Створення рахунку до оплати
Для створення Рахунку до оплати необхідно обрати систему Логістика/Облік закупок та відкрити модуль Рахунки до сплати.
По пункту меню Реєстр/Створити в реєстрі створити новий рахунок.
На вкладці Реквізити, по мірі необхідності ,заповнити поля :
- Номер рахунку і Дата вводиться номер рахунку і дата рахунку постачальника автоматично;
- Постачальник - заповнюється з довідника або якщо обрано документ-підстава – з такого документу;
- Адреса, Розр. Рахунок, Банк - заповнюється автоматично зі списку адрес після зазначення Постачальника.
- ЦВ - центр відповідальності. Заповнюється у разі ведення обліку по центрах відповідальності з довідника системи Загальні довідники/Центри відповідальності.
- Покупець, Сальдо розрахунків, Адреса, Розр. рахунок - заповнюються даними з картки підприємства. Розрахунковий рахунок встановлюється за замовчанням основним з можливістю вибору з довідника банківських рахунків підприємства.
- Умови розрахунків - вказуються умови розрахунків за рахунком: кредит або попередня оплата.
- Підстава - зі списку вибирається документ, який є підставою для формування рахунку. (Договір або Заказ).
- При виборі документа-підстави специфікація заповнюється автоматично. Можна заповнити закладку Специфікація в ручному режимі. Якщо закладка Специфікація заповнена наступні документи будуть наслідувати дані.
- Термін оплати - заноситься кількість днів або найкоротший термін оплати.
- Валюта документа – за замовчанням валюта обліку, за необхідності змінюється з довідника.
- Курс валюти документа - заповнюється автоматично при виборі валюти і виду курсу.
- Разом до оплати - заповнюється автоматично після заповнення вкладки Специфікація. При відсутності підстави та специфікації в поле Разом до оплати користувачем заноситься сума (однак такий варіант не бажано використовувати, тому що наступні документи буде потрібно заповнювати в ручному режимі).
Відмітка Включити вартість тари в суму до сплати - загальну суму. При позначці сума включається до загальної суми Разом до оплати. Інакше запис вартість тари створюється окремим рядком на вкладці Специфікація.
Аванс - відсоток авансу заповнюється користувачем, сума авансу розраховується автоматично від суми Разом.
Параметр Реєстрація в книзі з дати початку амортизації дозволяє ведення обліку з дати початку амортизації, що вказується в полі Дата початку амортизації.
Статус – статуси документу налаштовуються в модулі Налаштування підсистеми Облік закупок вкладка Довідники /Статус док-тів.
Прайс-лист - дане поле заповнюється як вручну, так і автоматично, встановлюючи прейскурант, який був обраний в реквізитах контрагента. В універсальний навігатор буде встановлюватися прейскурант, який вказаний в документі на вкладці Реквізити. Поле може бути порожнім.
Коментар - заповнюється довільним текстом.
Для заповнення специфікації в ручному режимі перейти на вкладку Специфікація та по пункту меню Викликати довідник (для обрання ТМЦ) або пункт Викликати довідник послуг (для робіт і послуг) створити запис.
Також слід зазначити, що специфікація рахунку з умовою розрахунків В кредит формується на основі зареєстрованих раніше документів постачання. Для цього необхідно натиснути по пункту меню Документ/Вибрати документ відвантаження та обрати необхідні документи постачання. В такому випадку специфікація обраних документів переноситься в специфікацію рахунку. У відкритому вікні Вибір номенклатурних позицій обрати потрібну та натиснути по клавіші Enter.
Після чого у вікні Модифікація рядка документа внести необхідну інформацію, у рядках : Кількість та Ціна, а в інших по мірі необхідності . Натиснути кнопку ОК.
Рахунок до оплати сформовано.
Для отримання друкованої форми , необхідно відкрити рахунок та перейти до пункту меню Документ/Друк документа.
Обрати форму для друку та натиснути кнопку ОК.