Довідники

Вкладка призначена для роботи з довідниками підсистеми, використовуваними при заповненні картки договору. Дані в довідники також заносяться оперативно в процесі введення інформації за договором.

На вкладці Об’єкти угод ведуться об’єкти для кожного напряму діяльності. Заповнення довідника не є обов’язковим, проте, без нього не обійтися при складанні деяких видів договорів, наприклад, здачі в оренду. При створенні нового об’єкту угоди по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???), у вікні Група об’єктів угод для кожної групи настроюється використання додаткових характеристик: Площа, Термін і Адреса.

Мал. 1. Створення нового об’єкту угоди
Створення нового об’єкту угоди

Вкладка Ведення історії – призначена для ведення історії операцій за договором. Створення історії виконується по клавіші Ins або по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???). У вікні Ведення історії вказується Код і Найменування.

У довіднику Підписанти вказуються усі співробітники, які мають право на підписання договорів. Підписанти створюються по клавіші Ins (по пункту меню Реєстр / Створити або за допомогою іконки на панелі інструментів –???). У вікні Редагування підписанта заповнюються поля: Табельний номер – співробітник обирається зі списку (по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою (???) працівників, інші назви полів – ПІБ, Посада (повністю та скорочено) заповнюються автоматично із даних Списку працівників. За необхідності можна вносити дані вручну, без вибору співробітника підприємства.

Довідник Калькуляція – представлена калькуляція специфікації договору. По клавіші F4 (по пункту меню Реєстр / Змінити або за допомогою іконки на панелі інструментів –???) можна змінити налаштування Документу або Специфікацію.

Довідники Журнали – задається перелік журналів для обліку договорів. Створення журналу здійснюється по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???) і у вікні Журнал документів вказується Код, Найменування, а поле Аналітика заповнюється по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою (???), де значення обирається з Аналітичної картотеки.

Вкладка Комісії (підписи) призначена для створення робочих і інвентаризаційних комісій. Інвентаризаційні комісії виконують інвентаризацію та фіксування результатів виконання інвентаризації . Робочі комісії використовуються за необхідності. Створення комісії по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ???) й у вікні Вибір типу комісії обирається тип комісії (робоча, інвентаризаційна). Комісія створюється у вікні Редагування комісії шляхом заповнення відповідних полів.

На вкладці Ставки НБУвідображається реєстр ставок НБУ. Створення ставки виконується по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ???), зазначається Дата і %. Імпорт ставок НБУ виконується по пункту меню Реєстр / Імпорт ставок НБУ (комбінації клавіш Shift+Ctrl+Н).

Вкладка Коеф.індексації призначена для ведення коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель по роках. Створення коефіцієнту індексації виконується по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???). У вікні Коефіцієнт індексації вказується Рік і Коефіцієнт.

На вкладці Об’єкти оренди ведуться групи об’єкті оренди та комплекси.

Примітка: Вкладка Об’єкт оренди з'являється при встановленні на вкладці Параметри параметру Використовувати XML довідника Об'єктів угоди Оренди .

Створення комплексу відбувається по пункту меню Реєстр / Створити / Комплекс (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???), зазначається Найменування і Повне найменування.

Примітка: Створення групи об'єктів може проводитись всередині комплексу (відкрити по клавіші Enter) або окремо без створення комплексу.

При створенні групи об’єктів оренди по пункту меню Реєстр / Створити / Групу об’єктів (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???), у вікні Група об’єктів для кожної групи вказується Будинок, Найменування, Повне найменування, Адреса і Коментар. Всередині створеної групи об’єктів оренди (відкрити по клавіші Enter) створюється сам об’єкт оренди. У вікні Об’єкт оренди містяться вкладки Об’єкт оренди, Історія, Рішення, Грошова оцінка, Ставки оренди.

Вкладка Об’єкт оренди з'являється при встановленні на вкладці Параметри параметру Використовувати XML довідника Об'єктів угоди Оренди . На вкладці Об’єкт оренди вказується дані об’єкта оренди:

  • Найменування;
  • Кадастровий номер;
  • Група об’єктів – обирається з довідника об’єктів оренди;
  • вводиться Корпус, Поверх, Приміщення, Площа об’єкта оренди.
  • Вид площі – обирається Основна, Допоміжна;
  • Призначення – обирається з довідника призначень. Створення нового запису проводиться по клавіші Ins ;
  • Вид ставки оренди – обирається з довідника види ставки оренди. Створення нового запису проводиться по клавіші Ins ;
  • Коментар – вводиться довільний текст;
  • параметр Не використовується відмічається, якщо об’єкт не використовується.

На вкладці Історія міститься інформація про історію об’єкта оренди, початкова та кінцева дата оренди.

На вкладці Рішення по клавіші Ins або по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???) створюється запис про рішення, де вказується Номер, Дата з .. до, Контрагент, Веб-посилання, Коментар.

На вкладці Грошова оцінка по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???) створюється нормативна грошова оцінка землі: Контрагент, Номер, Дата, Номер виписки, Площа, Базова вартість, Коефіцієнт Кф, Коефіцієнт Км2, Коефіцієнт Км3, Коефіцієнт індексації, Грошова оцінка.

На вкладці Ставки оренди по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???) створюється ставка об’єкту оренди: Дата, Савка %, Коментар.