Керування доступом

Модуль Керування доступом призначений для налаштування доступу користувачів: до довідників і даних підсистеми Облік кадрів, на виконання операцій з документами (створення, зміни, видалення).

У модулі Керування доступом реалізований доступ користувачам:

  • на введення в дію проекту штатного розкладу;
  • на коригування особових карток працівника;
  • на перегляд і коригування сум по окладу;
  • до модулів Штатний розклад, Картотека працівників і Графік відпусток для створення / видалення / зміни;
  • до підрозділів;
  • до табельних номерів;
  • до розділів особової картки;
  • до журналів наказів.
Примітка: Функціонал модулю Керування доступом доступний для роботи через тонкий клієнт (десктопна версія Комплексу).
Мал. 1. Модуль Керування доступом

Модуль керування доступом

Інформація в модулі Керування доступом представлена у формі комбінованого реєстру:

На вкладених вкладках Загальна та Працівники відображається перелік користувачів. Користувачі, які відображаються в даному модулі, можуть бути показані всі, або ті, яким налаштовано доступ до конкретної підсистемі (налаштування головного меню в Ролі). Відображення регулюється відміткою в пункті меню Вид / Показати всіх користувачів (комбінація клавіш Alt + 1).

Для налаштування доступу необхідно в лівій частині вікна Керування доступом вибрати користувача або роль , після чого в правій частині на вкладці Параметри дозволити або заборонити (за допомогою клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші) виконувати операції з наказами, а саме:

  • Реєстрація затверджених наказів;
  • Проведення затверджених наказів по Особових картках працівників;
  • Введення в дію Штатного розпису;
  • Заборона коригування реквізитів Особових карток, змінюваних наказами;
  • Заборона на затвердження наказів, що призводять до перевитрати вакансій;
  • Заборона на затвердження наказів з окладами, що перевищують оклад штатної позиції;
  • Дозволяється затвердження наказів з датою введення в дію менше поточної;
  • Адміністратор Штатного розкладу – надає доступ до спец. функцій у штатному розкладі;
  • Заборона на проведення наказів з датою більшою, ніж максимальна дата закриття зміни до штатного розкладу;
  • Заборона глобального коригування картотеки – за умови відмітки параметру, в реєстрі особових карток пункт меню Коригування картотеки стане недоступним (відображатиметься сірим кольором).

На вкладці Документи визначається доступ даного користувача до документів підсистеми: Штатний розклад, Картотека працівників, Графіки відпусток, Довідник тарифних коефіцієнтів, Довідник відсотків нарахування.

На вкладці Підрозділи наводиться перелік підрозділів, з якими користувачеві, який виділений курсором, дозволено працювати. Налаштування обмеження доступу по підрозділах проводиться в підсистемі Загальні довідники / Доступ до даних / Додатково / Структурні підрозділи. На даній вкладці відображені встановлені обмеження і доступний для редагування параметр Дозволити переведення в «чужий» підрозділ.

На вкладці Структурні одиниці наводиться список доступних структурних одиниць (якщо не заповнений – доступні всі).

На вкладці Табельні номера задається діапазон доступних табельних номерів, з якими дозволено працювати користувачеві (якщо не заповнено – доступні всі).

Вкладка Журнали представляє доступ до створених журналів документів. Доступ надається для створення, реєстрації, коригування, проведення та видалення наказів у журналах.

На вкладці Таємність визначаються категорії таємності для можливості перегляду або змін по розділах і реквізитах підсистеми х боку користувачів. У таблиці Доступ користувача до категорій таємності вибираються налаштовані категорії таємності. Для категорії таємності в полі Шаблон доступу вибирається шаблон або відзначається Категорія недоступна. За замовчуванням у Комплексі для користувачів встановлені параметри Без категорії таємності та повний доступ. Після визначення категорій таємності необхідно в кожній особовій справі призначити категорію таємності співробітника. Особову справа такого співробітника зможе побачити або редагувати (залежно від налаштування) тільки співробітник з такою категорією таємності. При формуванні деяких видів наказів (наприклад, прийом і переведення) також вказується категорія таємності. При необхідності видалення категорії таємності, в полі Код шаблону доступу вводиться значення 0 (нуль), в полі шаблону вказується Категорія недоступна. Якщо для співробітника надана одна категорія таємності – необхідно в рядку Без категорії таємності в полі Код шаблону по пункту меню Правка / Викликати довідник (клавіша F3) вибрати один з налаштованих шаблонів доступу.

На вкладці Налаштування визначається режим доступу користувачів до розділів модуля Налаштування підсистеми Облік кадрів. Здійснюється налаштування режиму доступу користувачів до даних підсистеми з можливістю операцій над документами: перегляд і зміна. У модулі Налаштування підсистеми Облік кадрів будуть відображатися ті закладки, які відзначені в налаштуванні доступу. Якщо немає позначених закладок, то буде видно всі закладки.

На вкладці Менеджмент персоналу налаштовується доступ користувача до документів підсистеми Менеджмент персоналу: Новина, Картотека працівників, Вказівка, Оголошення, Опитування.

Налаштування категорій таємності виконується в пункті Шаблони. При створенні шаблону категорій таємності задається код і найменування категорії. За потреби встановлюється параметр Індивідуальний оклад(який встановлюється не в штатному розкладі, а вводиться в Особовому рахунку працівника). При створені шаблону доступу задається перелік Розділів і Реквізитів даних про співробітника, які бачить і / або змінює даний користувач.