Створення накладної на повернення постачальникові

Для створення Накладної на повернення постачальникові необхідно обрати систему Логістика/Облік закупок та відкрити модуль Накладні на повернення постачальникові.

У реєстрі документів по пункту меню Реєстр/Створити сформувати новий документ.

На вкладці Реквізити заповнити поля :

  • Склад - заповнюється шляхом вибору з довідника, по пункту меню Сервіс/Налаштування можна налаштувати місця зберігання за замовчуванням;
  • Постачальник – по клавіші F3 вибирається постачальник з довідника контрагентів.(В результаті чого, в полі Документ постачання будуть відображені лише документи обраного постачальника).
  • Адреса і Розр. рахунок, Банк - заповнюється автоматично зі списку адрес і реквізитів після вибору Постачальника.
  • ЦВ - центр відповідальності. Заповнюється з довідника Загальні довідники/Центри відповідальності при проведені обліку в розрізі центрів відповідальності. Інакше поле залишити порожнім.

Документ постачання – по клавіші F3 вибрати зі реєстру Прибуткових товарних документів -документ постачання, за яким здійснюється повернення. Якщо не був обраний постачальник, то поле Постачальник заповниться автоматично з документу постачання.

  • Поля Валюта та Курс валюти заповнюється за замовчанням з документа поставки, за яким здійснюється повернення.
  • Сума - заповнюється автоматично після заповнення закладки Специфікація.

Параметри:

  • Повернення сторнує закупівлю - відмітка призначена для списання позиції номенклатури за ціною оприбуткування, зазначеної в прибутковому ордері.
  • Повернення сторнує сальдо за розрахунковим документом - відмітка використовується для контролю сальдо за розрахунковим документом.
  • Нульова сума у взаєморозрахунки - відмітка використовується , якщо повернення не повинно відобразитися у взаєморозрахунках;

Коментар - поле заповнюється довільною інформацією і доступно для коригування в закритому для модифікації документі.

Закладка Специфікація документа формується на підставі специфікації одного або декількох документів постачання. Редагується специфікація по клавіші F4 або по клавіші Ins в таблиці закладки Специфікація.

Вказується кількість, що повертається по кожній позиції специфікації. Введення кількості виконується в діалоговому вікні, що викликається по клавіші Enter. У цьому вікні вказується кількість товару, що повертається. Якщо необхідно, тут змінюється одиниця вимірювання для поворотної накладної, по клавіші F3 в поле з найменуванням одиниці (за замовчуванням пропонується одиниця виміру документа постачання).

Натиснути кнопку ОК.

Списання товару зі складу виконується в пункті меню Документ/Сформувати/Складський ордер (комбінація клавіш Ctrl+О).

Примітка: Якщо встановлено параметр Автоматичне формування ордерів (пункт меню Сервіс/Налаштування), видатковий ордер буде сформований автоматично при збережені накладної.

Перегляд списку сформованих видаткових ордерів виконується на закладці Ордери.

Для проведення документу до Головної книги обрати пункт меню Документ/Проводки або натиснути на піктограму ДК синього кольору.

Обрати Типову операцію та натиснути кнопку ОК.

Далі потрібно провести документ за допомогою пункту меню Документ/Провести документ або по піктограмі ДК зеленого кольору, в результаті чого, проводки потрапляють до Головної книги.

Сформовано Накладну на повернення постачальникові