Норми забезпечення у WEB
У веб-версії модулю можливі наступні функції:
- відкриття норми для перегляду;
- створення, редагування та видалення норми;
- копію норми;
- друк документу;
- оновлення даних;
- експорт поточного представлення в Excel;
- вибір виду реєстру;
- протоколювання дій користувача;
- вибір шаблонів модуля.
Вікно документу Норми забезпечення містить ті ж самі поля, що і десктопна версія
Створюється норма забезпечення за пунктом меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або піктограма ). Заповнюються всі необхідні поля в заголовній частині. Додавання номенклатури до табличної частини документу проводиться по піктограмі .
В таблиці з'являється рядок лише з датами початку і закінчення дії використання номенклатури. Додавання записів до рядку проводиться по значку .
В полі Артикул обирається з Довідника номенклатур потрібна позиція, вручну зазначається Термін носіння і Кількість.
Після збереження даних створена норма забезпечення відображається в реєстрі.