Створення Акту приймання робіт (отриманих послуг) за імпортними контрактами

Для обліку отриманих послуг (робіт), що надані іноземними контрагентами (постачальниками) в іноземній валюті, відповідно до укладених договорів, при проведенні розрахунків, необхідно створити Акт приймання робіт (отриманих послуг).

Створення документу здійснюється у модулі Акт приймання робіт системи Логістика/Облік закупок.

У вікні Придбання послуг у полі Журнал: по клавіші F3 обрати необхідний налаштований журнал або Документи без журналу, у нашому випадку – Акт виконаних робіт (послуг) за інвалюту. Детальний порядок налаштування журналів розглянуто в окремій користувацькій нотатці Створення журналу при закупках.

Створення акту приймання робіт (отриманих послуг) за імпортними контрактами проводиться по пункту меню Реєстр/Створити або по клавіші Ins або по піктограмі в табличній частині вікна. В нашому прикладі додатково встановлена програма користувача, яка дозволяє при опрацюванні автоматизувати деякі моменти формування акту.

У вікніПрограма користувача. Введення значень та заповнити поля:

  • у полі Дата акта – вручну встановити дату;
  • у полі Номер акта – вручну ввести номер акту;

    Натиснути кнопку ОК.

Після закриття вікна Програма користувача. Введення значень автоматично відкривається вікноПридбання послуг.

Заповнення реквізитів документу

У вікні Придбання послуг на вкладці Реквізити заповнити реквізити документу:

Примітка:
Поля бірюзового кольору обов’язкові для заповнення.

  • у полі Акт №: – у першому полі автоматично встановлюється номер акту (при налаштованій автонумерації в модулі Налаштування) або зазначити в ручному режимі. У другому полі зазначається вхідний номер документу постачальника;
  • у полі від: – автоматично зазначається поточна дата, при необхідності дату можна змінити вручну або по клавіші F3 задати з Календаря;
  • у полі Журнал: – автоматично вказується обраний журнал у полі Журнал: реєстру;

  • у полі Виконавець: – по клавіші F3 з Довідника контрагентів обрати виконавця;

  • поля Адреса:, Розр. рах.:, Банк: – заповнюється автоматично зі списку адрес після вибору Виконавця;
  • у полі Центр відп. – по клавіші F3 з Довідника контрагентів обрати центр відправлення (власне підприємство або підрозділ);
  • у полі Підстава:– по клавіші F3 із запропонованого списку обрати необхідний вид документу-підстави:
    • при обранні підстави документу Відсутня – номер документу не обирається;

  • при обранні документу Договір або Рахунок поле №: буде доступне:

  • при обранні підстави документу – Договір, у полі №: по клавіші F3 із Довідника виконуваних договорів обрати номер обраного договору та натиснути кнопку ОК;

Примітка:
Для того щоб дані вкладки Специфікація підтяглися з документу–підстави Договір необхідно встановити відмітку по пункту меню Вид/Вид операції у вікні Довідник виконуваних договорів (назва вікна може бути інша, в залежності від вибраного параметру в полі Підстава).
  • при обранні підстави документу Рахунок, у полі №: – по клавіші F3 із довідника Рахунки до сплати обрати рахунок відповідно до якого було проведено оплату та натиснути кнопку ОК;

  • у поліСума: – автоматично заповниться інформація якщо специфікація по ньому сформована або після формування специфікації на вкладці Специфікація;
  • у полі Валюта:по клавіші F3 з довідника Вибір валюти і котируванняобрати:
  • у полі Валюта: по клавіші F3із запропонованого списку – необхідну валюту, у нашому випадку Долар США;
  • у полі Котирування: по клавіші F3із запропонованого списку – необхідний курс, у нашому випадку Курс НБУ;

    Натиснути кнопку ОК.

  • у полі Курс автоматично встановлюється курс НБУ на дату формування документу.
Примітка:
Якщо першою операцією була оплата в іноземній валюті з валютного рахунку в установі банку, то у полі Курс встановити курс НБУ на дату проведення попередньої оплати (по виписці).
  • у полі Сума: – поле заповниться автоматично після заповнення вкладки Специфікація;
  • при включеному параметрі Нульова сума у взаєморозрахунки –по даному документу не враховується у взаєморозрахунках з даним контрагентом;
  • у полі Прайс-лист - при необхідності по клавіші F3 обрати прейскурант, який був обраний за реквізитами відповідно до договору;
  • у полі Коментар: – ввести довільний коментар.

Формування Специфікації документу

Перейти на вкладку Специфікація. При використанні документа-підстави Специфікація документу заповниться автоматично.

При відсутності в документі-підставі специфікації на вкладці Специфікація у полі Податки по клавіші F3 із запропонованого списку обрати необхідну податкову модель, у нашому випадку – вирахування 20% ПДВ. За замовчуванням для розрахунку податків у документі встановлюється податкова модель відповідно до налаштування параметра Податкова модель.

Для формування переліку послуг по пункту меню Правка /Викликати довідник послуг або комбінацією клавішAlt+F3 або по піктограмі відкрити вікно Вибір номенклатурних позицій.

У вікні Вибір номенклатурних позицій обрати необхідну номенклатурну та натиснути клавішу Enter, після чого відкриється вікно Модифікація рядка документа.

У вікні Модифікація рядка документа заповнити поля:

  • у полі Кількість – вказати кількість отриманих послуг;
  • у полі Ціна – вказати ціну послуг в іноземній валюті;
  • поля Сума та Сума до сплати – розраховуються автоматично у іноземній валюті;
  • у поліСума в нац. валюті– розраховуються автоматично у національній валюті;
  • у полі Податок на додану вартість –автоматично розраховується сума ПДВ за моделлю, зазначеною в полі Податки вкладки Специфікація.Ставки й суми податків змінюються вручну;
  • у полі Коментар – при необхідності вказати коментар в довільній формі;
  • натиснути кнопку ОК.

Створена позиція відобразяться в табличній частині вкладки Специфікація.

Для збереження внесених даних у документ натиснути іконку або клавішу F2.

Після формування специфікації на вкладці Реквізити у полі Сума: – автоматично відобразиться сума у іноземній валюті.

Сформований акт приймання робіт (отриманих послуг) відобразиться у вікні Придбання послуг.

Для формування проводки з приймання робіт (отримання послуг) за імпортними контрактами необхідно по пункту меню Реєстр/Проводки або комбінацією клавіш Alt+Е або по піктограмі відкрити вікно Введення/Модифікація проводок по документу. У вікні Введення/Модифікація проводок по документу у полі Типова операція: по клавіші F3з Довідника типових операцій обрати необхідну проводку.

Для проведення документу у головну книгу необхідно по пункту меню Реєстр/Провести документ або комбінацією клавіш Alt+Р або по піктограмі підтвердити проведення документу натиснувши на кнопку ОК.