фурнітура.
На вкладці Головна вносяться загальні дані Замовлення на речове майно:
- Замовлення № – номер документа, який заповнюється користувачем, або автоматично, в залежності від налаштувань режиму автонумерації для даного документа в модулі Налаштування;
- від – заповнюється автоматично поточною системною датою, при необхідності коригується;
- Статус – показує, на якому етапі робіт знаходиться документ (змінюється автоматично - Чернетка або Закрита);
- Період з по - обирається з вбудованого календаря період, на який робиться заявка;
- Розрахована/Нерозрахована - ознака проведення/непроведення розрахунків у відомості. При первинному відкритті вікна документа автоматично зазначається Нерозрахована. Після проведення розрахунків на видачу майна і фурнітури автоматично змінюється на Розрахована.
- Примітка - заповнюється за потреби;
- Місця зберігання – по клавіші Ins (в табличній частині) обирається місце зберігання речового майна, на яке буде створено замовлення.
На вкладці Специфікація / майно заповнюються поля за стрілкою праворуч або по клавіші F3:
- Підрозділ – обирається з довідника підрозділів;
- Картка РМ (речового майна) – обирається картка речового забезпечення співробітника;
- Група забезпечення – обирається з довідника груп забезпечення;
- Норма – обирається з довідника норм забезпечення.
Таблична частина специфікації заповнюється автоматично по пункту меню Документ/Розрахувати.
При позначенні в меню Вид параметру По співробітникам специфікація відображається двома таблицями:
- в нижній таблиці наводиться перелік працівників, які обирались в полі Картка РМ ;
- в верхній таблиці відображається перелік речового майна, що заявлено до видачі працівнику, обраному в нижній таблиці.
Вкладка Специфікація / фурнітура заповнюється ідентично вкладці по майну.
Розрахунок майна у вказаному періоді і розрахунок фурнітури, що входить в комплект цього майна, виконується станом на дату заявки.
Після проведення розрахунків майна і фурнітури в реєстрі заявок автоматично буде зазначено ознаку відомості Розрахована. Статус документу змінюється вручну у відповідному полі документу.