Керування доступом
Модуль Керування доступом призначений для налаштування доступу користувачів: до довідників і даних підсистеми Облік кадрів, на виконання операцій з документами (створення, зміни, видалення).
У модулі Керування доступом реалізований доступ користувачам:
- на введення в дію проекту штатного розкладу;
- на коригування особових карток працівника;
- на перегляд і коригування сум по окладу;
- до модулів Штатний розклад, Картотека працівників і Графік відпусток для створення / видалення / зміни;
- до підрозділів;
- до табельних номерів;
- до розділів особової картки;
- до журналів наказів.
Інформація в модулі Керування доступом представлена у формі комбінованого реєстру:
- у лівій частині розміщені вкладені вкладки: Загальна, Працівники, Ролі, Шаблони;
- у правій частині реєстру розміщені вкладки: Параметри, Документи, Підрозділи, Структурні одиниці, Табельні номери, Журнали , Таємність, Налаштування, Менеджмент персоналу.
На вкладених вкладках Загальна та Працівники відображається перелік користувачів. Користувачі, які відображаються в даному модулі, можуть бути показані всі, або ті, яким налаштовано доступ до конкретної підсистемі (налаштування головного меню в Ролі). Відображення регулюється відміткою в пункті меню Вид / Показати всіх користувачів (комбінація клавіш Alt + 1).
Для налаштування доступу необхідно в лівій частині вікна Керування доступом вибрати користувача або роль , після чого в правій частині на вкладці Параметри дозволити або заборонити (за допомогою клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші) виконувати операції з наказами, а саме:
- Реєстрація затверджених наказів;
- Проведення затверджених наказів по Особових картках працівників;
- Введення в дію Штатного розпису;
- Заборона коригування реквізитів Особових карток, змінюваних наказами;
- Заборона на затвердження наказів, що призводять до перевитрати вакансій;
- Заборона на затвердження наказів з окладами, що перевищують оклад штатної позиції;
- Дозволяється затвердження наказів з датою введення в дію менше поточної;
- Адміністратор Штатного розкладу – надає доступ до спец. функцій у штатному розкладі;
- Заборона на проведення наказів з датою більшою, ніж максимальна дата закриття зміни до штатного розкладу;
- Заборона глобального коригування картотеки – за умови відмітки параметру, в реєстрі особових карток пункт меню Коригування картотеки стане недоступним (відображатиметься сірим кольором).
На вкладці Документи визначається доступ даного користувача до документів підсистеми: Штатний розклад, Картотека працівників, Графіки відпусток, Довідник тарифних коефіцієнтів, Довідник відсотків нарахування.
На вкладці Підрозділи наводиться перелік підрозділів, з якими користувачеві, який виділений курсором, дозволено працювати. Налаштування обмеження доступу по підрозділах проводиться в підсистемі Загальні довідники / Доступ до даних / Додатково / Структурні підрозділи. На даній вкладці відображені встановлені обмеження і доступний для редагування параметр Дозволити переведення в «чужий» підрозділ.
На вкладці Структурні одиниці наводиться список доступних структурних одиниць (якщо не заповнений – доступні всі).
На вкладці Табельні номера задається діапазон доступних табельних номерів, з якими дозволено працювати користувачеві (якщо не заповнено – доступні всі).
Вкладка Журнали представляє доступ до створених журналів документів. Доступ надається для створення, реєстрації, коригування, проведення та видалення наказів у журналах.
На вкладці Таємність визначаються категорії таємності для можливості перегляду або змін по розділах і реквізитах підсистеми х боку користувачів. У таблиці Доступ користувача до категорій таємності вибираються налаштовані категорії таємності. Для категорії таємності в полі Шаблон доступу вибирається шаблон або відзначається Категорія недоступна. За замовчуванням у Комплексі для користувачів встановлені параметри Без категорії таємності та повний доступ. Після визначення категорій таємності необхідно в кожній особовій справі призначити категорію таємності співробітника. Особову справа такого співробітника зможе побачити або редагувати (залежно від налаштування) тільки співробітник з такою категорією таємності. При формуванні деяких видів наказів (наприклад, прийом і переведення) також вказується категорія таємності. При необхідності видалення категорії таємності, в полі Код шаблону доступу вводиться значення 0 (нуль), в полі шаблону вказується Категорія недоступна. Якщо для співробітника надана одна категорія таємності – необхідно в рядку Без категорії таємності в полі Код шаблону по пункту меню Правка / Викликати довідник (клавіша F3) вибрати один з налаштованих шаблонів доступу.
На вкладці Налаштування визначається режим доступу користувачів до розділів модуля Налаштування підсистеми Облік кадрів. Здійснюється налаштування режиму доступу користувачів до даних підсистеми з можливістю операцій над документами: перегляд і зміна. У модулі Налаштування підсистеми Облік кадрів будуть відображатися ті закладки, які відзначені в налаштуванні доступу. Якщо немає позначених закладок, то буде видно всі закладки.
На вкладці Менеджмент персоналу налаштовується доступ користувача до документів підсистеми Менеджмент персоналу: Новина, Картотека працівників, Вказівка, Оголошення, Опитування.
Налаштування категорій таємності виконується в пункті Шаблони. При створенні шаблону категорій таємності задається код і найменування категорії. За потреби встановлюється параметр Індивідуальний оклад(який встановлюється не в штатному розкладі, а вводиться в Особовому рахунку працівника). При створені шаблону доступу задається перелік Розділів і Реквізитів даних про співробітника, які бачить і / або змінює даний користувач.