Картотека забезпечення у WEB

У веб-версії модулю можливі наступні функції:

  • відкриття картки для перегляду;
  • створення, редагування та видалення картки;
  • створення відомості на видачу;
  • створення відомості на компенсацію;
  • створення довідки-розрахунку;
  • створення атестату зарахування;
  • створення атестату вибуття;
  • друк документу;
  • оновлення даних;
  • експорт поточного представлення в Excel;
  • вибір виду реєстру;
  • протоколювання дій користувача

У вікні картотеки забезпечення:

  • в полі Період обирається рік і місяць;
  • в полі Підрозділ:
    • за стрілкою відкривається перелік підрозділів, де можна обрати потрібний;
    • за піктограмою відкривається вікно Підрозділ, де можна відкоригувати певні дані;
    • за стрілкою відкривається Довідник підрозділів, де можна додати, відкоригувати, видалити підрозділ.
  • позначення параметру Відображення даних по закритих періодах дозволяє отримати дані для перегляду в закритих періодах;
  • при позначенні параметру Не відображати архівні картки в реєстрі будуть відображені лише актуальні картки забезпечення.

Меню реєстр містить перелік функцій, що в більшості притаманні даному модулю. Частина функцій продубльована на панелі інструментів.

Згідно з позицією Запустити розрахунок по картці проводиться розрахунок компенсації і/або утримання по картці речового забезпечення, якщо параметри Розраховувати компенсацію та Розраховувати утримання були увімкнені у нормі забезпечення в модулі Норми забезпечення. Для розрахунку вводиться дата на яку необхідно розрахувати і по результатам виводиться протокол розрахунків по карткам.

По пункту Сторнувати розрахунок після введення дати проводиться сторнування нарахувань позиції картки речового майна.

По пункту Створити документ доступні для створення такі документи:

  • Відомість на видачу;
  • Відомість на компенсацію;
  • Довідка-розрахунок;
  • Атестат зарахування;
  • Атестат вибуття.

Потрібний документ обирається у вікні Тип документу.

Також створення вищезазначених документів проводиться за відповідними пунктами даного меню Реєстр. Документи створюються по працівнику, що позначається в реєстрі картотеки забезпечення.

Ці документи також створюються безпосередньо в модулі Документи по працівникам (див. Документи по працівникам у WEB).

Створення Картки речового забезпечення у веб-версії розглядається за посиланням Картка речового забезпечення у WEB.