Картотека забезпечення у WEB
У веб-версії модулю можливі наступні функції:
- відкриття картки для перегляду;
- створення, редагування та видалення картки;
- створення відомості на видачу;
- створення відомості на компенсацію;
- створення довідки-розрахунку;
- створення атестату зарахування;
- створення атестату вибуття;
- друк документу;
- оновлення даних;
- експорт поточного представлення в Excel;
- вибір виду реєстру;
- протоколювання дій користувача
У вікні картотеки забезпечення:
- в полі Період обирається рік і місяць;
- в полі Підрозділ:
- за стрілкою відкривається перелік підрозділів, де можна обрати потрібний;
- за піктограмою відкривається вікно Підрозділ, де можна відкоригувати певні дані;
- за стрілкою відкривається Довідник підрозділів, де можна додати, відкоригувати, видалити підрозділ.
- позначення параметру Відображення даних по закритих періодах дозволяє отримати дані для перегляду в закритих періодах;
- при позначенні параметру Не відображати архівні картки в реєстрі будуть відображені лише актуальні картки забезпечення.
Меню реєстр містить перелік функцій, що в більшості притаманні даному модулю. Частина функцій продубльована на панелі інструментів.
Згідно з позицією Запустити розрахунок по картці проводиться розрахунок компенсації і/або утримання по картці речового забезпечення, якщо параметри Розраховувати компенсацію та Розраховувати утримання були увімкнені у нормі забезпечення в модулі Норми забезпечення. Для розрахунку вводиться дата на яку необхідно розрахувати і по результатам виводиться протокол розрахунків по карткам.
По пункту Сторнувати розрахунок після введення дати проводиться сторнування нарахувань позиції картки речового майна.
По пункту Створити документ доступні для створення такі документи:
- Відомість на видачу;
- Відомість на компенсацію;
- Довідка-розрахунок;
- Атестат зарахування;
- Атестат вибуття.
Потрібний документ обирається у вікні Тип документу.
Також створення вищезазначених документів проводиться за відповідними пунктами даного меню Реєстр. Документи створюються по працівнику, що позначається в реєстрі картотеки забезпечення.
Ці документи також створюються безпосередньо в модулі Документи по працівникам (див. Документи по працівникам у WEB).
Створення Картки речового забезпечення у веб-версії розглядається за посиланням Картка речового забезпечення у WEB.