Керування доступом документообігу

Система дозволяє визначити права доступу користувача до інформації по документах і журналах документів. Налаштування прав доступу для підсистеми Документообіг та управління процесами здійснюється в модулі Керування доступом.

Якщо у меню підсистеми Документообіг та управління процесами відсутній модуль Керування доступом, тоді його необхідно додати виконавши такі дії:

  • Перейти в підсистему Адміністратор / Користувачі і ролі.
  • Перейти на закладку Ролі і обрати пункт Адміністратори.
  • Перейти на закладку Меню;
  • Обрати систему Документообіг та управління процесами і змінити налаштування по пункту меню Реєстр / Змінити або натиснути клавішу F4;
  • У вікні Редагування головного меню, у правій частині на закладці Меню обрати систему Документообіг та управління процесами, а у лівій частині на закладці Модулі обрати модуль Керування доступом і по клавіші F5 проводиться копіювання модуля у систему Документообіг та управління процесами.

Користувачі, які відображаються в модулі Керування доступом системи Документообіг та управління процесами, можуть бути показані всі, або ті, яким налаштований доступ до конкретної підсистемі (налаштування головного меню в ролі). Відображення регулюється відміткою в пункті меню Вид / Показати всіх користувачів.

Курсор встановлюється в списку користувачів системи на необхідний запис, потім в правій частині вікна, на закладці Шаблони на кожен з шаблонів документів користувачеві налаштовуються права на Створення, Зміну або Видалення операцій. Дозвіл чи заборона на права встановлюється по клавіші Пробіл.

Оскільки журнали не використовуються у веб-версії системи закладка Журнали є неактуальною.

На закладці Налаштування налаштовується розмежування доступу до закладок модуля Налаштування. У модулі Налаштування підсистеми Документообіг та управління процесами для користувачів, яким налаштований доступ тільки на деякі закладки, будуть відображатися ті закладки, які відзначені в налаштуванні доступу. Якщо немає позначених закладок, то будуть видні всі закладки.

Користувач з роллю Адміністратор може вибрати будь-якого користувача, і по пункту меню Реєстр запустити операцію Призначити повний доступ (комбінація клавіш Shift + Ctrl + F). В результаті буде встановлений повний доступ цього користувача для роботи у всіх підсистемах. Також можливо зняти повний доступ по пункту меню Реєстр запустивши операцію Видалити повний доступ (комбінація клавіш Shift + Ctrl + U).