Документи по працівникам

В даному модулі створюються документи з обігу речового майна по працівниках, а також зберігаються відповідні документи, які були створені в модулі Картотека забезпечення.

Перед створенням документу в модулі необхідно спочатку обрати в полі Журнал потрібний журнал або Документи без журналу, якщо інших журналів не створено в системі. Праворуч в полі Тип операції обирається зі списку потрібна операція, за якою буде створено документ.

Список операцій містить перелік з восьми операцій.

  • Відомість на видачу;
  • Відомість на компенсацію;
  • Довідка-розрахунок;
  • Відомість на повернення;
  • Групова видача;
  • Атестат зарахування;
  • Атестат вибуття;
  • Відомість заміни.

Всі типи документів створюються по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Ins.

Друк звітів виконується в реєстрі Документи по працівникам в залежності від типу операції по пункту меню Реєстр / Друк документа (або комбінація клавіш Ctrl + F9). В Системі реалізовані звіти згідно з Інструкції про організацію речового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України в мирний час та особливий період, затв. наказом Міністерства Оборони України від 29.04.2016 р. № 232.

Згідно з позицією меню Вид / Відображати рух РМ (або комбінація клавіш Shift + Ctrl + F7) відображається вікно реєстру специфікації обраного документу в реєстрі.

Порядок створення операцій розглядається за посиланнями Створення документів в десктопній версії:

Відомість на видачу

Відомість на компенсацію

Довідка-розрахунок

Відомість на повернення

Групова видача

Атестат зарахування

Атестат вибуття

Відомість заміни

Робота в модулі у веб-версії розглядається за посиланням Документи по працівникам у WEB.