Норми забезпечення у WEB

У веб-версії модулю можливі наступні функції:

  • відкриття норми для перегляду;
  • створення, редагування та видалення норми;
  • копію норми;
  • друк документу;
  • оновлення даних;
  • експорт поточного представлення в Excel;
  • вибір виду реєстру;
  • протоколювання дій користувача;
  • вибір шаблонів модуля.

Вікно документу Норми забезпечення містить ті ж самі поля, що і десктопна версія

Створюється норма забезпечення за пунктом меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або піктограма ). Заповнюються всі необхідні поля в заголовній частині. Додавання номенклатури до табличної частини документу проводиться по піктограмі .

В таблиці з'являється рядок лише з датами початку і закінчення дії використання номенклатури. Додавання записів до рядку проводиться по значку .

В полі Артикул обирається з Довідника номенклатур потрібна позиція, вручну зазначається Термін носіння і Кількість.

Після збереження даних створена норма забезпечення відображається в реєстрі.