Картотека забезпечення

Модуль призначений для ведення картотеки речового забезпечення в розрізі працівників з метою обліку та контролю за наявністю та рухом предметів речового забезпечення.

В верхній частині вікна відображаються Реєстр картотеки забезпечення, а в нижній частині - Атестат норм забезпечення за карткою, де саме є такий атестат. Атестат норм забезпечення містить реєстр позицій речового майна, призначених відповідно до норм. У реєстрі по позиціях відображається дані про терміни призначення, кількість по нормі, кількість заборгованості перед співробітником, період за який враховується заборгованість. По кожному рядку в нижньому рівні, формується реєстр з деталізацією розрахунку за періодами.

Меню Реєстр має ряд функцій, які притаманні саме цьому модулю.

Створення карточки речового майна проводиться по пункту Створити або по пункту Створення карточки РМ. За другим варіантом проводиться створення картки через вибір працівника (детально див. Картка речового забезпечення).

Згідно з позицією Запустити розрахунок по картці (комбінація клавіш Shift + Ctrl + S) проводиться розрахунок компенсації і/або утримання по картці речового забезпечення, якщо параметри Розраховувати компенсацію та Розраховувати утримання були увімкнені у нормі забезпечення в модулі Норми забезпечення. Для розрахунку вводиться дата на яку необхідно розрахувати і по результатам виводиться протокол розрахунків по карткам.

По пункту Сторнувати розрахунок (комбінація клавіш Shift + Ctrl + W) після введення дати проводиться сторнування нарахувань позиції картки речового майна.

Для виконання операцій з великою кількістю карток, що попередньої відмічаються в реєстрі, використовується пункт Групові операції:

  • Призначення норм забезпечення (комбінація клавіш Ctrl + N);
  • Припинення дії норм забезпечення (комбінація клавіш Alt + N);
  • Видалення норм забезпечення (комбінація клавіш Shift + Ctrl + N);
  • Призначення групи забезпечення (комбінація клавіш Shift + Ctrl + G).

По пункту Створити документ (комбінація клавіш Shift+Ctrl+V) доступні для створення такі документи:

  • Відомість на видачу;
  • Відомість на компенсацію;
  • Довідка-розрахунок.

Документи створюються по працівнику, що позначається в реєстрі картотеки забезпечення. Ці документи також створюються безпосередньо в модулі Документи по працівникам. Порядок створення таких документів розглядається за посиланням Документи по працівникам.

По пункту Введення залишків (комбінація клавіш Shift + Ctrl + А) відкривається вікно Атестату за обраною карткою, де можливе введення залишків в полі Кількість видано та Ціна, сума обчислюється автоматично.

Меню Вид дозволяє налаштовувати потрібний для роботи вид реєстру.

По пункту меню Вид / Відображати рух РМ можливо додатково налаштувати вид реєстру Руху речового майна (нижня частина вікна Картотека речового забезпечення).

Вікно модуля Картотека речового забезпечення має вигляд комбінованого реєстру за певний період. В лівій частині вікна для зручності роботи можливе відображення підрозділів підприємства, яке налаштовується по пункту меню Вид / Відображати підрозділи.

З реєстру карток проводиться друк документів по пункту меню Звіт/Формування звіту, де у вікні Вибір вихідної форми обирається потрібний звіт для друку.

Створення картки та робота з нею в десктопній версії і веб-версії розглядається за посиланнями:

Картка речового забезпечення

Картотека забезпечення у WEB