Картка речового забезпечення у WEB

Створення картки проводиться по пункту меню Реєстр/Створити або піктограмі на панелі інструментів.

Картка містить закладки: Реквізити, Додаток 55, Антропометричні дані, Документи по працівнику, Історія змін.

Закладка Реквізити містить основні дані щодо працівника:

  • Номер картки – заповнюється автоматично при застосуванні Автонумерації;
  • ПІБ – по клавіші F3 обирається працівник з довідника Працівників (перший варіант створення картки) або працівник вже буде зазначений (за другим варіантом створення картки);
  • ОР (Особовий рахунок) – це поле закрито для вибору, якщо в підсистемі Облік кадрів є Особова картка працівника, то поле заповнюється автоматично. Якщо Особової картки нема, то поле залишається порожнім;
  • Контрагент – поле не обов’язкове для введення. По клавіші F3 вибирається контрагент з Довідника контрагентів;
  • Стать – обирається стать Чоловіча чи Жіноча;
  • Дата прийому, Наказ, Дата наказу – поля заповнюються з підсистеми Облік кадрів з Особового рахунку;
  • Дата звільнення, Наказ, Дата наказу – поля заповнюються з підсистеми Облік кадрів з Особового рахунку;
  • Підрозділ – заповнюється з довідника працівників;
  • Посада – заповнюється з довідника працівників;
  • Група забезпечення – по клавіші F3 вибирається з користувацького довідника Груп забезпечення, призначеного для розділення норм по групам;
  • Звання – по клавіші F3 заповнюється з Довідника звань.

В нижній частині картки відображається Реєстр періодів норм забезпечення і Історія відпусток (реєстр наказів на відпустки).

Продовження картки речового забезпечення

Закладка Додаток 55 містить перелік реквізитів, що передбачені в Додатку 55 "Картка обліку військового майна особистого користування" до Інструкції з обліку військового майна у ЗСУ . В демо режимі не відображається.

На закладці Антропометричні дані (поля створюються у модулі Налаштування на закладці Параметри, Антропометричні дані) в поля вносяться дані, необхідні для видачі речового забезпечення військовослужбовців, наприклад:

  • Зріст (в см.);
  • Розмір взуття;
  • Розмір одягу;
  • Розмір голови;

Перелік антропометричних даних налаштовується за вимогою користувача.

Закладка Документи по працівнику містить перелік всіх документів на видачу, заміну, повернення тощо речового майна. Додавання документів на закладку відбувається автоматично під час їх створення.

Закладка Історія змін відображає історію призначення груп забезпечення та звань працівника. Дані додаються автоматично.

На закладці Вкладення є можливість прикріплення файлів будь-якого формату.

У вікні Картки речового забезпечення меню Документ містить перелік функцій, що присутні в меню Реєстр картотеки речового забезпечення.

Згідно з позицією Запустити розрахунок по картці проводиться розрахунок компенсації і/або утримання по картці речового забезпечення, якщо параметри Розраховувати компенсацію та Розраховувати утримання були увімкнені у нормі забезпечення в модулі Норми забезпечення. Для розрахунку вводиться дата на яку необхідно розрахувати і по результатам виводиться протокол розрахунків по карткам.

По пункту Сторнувати розрахунок після введення дати проводиться сторнування нарахувань позиції картки речового майна.

По пункту Створити документ доступні для створення такі документи:

  • Відомість на видачу;
  • Відомість на компенсацію;
  • Довідка-розрахунок;
  • Атестат зарахування;
  • Атестат вибуття.

Також ці документи можна створити по відповідних пунктах даного меню і безпосередньо в модулі Документи по працівникам. Порядок створення таких документів розглядається за посиланням Документи по працівникам у WEB.

Крім того є функції для вибору шаблону модуля, перегляду пов'язаних документів та протоколу змін.