Документи по працівникам у WEB
В даному модулі створюються документи з обігу речового майна по працівниках, а також зберігаються відповідні документи, які були створені в модулі Картотека забезпечення.
Перед створенням документу в модулі необхідно спочатку обрати в полі Журнал потрібний журнал або Документи без журналу, якщо інших журналів не створено в системі. Праворуч в полі Тип операції обирається зі списку потрібна операція, за якою буде створено документ.
Меню реєстру документів містить перелік загальновикористовуємих у системі функцій. В реєстрі відображаються документи, що створюються в десктопній версії і також їх можна створити безпосередньо у веб-версії системи. Створення документу в реєстрі проводиться по пункту меню Реєстр/Створити або піктограмі . Характеристика документів у веб-версії розглядається за посиланнями: