Схема вживаності матеріалів
Модуль Схема вживаності матеріалів показує склад готової продукції і напівфабрикатів, послідовність використання компонентів і повну структуру складу виробленої продукції.
Робота з модулем Схема вживаності матеріалів можлива через тонкий та веб-клієнт.
У модулі Схема вживаності матеріалів представлено 3 види подання, які можна обрати по пункту меню Вид / Поточне представлення даних:
- Структура продукції (комбінація клавіш Alt + 1) – представляє повну структуру виробу, відображає, з яких компонентів (деталей, вузлів) складається обрана продукція, напівфабрикат. При роботі з даним видом подання, користувач по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () заповнює поле Продукція, вибравши необхідний запис із довідника готової продукції. У полі Специфікація вказується номер специфікації;
- Застосовуваність матеріалу (комбінація клавіш Alt + 2) – відображає пряме входження матеріалу в продукцію через норму витрати даного матеріалу на певну кількість готового виробу;
- Застосування напівфабрикату (комбінація клавіш Alt + 3) – демонструє входження матеріалу з урахуванням структури продукції.
Побудова схеми застосовуваності матеріалу виконується по пункту меню Реєстр / Побудова схеми застосовуваності (комбінація клавіш Ctrl + R).
Користувачу, по пункту Сервіс / Налаштування, доступне налаштування, що регулює схему відображання даних у модулі Схема вживаності матеріалів.
У вікні Налаштування користувача доступні такі налаштування:
- Кількість рівнів вкладеності НФ для відображення – користувачем зазначається максимальна кількість рівнів вкладеності (глибина деталізації) напівфабрикатів. За замовчуванням встановлено максимальне значення – 255. Мінімальна кількість рівнів вкладеності дорівнює 2;
- Кількість рівнів вкладеності для відображення – користувачем зазначається максимальна кількість рівнів вкладеності (глибина деталізації), що приймають участь у розрахунках. За замовчуванням встановлено максимальне значення – 255. Мінімальна кількість рівнів вкладеності дорівнює 2;
- Зберігати розрахунки у розрізі – обираються відповідні параметри, якщо потрібно
зберігати виконані розрахунки. Доступні варіанти:
- Станції – зберігаються розрахунки, що виконані різними користувачами на поточній робочій станції (ПК);
- Користувача – зберігаються розрахунки, що виконані на різних робочих станціях (ПК) одним користувачем;
- кнопка Очистити результати розрахунку.