Створення Акту приймання робіт (отриманих послуг) за імпортними контрактами
Для обліку отриманих послуг (робіт), що надані іноземними контрагентами (постачальниками) в іноземній валюті, відповідно до укладених договорів, при проведенні розрахунків, необхідно створити Акт приймання робіт (отриманих послуг).
Створення документу здійснюється у модулі Акт приймання робіт системи Логістика/Облік закупок.
У вікні Придбання послуг у полі Журнал: по клавіші F3 обрати необхідний налаштований журнал або Документи без журналу, у нашому випадку – Акт виконаних робіт (послуг) за інвалюту. Детальний порядок налаштування журналів розглянуто в окремій користувацькій нотатці Створення журналу при закупках.
Створення акту приймання робіт (отриманих послуг) за імпортними контрактами проводиться
по пункту меню Реєстр/Створити або по клавіші Ins або по піктограмі в табличній частині вікна.
В нашому прикладі додатково встановлена програма користувача, яка дозволяє при
опрацюванні автоматизувати деякі моменти формування акту.
У вікніПрограма користувача. Введення значень та заповнити поля:
- у полі Дата акта – вручну встановити дату;
- у полі Номер акта – вручну ввести номер акту;Натиснути кнопку ОК.
Після закриття вікна Програма користувача. Введення значень автоматично відкривається вікноПридбання послуг.
Заповнення реквізитів документу
У вікні Придбання послуг на вкладці Реквізити заповнити реквізити документу:
- у полі Акт №: – у першому полі автоматично встановлюється номер акту (при налаштованій автонумерації в модулі Налаштування) або зазначити в ручному режимі. У другому полі зазначається вхідний номер документу постачальника;
- у полі від: – автоматично зазначається поточна дата, при необхідності дату можна змінити вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
- у полі Журнал: – автоматично вказується обраний журнал у полі Журнал: реєстру;
- у полі Виконавець: – по клавіші F3 з Довідника контрагентів обрати виконавця;
- поля Адреса:, Розр. рах.:, Банк: – заповнюється автоматично зі списку адрес після вибору Виконавця;
- у полі Центр відп. – по клавіші F3 з Довідника контрагентів обрати центр відправлення (власне підприємство або підрозділ);
- у полі Підстава:– по клавіші F3 із запропонованого списку обрати
необхідний вид документу-підстави:
- при обранні підстави документу Відсутня – номер документу не обирається;
- при обранні документу Договір або Рахунок поле №: буде доступне:
- при обранні підстави документу – Договір, у полі №: по клавіші F3 із Довідника виконуваних договорів обрати номер обраного договору та натиснути кнопку ОК;
- при обранні підстави документу Рахунок, у полі №: – по клавіші F3 із довідника Рахунки до сплати обрати рахунок відповідно до якого було проведено оплату та натиснути кнопку ОК;
- у поліСума: – автоматично заповниться інформація якщо специфікація по ньому сформована або після формування специфікації на вкладці Специфікація;
- у полі Валюта:по клавіші F3 з довідника Вибір валюти і котируванняобрати:
- у полі Валюта: по клавіші F3із запропонованого списку – необхідну валюту, у нашому випадку Долар США;
- у полі Котирування: по клавіші F3із запропонованого списку – необхідний курс, у нашому випадку Курс НБУ;Натиснути кнопку ОК.
- у полі Курс автоматично встановлюється курс НБУ на дату формування документу.
- у полі Сума: – поле заповниться автоматично після заповнення вкладки Специфікація;
- при включеному параметрі Нульова сума у взаєморозрахунки –по даному документу не враховується у взаєморозрахунках з даним контрагентом;
- у полі Прайс-лист - при необхідності по клавіші F3 обрати прейскурант, який був обраний за реквізитами відповідно до договору;
- у полі Коментар: – ввести довільний коментар.
Формування Специфікації документу
Перейти на вкладку Специфікація. При використанні документа-підстави Специфікація документу заповниться автоматично.
При відсутності в документі-підставі специфікації на вкладці Специфікація у полі Податки по клавіші F3 із запропонованого списку обрати необхідну податкову модель, у нашому випадку – вирахування 20% ПДВ. За замовчуванням для розрахунку податків у документі встановлюється податкова модель відповідно до налаштування параметра Податкова модель.
Для формування переліку послуг по пункту меню Правка /Викликати довідник послуг
або комбінацією клавішAlt+F3 або по піктограмі відкрити вікно Вибір номенклатурних позицій.
У вікні Вибір номенклатурних позицій обрати необхідну номенклатурну та натиснути клавішу Enter, після чого відкриється вікно Модифікація рядка документа.
У вікні Модифікація рядка документа заповнити поля:
- у полі Кількість – вказати кількість отриманих послуг;
- у полі Ціна – вказати ціну послуг в іноземній валюті;
- поля Сума та Сума до сплати – розраховуються автоматично у іноземній валюті;
- у поліСума в нац. валюті– розраховуються автоматично у національній валюті;
- у полі Податок на додану вартість –автоматично розраховується сума ПДВ за моделлю, зазначеною в полі Податки вкладки Специфікація.Ставки й суми податків змінюються вручну;
- у полі Коментар – при необхідності вказати коментар в довільній формі;
- натиснути кнопку ОК.
Створена позиція відобразяться в табличній частині вкладки Специфікація.
Для збереження внесених даних у документ натиснути іконку або клавішу F2.
Після формування специфікації на вкладці Реквізити у полі Сума: – автоматично відобразиться сума у іноземній валюті.
Сформований акт приймання робіт (отриманих послуг) відобразиться у вікні Придбання послуг.
Для формування проводки з приймання робіт (отримання послуг) за імпортними контрактами
необхідно по пункту меню Реєстр/Проводки або комбінацією клавіш
Alt+Е або по піктограмі відкрити вікно
Введення/Модифікація проводок по документу. У вікні Введення/Модифікація
проводок по документу у полі Типова операція: по клавіші F3з
Довідника типових операцій обрати необхідну проводку.
Для проведення документу у головну книгу необхідно по пункту меню Реєстр/Провести
документ або комбінацією клавіш Alt+Р або по піктограмі
підтвердити
проведення документу натиснувши на кнопку ОК.