Облік доручень

Створення доручення відбувається в системі Логістика/Облік закупок у модулі Облік доручень.

Для створення доручення перейти до пункту меню Реєстр/Створити або по клавіші Insert створити нове доручення.

На вкладці Реквізити заповнюємо наступні поля:

  • Номер/Дата – номер та дата доручення
  • Дійсна до – дата по яку дійсне доручення
  • Довірена особа – заповнюється із довідника співробітників
  • Посвідчення особи – якщо поле заповнене в довіднику Список працівників або у Картці співробітника, то в дорученнях воно заповнюється автоматично, якщо ні, то заповнюємо ручним введенням.
  • Серія - якщо поле заповнене в довіднику Список працівників або у Картці співробітника, то в дорученнях воно заповнюється автоматично, якщо ні, то заповнюємо ручним введенням.
  • Виданий - якщо поле заповнене в довіднику Список працівників або у Картці співробітника, то в дорученнях воно заповнюється автоматично, якщо ні, то заповнюємо ручним введенням.
  • Підстава – Вибираємо документ, який є документом підставою для доручення (якщо у обраному документі попередньо заповнена вкладка Специфікація , то відповідні номенклатурні позиції відобразяться в таблиці у нижній частині вікна.

У разі потреби додавання нових номенклатурних позицій, необхідно перейти до пункту меню Правка/Викликати довідник або натиснути клавішу F3.

У відкритому вікні Вибір номенклатурних позицій обрати необхідну позицію та натиснути клавішу Enter.

Після чого, у вікні Модифікація рядка документа ввести відповідну інформацію та натиснути кнопку ОК.

У процесі проходження документів можна змінити Статус довіреності з Чернетки до Видана / Повернена / Використана за допомогою пункту меню Реєстр / Змінити статус. Вибрати необхідний статус і натиснути кнопку ОК.

Далі перейти до пункту меню Документи /Друк або натиснути клавішу F9 та обрати потрібну вихідну форму для друку .

Натиснути кнопку ОК.