Документи по працівникам
В даному модулі створюються документи з обігу речового майна по працівниках, а також зберігаються відповідні документи, які були створені в модулі Картотека забезпечення.
Перед створенням документу в модулі необхідно спочатку обрати в полі Журнал потрібний журнал або Документи без журналу, якщо інших журналів не створено в системі. Праворуч в полі Тип операції обирається зі списку потрібна операція, за якою буде створено документ.
Список операцій містить перелік з восьми операцій.
- Відомість на видачу;
- Відомість на компенсацію;
- Довідка-розрахунок;
- Відомість на повернення;
- Групова видача;
- Атестат зарахування;
- Атестат вибуття;
- Відомість заміни.
Всі типи документів створюються по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Ins.
Друк звітів виконується в реєстрі Документи по працівникам в залежності від типу операції по пункту меню Реєстр / Друк документа (або комбінація клавіш Ctrl + F9). В Системі реалізовані звіти згідно з Інструкції про організацію речового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України в мирний час та особливий період, затв. наказом Міністерства Оборони України від 29.04.2016 р. № 232.
Згідно з позицією меню Вид / Відображати рух РМ (або комбінація клавіш Shift + Ctrl + F7) відображається вікно реєстру специфікації обраного документу в реєстрі.
Порядок створення операцій розглядається за посиланнями Створення документів в десктопній версії:
Робота в модулі у веб-версії розглядається за посиланням Документи по працівникам у WEB.